Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap alfan pantavana taas? Potkiiko pihalle heti aktin jälkeen vai vasta aamulla?
En ole pantavana. Lenkiltä tulin juuri. Tosiaan itse kun linkitin tuon naisten kuvan (https://aijaa.com/WHDu8X) valitsin siihen omasta mielestäni suht taviksen näköisiä naisia ja laittaisin itseni samaan ”tasoon” heidän kanssaan. Ja täällä sanotaan että nuo naiset ovat 7-10 tasoa? Ohhoh. Itse kun olen pitänyt itseäni 6, korkeintaan 7 tasoisena. Ap
Kyllä nuo minustakin on selkeästi korkeammalla. Lähtisin kyllä mielelläni treffeille.
M35
TavisN81 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, pistäkää nyt joku niitä "oikeita" taviskuvia sitten, jos nuo olivatkin niitä superalfoja.
Kelpuutetaanko nämä?
https://upenngazettesports.files.wordpress.com/2010/03/ted-rawlings.jpg
http://www.bestadsontv.com/news/upload/TOM-ORMES-NEW.jpg
https://i.pinimg.com/originals/d2/79/b0/d279b0199236ec889a7e4197add8f4e6.jpg
Minun puolestani. Yksikään ei omaa suurta määrää selkeitä huippumiehen piirteitä. Laskisin nämä tavismiehiksi.
Niistä esimerkkeinä siis:
- pitkä laatikkomainen pää (kummasti pilailu tästä loppui kun ap postasi kuvat)
- jykevä leuka ja kulmikas ns. mandible
- metsästäjän silmät
- kompaktit kasvot
- vahvat kulmakarvat
- suutelijan huulet
- mieluiten tumma
- kasvojen symmetria
- vahva kontrasti ihon ja hiusten värin välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Noh minä ainakin nyt tiedän mistä johtuu, jos tuo Ap:n linja on yleinenkin niinkuin vähän omien kokemustenkin valossa vaikuttaa.
M35
En taas ymmärrä tuota Apn linjausta ollenkaan. En tosin tiedä, millaisissa porukoissa hän liikkuu. Itse opiskelen yliopistossa, eikä mun kaveripiiristä ainakaan kukaan yli 25-vuotias lähtisi noiden matkaan. Naisia kun nyt sattuu miehen ulkonäössä kiinnostamaan joku muukin kuin pelkkä leukalinja.
Asutko jossain pienemmällä paikkakunnalla vai lähempänä kasvukeskuksia? Voisiko se selittää?
Isossa yliopistokaupungissa.
M35
Kerrassaan erikoista. Tosiaan hankalaa sanoa juuta tai jaata ilman kasvokuvaa. Tomi Björck on kuitenkin kivan näköinen mies, ja olen itsekin ihan tavallinen, joten luulisi vientiä olevan.
En mä tietenkään niin lihaksikas ole mutta ihan raamikas kuitenkin ja 180cm. Ei ole kyllä käytännössä minkäälaista kysyntää.
M35
Mitä tarkoitat raamikkaalla? Raamikasta saatetaan toisinaan käyttää peitenimenä tukevalle, vähän niin kuin isoluista. En tiedä, onko pituus naisille joku kynnyskysymys, mutta jos onkin, niin ei senkään puolesta pitäisi sitten olla mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pantavana. Lenkiltä tulin juuri. Tosiaan itse kun linkitin tuon naisten kuvan (https://aijaa.com/WHDu8X) valitsin siihen omasta mielestäni suht taviksen näköisiä naisia ja laittaisin itseni samaan ”tasoon” heidän kanssaan. Ja täällä sanotaan että nuo naiset ovat 7-10 tasoa? Ohhoh. Itse kun olen pitänyt itseäni 6, korkeintaan 7 tasoisena. Ap
Kasvoiltaan seiskoja kaseja kyllä. Sun bikinikuvan mukaan vartalosi oli 5. Suoraan sanottuna. Nämä tinder-jannut ovat 8-9 vartaloltaan ja kasvoiltaan eli eri sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasoa teidän mielestä (etenkin miehet) nämä naiset ovat:
https://aijaa.com/WHDu8XNuoria ja perusnättejä. Ainakin oikeanpuolimmaiset olisivat nätimpiä hieman hoikempina. Silloin kasvojen luusto pääsisi paremmin esiin. Eivät he toki ole lähellekään samaa tasoa niiden linkattujen miesten kanssa. Näiltä naisilta kun putsataan meikit pois ja laitetaan suihkunraikkaina niiden miesten viereen, niin tasoero on varmasti silmiinpistävä.
