Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap
Kaikkien miesten taso ulkonäön osalta 9/10.
Maskuliiniset piirteet, voimakas leuka, pitkä ja laatikkomainen pää, jne.
Se kuka nainen pitää kenestäkin, on makuasia (liittyy esim. tyyliin, ilmeeseen, jne). Mutta jokainen kuvien miehistä voi ainakin ulkonäön perusteella uskoa miellyttävänsä ainakin joitain tason 9/10 naisia.
Salli mun nauraa. Niin perusjuntin näköisiä pallinaamoja kuin voi olla . Yksikään ei ole yli 5/10. Tuskin monikaan nainen kahta kertaa katsoisi noita. Siis eihän siinä mitään vikaa ole, että näyttää hyvin tavalliselta.
Kuten muutkin naiset, sekoitat keskenään geneettisen komeuden ja tyyliseikat.
Nuo miehet ovat geneettisesti komeita ja treenattuja. Se ei tarkoita sitä että he olisivat tyylin osalta juuri sinun mieleesi.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksatte jauhaa tästä tuhannen viestin verran? Ihan sairasta miten ihmiset jaksavat puuttua naisen seksuaalisuuteen ja puhua naisista alentavista. Miehet pitävät naisia tavaroina, ja he silti olettavat että heidän seksuaalisuuteensa suhtaudutaan positiivisesti. Jos miehen biologiaan kuuluu toisten alistaminen omilla haluilla, ei miehiä tule kunnioittaa. Naiset kutsuvat muita naisia dramaattisiksi selkäänpuukottajiksi. Mies ei ole selkäänpuukottaja kun ruinaa seksiä ja esineellistää naisia? Miehet vaativat aina seksiä suhteessa ja ulkopuolella, kiitos tarpeiden täyttämisestä on lisäviha? Mitä jos antaisitte naisten vihdoin olla?
Ja eivät ne miehenne teitä avioliitoissa sen enempää arvosta. Naisia saa lyödä ja ottaa väkisin lähes kaikkien maan avioliitoissa. Että eipä ne ukot teitä siveinäkään kunnioita. Vaimohan on esine, miesten kesken vaihdettava tavara joka on aina miehen. Turha siis pelotella sillä että seksiä harrastava nainen on arvoton, ette te vaimoja tai tyttäriänne arvosta vaikka he tekisivät kaiken mitä mies käskee ja haluaa.
Niin sovinistista ja pakkomielteistä jauhaa tästä. Avaisitte ne silmänne miten naisvihaista täällä on. Suostutte omistamaan nimenne miehille jotka kannattavat eri sääntöjä naisille. Miehet ovat niin itsekkäitä. Herätkää.
Miksi perheen pää on mies, joka tekee perhearvojen eteen vähemmän? Itsekkäitä, moraalittomia ja laiskoja nämä miehet.
Nyt ne iltalääkkeet naamariin ja pika pikaa.
Ei muhunkaan kyllä vedonneet linkin kuvien miehet. Justin bieber-look ei vaan uppoa. Tosin en voi puhua erityisen geneerisen miesmaun edustajana, kun mun mielestä esim
Aleksandr Zaldostanov on ihan tosi komea. Ei parisuhde-matskua mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole muuten koskaan ajatellutkaan, että veljeni, jota koko kouluaika kiusattiin ja on edelleenkin vielä ilman parisuhdetta, kuuluukin alfaparhaimmistoon. Kaikkea sitä palstalla oppii.
Jos se saa nykyisin helposti naisia, se on alfa. Muuten ei. Hyvin yksinkertaista.
Täh? Eikös tässä nyt juuri sanottu, että kaikki tuon näköiset ovat alfoja? Nyt sitten se yhtäkkiä perutaankin. Onhan se helppo siinä koko ajan vaihtaa sitä määritelmää? Jos tuossa kollaasissa olisi veljeni naama, niin te olisitte tässä sanoneet häntä alfaksi. Mutta nyt kun minä tässä sanon, ettei hänellä ole naisia, niin hän ei olekaan alfa. On se näppärää.