Laitoin molemmat linkit uudestaan, jotta on helpompaa vertailla niitä.
Mun mielestä taas nuo naiset oli paljon tasokkaampia kuin ne esitetut miehet. Minkä ihmeen takia ihmisen pään pitäisi näyttää pääkallolta mielestäsi?
Olet vuorenvarmasti nainen. Et edes oikeasti ole tuota mieltä, mutta koet naisten "puolustamisen" niin tärkeänä, että olet valmis vääristelemään totuutta sen vuoksi. Rispektit kotiinpäin vetämisestä, mutta ei sinua voi vakavasti ottaa. Varsinkaan tuon pääkallo-kommentin jälkeen. :D Women are wonderful -efekti näyttää taas mistä kana pissii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 tai vähän yli, asteikolla 4-10. Joku taisi antaa kasin, mikä on aika optimistinen arvio. Naiset olivat melko vahvasti meikattuja, itseäni epäilyttää miltä näyttäisivät luonnollisina?
Kyllä tuo viittaisi siihen ettet ole ruma vaan tavis. Aivan kuten arvasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika mautonta puhua jostain lääkkeistä kun ottaa esiin naisvihanne. Onko noin vaikeaa tajuta etteivät miehet kunnioita edes niitä vaimojaan? Kerroppa emäntä, miksi vaimoja saa hakata ja ottaa väkisin sekä pitää omaisuutena lähes kaikkialla maailmassa? E-e-eivätkö miehet kunnioitakaan neitsytvaimojaan? No eivät. Miehet pettävät niitä minkä kerkeävät. Tyttöjäkään ei saa syntyä miesten täysin hallitsemissa yhteiskunnissa. Melkoisia epeleitä nämä miehet kun eivät ketään naisia arvosta! Vonkuvat seksiä mutta syyttävät naisia siitä että yhteiskunnassa on seksiä.
Miten muorit selitätte sen, että Suomessakin _vain naisia_ on syytetty kaikista seksi-ilmiöistä? Avioton lapsi on aina naisen vika, prostituutio on pelkästään naisen vika. Latinalaisissa maissa 50% miehistä solmii suhteen prostituoidun kanssa ja syytätte naisia?! Miten kehtaatte?
Pistäkää ne ukot tekemään jotain, sen sijaan että sysäävät seksuaalimoraalia muille. Miehissä on kaikki yhteiskunnalle haitalliset riskitekijät kuten pedofiilit ja muut seksuaalirikolliset. Miesten polygamia aiheuttaa sosiaalisia ongelmia joka näkyy länsimaissa asti. Kaikissa uskonnollisissa yhteisöissä miehet ovat useammin seksirikollisia. Miksi ette hauku näitä? Miksi haukutte aikuisia, vapaasta tahdosta seksiä harrastavia naisia samalla kun miehet naivat lapsia ja estävät seksihaluillaa naisten vapaan pukeutumisen?
Suomessakin näemmä vallitsee tinder-polygynia.
Eikö se jo tästä ketjusta tule selväksi, että polygynia johtuu juuri niiden aikuisten, vapaasta tahdosta seksiä harrastavien naisten preferensseistä? Kuten ehkäpä muutkin ongelmamiesten käytösmallit - ei ne geenit leviäisi ilman naisten halukkuutta.
Entäs sitten nämä temptation islandin varatut miehet. Bile-Dania lukuun ottamatta minusta taviksia, mutta ulkonäön puolesta Sammy kyllä saisi minulta tinderissä tykkäyksen heti ja Eliaksen pyyhkäisisin todella nopeasti. Samoin menisivät hylkyyn ne pari muuta tämän kauden varattua, koska näyttävät niin nuorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Noh minä ainakin nyt tiedän mistä johtuu, jos tuo Ap:n linja on yleinenkin niinkuin vähän omien kokemustenkin valossa vaikuttaa.
M35
En taas ymmärrä tuota Apn linjausta ollenkaan. En tosin tiedä, millaisissa porukoissa hän liikkuu. Itse opiskelen yliopistossa, eikä mun kaveripiiristä ainakaan kukaan yli 25-vuotias lähtisi noiden matkaan. Naisia kun nyt sattuu miehen ulkonäössä kiinnostamaan joku muukin kuin pelkkä leukalinja.
Asutko jossain pienemmällä paikkakunnalla vai lähempänä kasvukeskuksia? Voisiko se selittää?
M35
Kerrassaan erikoista. Tosiaan hankalaa sanoa juuta tai jaata ilman kasvokuvaa. Tomi Björck on kuitenkin kivan näköinen mies, ja olen itsekin ihan tavallinen, joten luulisi vientiä olevan.
En mä tietenkään niin lihaksikas ole mutta ihan raamikas kuitenkin ja 180cm. Ei ole kyllä käytännössä minkäälaista kysyntää.
M35
Mitä tarkoitat raamikkaalla? Raamikasta saatetaan toisinaan käyttää peitenimenä tukevalle, vähän niin kuin isoluista. En tiedä, onko pituus naisille joku kynnyskysymys, mutta jos onkin, niin ei senkään puolesta pitäisi sitten olla mitään ongelmaa.
Lähinnä siis etten ole mikään 60kg tikku niinkuin ei Tomikaan ole.
M35
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 tai vähän yli, asteikolla 4-10. Joku taisi antaa kasin, mikä on aika optimistinen arvio. Naiset olivat melko vahvasti meikattuja, itseäni epäilyttää miltä näyttäisivät luonnollisina?
Okei 4-10 asteikolla ovat seiskoja. Apn bikinikuvan perusteella apn vartalo on kutonen. Miehet oli kaseja ainakin, vartalot timmimpiä.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauska nähdä, millainen on se sinun mielestäsi 10 nainen ilman meikkiä. Niitä ei kyllä ole edes 5 % naisista. Ehkä joku Amanda Harkimon tyylinen, jolla on luonnostaan tummat kulmat ja ripset.
Oon aina miettinyt miten bile-dani voi olla komea. En tunne yhtään naista joka häntä pitäisi komeana, ja sentään olen kavereiltani kysellyt (kyllä, meillä käydään just näin tasokkaita kahvipöytä-keskusteluja.....)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvoiltaan seiskoja kaseja kyllä. Sun bikinikuvan mukaan vartalosi oli 5. Suoraan sanottuna. Nämä tinder-jannut ovat 8-9 vartaloltaan ja kasvoiltaan eli eri sarjassa.
No ei nuo naiset kyllä mitään kaseja olleet kasvoiltaan. Pyöreät posket kaikilla. Kuutosen mimmejä korkeintaan, nenäleikkauksen jälkeen ehkä seiska, laihis siihen lisäksi, niin ehkä kasi. Miehet olivat jo hoikkia ja hyvä luusto kasvoissa. Jos vaihdettaisiin sukupuplten paikkaa, niin paksunaamaisilla miehillä ei olisi ikimaailmassa mitään saumaa luonnonkauniisiin naisiin. Ei ainakaan pelkän ulkonäön avulla.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten nämä temptation islandin varatut miehet. Bile-Dania lukuun ottamatta minusta taviksia, mutta ulkonäön puolesta Sammy kyllä saisi minulta tinderissä tykkäyksen heti ja Eliaksen pyyhkäisisin todella nopeasti. Samoin menisivät hylkyyn ne pari muuta tämän kauden varattua, koska näyttävät niin nuorilta.
Vastakysymys: miten rankkaisit Temptation Islandin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35"
M35
M35
M35
M35
M35
M35
M35
Lähinnä siis etten ole mikään 60kg tikku niinkuin ei Tomikaan ole.
M35
Aivan. Tajusin muuten juuri, että näytän itsekin kasvoista vähän Tomilta. :D
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo viittaisi siihen ettet ole ruma vaan tavis. Aivan kuten arvasinkin.Olisipa hauska nähdä, millainen on se sinun mielestäsi 10 nainen ilman meikkiä. Niitä ei kyllä ole edes 5 % naisista. Ehkä joku Amanda Harkimon tyylinen, jolla on luonnostaan tummat kulmat ja ripset.
No kuinka paljon kympin miehiä sinusta on?
Yli 5%?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35"
M35
M35
M35
M35
M35
M35
M35
Pituudesta oli tarkoitus mainita vielä, että todella monella naisella on pituusvaatimus Tinderissä.
Yliopistokaupungissa on myös se ongelma, että yliopistotasoiset naiset ei AMK-inssiä oikein kelpuuta. Itsellä ainakin sellainen kuva tullut, että haluavat yliopiston käyneen miehen. Niitä ei ilmeisesti tahdo vain olla halukkaille riittävästi. Ainakaan hyviä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasoa teidän mielestä (etenkin miehet) nämä naiset ovat:
https://aijaa.com/WHDu8XNuoria ja perusnättejä. Ainakin oikeanpuolimmaiset olisivat nätimpiä hieman hoikempina. Silloin kasvojen luusto pääsisi paremmin esiin. Eivät he toki ole lähellekään samaa tasoa niiden linkattujen miesten kanssa. Näiltä naisilta kun putsataan meikit pois ja laitetaan suihkunraikkaina niiden miesten viereen, niin tasoero on varmasti silmiinpistävä.
Laitoin molemmat linkit uudestaan, jotta on helpompaa vertailla niitä.
Mun mielestä taas nuo naiset oli paljon tasokkaampia kuin ne esitetut miehet. Minkä ihmeen takia ihmisen pään pitäisi näyttää pääkallolta mielestäsi?
Ylhäältä vasemmalta kellon suuntaisesti miehet:
Ekana myrtsi perunanenä, josta näkyvissä pullohartiat ja mauttoman paksu kaulaketju. Kuva on otettu yläviistosta, joka imartelee aina, varsinkin jos ylipainoa löytyy; kuvan mieheltä luultavasti löytyy. Perusjulli, beefy, harjastukka, joten korkeintaan 7+, etenkin koska äly loistaa kuvasta poissaolollaan.
Toka ylhäältä oikealta: melko söötti, mutta sama vika kuin edellisessä, kuva otettu ylhäältä, jossa leukalinja (jos sitä on) korostuu kenellä tahansa. Vaimonhakkaajapaita päällä, luisut hartiat, luultavasti turhan beefy, koska solisluut eivät näy lainkaan. Silti silmistä ja kulmakarvoista löytyy mietteliäisyyttä ja ironiaa, joten kasi ja sille pitkä miinus.
Lippisjäbä: Eka mielikuva miehestä on, että hän on rekkamies tai joltain amisalalta valmistunut pikkupoika, vinkeä lippis ja huppari antavat epä-älyllisen vaikutelman. Kasvot keskitasoa, mutta hyvää suomalaista sellaista. Ruotsissa tuollaiset pitkät ja kapeat kasvot ovat tusinatavaraa miehillä. Tyyli niin karsea, että hyvät kasvot eivät riitä pelastamaan yleisvaikutelmaa. Siitä syystä arvosana on asteikolla 4-10 7 ja kilometri miinusta perään.
Vika alhaalta vasemmalta: porukan pohjimmainen, selkeästi jo pulska, reidet naiselliset. Lyhyt mies (korkeintaan 170 cm), jolla pulskat lyhyet reidet, luisut hartiat, paksut kädet, blurrattu etumus vaikka vartalolle sopimaton toppi päällä, kaljapullo kädessä ja ah, kuinka hassut lasit. Kroppa onneton, hiusraja vetäytynyt, alkoholi maistuu. Arvosana tasan 6.
Naisia en jaksa arvioida, ihan ok perussettiä sielläkin, laihdutuskuurilla ja stailauksella yksi yltäisi ehkä sinne ysiin (rillipää oli mielestäni jo sellaisenaan söpö ja just sitä matskua, josta leivotaan naistenleffoissa kaunotar, porukan parhaat silmät, huulet ja nenä). Vähiten itseäni miellytti oikealla oleva ylärivillä.
121212 kirjoitti:
TavisN81 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, pistäkää nyt joku niitä "oikeita" taviskuvia sitten, jos nuo olivatkin niitä superalfoja.
Kelpuutetaanko nämä?
https://upenngazettesports.files.wordpress.com/2010/03/ted-rawlings.jpg
http://www.bestadsontv.com/news/upload/TOM-ORMES-NEW.jpg
https://i.pinimg.com/originals/d2/79/b0/d279b0199236ec889a7e4197add8f4e6.jpgMinun puolestani. Yksikään ei omaa suurta määrää selkeitä huippumiehen piirteitä. Laskisin nämä tavismiehiksi.
Niistä esimerkkeinä siis:
- pitkä laatikkomainen pää (kummasti pilailu tästä loppui kun ap postasi kuvat)
- jykevä leuka ja kulmikas ns. mandible
- metsästäjän silmät
- kompaktit kasvot
- vahvat kulmakarvat
- suutelijan huulet
- mieluiten tumma
- kasvojen symmetria
- vahva kontrasti ihon ja hiusten värin välillä
Oletko nyt ihan varmasti tätä mieltä? Mitenkäs sinä nyt selität sitten sen, että minä antaisin noille kaikille mieluummin sydämen kuin niille ap:n linkkaamille juipeille? Ja jossain baarissa en kyllä noita ap:n mätsejä huomaisi ollenkaan, mutta nuo sinun taviksiksi luokittelemat kyllä?
Juuri tuo. Näin olen ajatellut. En kyllä ole suuria galluppeja järjestänyt.