Tuosta nyt on vain sinun sanasi. Sisarena näet veljesi positiivisemmassa valossa ja muutenkin voit sanoa mitä vain. On se näppärää..pistä kuva ja ei varmasti raadin mukaan ole yhtä komea kuin nuo.
No en todellakaan laita veljeni kuvaa tänne. Hän on sitäpaitsi 40-vuotias. Enkä minä mitenkään arvioi veljeäni yläkanttiin. Juurihan sanoin, etten ole koskaan tajunnut hänen olevan alfa.
Ap alfan pantavana taas? Potkiiko pihalle heti aktin jälkeen vai vasta aamulla?
Vierailija kirjoitti:
No hei, pistäkää nyt joku niitä "oikeita" taviskuvia sitten, jos nuo olivatkin niitä superalfoja.
Kelpuutetaanko nämä?
https://upenngazettesports.files.wordpress.com/2010/03/ted-rawlings.jpg
http://www.bestadsontv.com/news/upload/TOM-ORMES-NEW.jpg
https://i.pinimg.com/originals/d2/79/b0/d279b0199236ec889a7e4197add8f4e6.jpg
Toisesta ketjusta saatiin vastaus kysymykseen; miltä näyttää keskivertomies?
- Rumalta
Vierailija kirjoitti:
Ei muhunkaan kyllä vedonneet linkin kuvien miehet. Justin bieber-look ei vaan uppoa. Tosin en voi puhua erityisen geneerisen miesmaun edustajana, kun mun mielestä esim
Saattaa tuo ikä myös vaikuttaa. AP tuskin alle 30-vuotiaana haaveilee mistään yli viisikymppisistä ukoista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se trollaili riitä :D Miehen pitää olla treenattu, miehekäs ja jykeväleukainen eli alfa. Ymmärretty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Noh minä ainakin nyt tiedän mistä johtuu, jos tuo Ap:n linja on yleinenkin niinkuin vähän omien kokemustenkin valossa vaikuttaa.
M35
En taas ymmärrä tuota Apn linjausta ollenkaan. En tosin tiedä, millaisissa porukoissa hän liikkuu. Itse opiskelen yliopistossa, eikä mun kaveripiiristä ainakaan kukaan yli 25-vuotias lähtisi noiden matkaan. Naisia kun nyt sattuu miehen ulkonäössä kiinnostamaan joku muukin kuin pelkkä leukalinja.
Asutko jossain pienemmällä paikkakunnalla vai lähempänä kasvukeskuksia? Voisiko se selittää?
Isossa yliopistokaupungissa.
M35
Kerrassaan erikoista. Tosiaan hankalaa sanoa juuta tai jaata ilman kasvokuvaa. Tomi Björck on kuitenkin kivan näköinen mies, ja olen itsekin ihan tavallinen, joten luulisi vientiä olevan.
Aika mautonta puhua jostain lääkkeistä kun ottaa esiin naisvihanne. Onko noin vaikeaa tajuta etteivät miehet kunnioita edes niitä vaimojaan? Kerroppa emäntä, miksi vaimoja saa hakata ja ottaa väkisin sekä pitää omaisuutena lähes kaikkialla maailmassa? E-e-eivätkö miehet kunnioitakaan neitsytvaimojaan? No eivät. Miehet pettävät niitä minkä kerkeävät. Tyttöjäkään ei saa syntyä miesten täysin hallitsemissa yhteiskunnissa. Melkoisia epeleitä nämä miehet kun eivät ketään naisia arvosta! Vonkuvat seksiä mutta syyttävät naisia siitä että yhteiskunnassa on seksiä.
Miten muorit selitätte sen, että Suomessakin _vain naisia_ on syytetty kaikista seksi-ilmiöistä? Avioton lapsi on aina naisen vika, prostituutio on pelkästään naisen vika. Latinalaisissa maissa 50% miehistä solmii suhteen prostituoidun kanssa ja syytätte naisia?! Miten kehtaatte?
Pistäkää ne ukot tekemään jotain, sen sijaan että sysäävät seksuaalimoraalia muille. Miehissä on kaikki yhteiskunnalle haitalliset riskitekijät kuten pedofiilit ja muut seksuaalirikolliset. Miesten polygamia aiheuttaa sosiaalisia ongelmia joka näkyy länsimaissa asti. Kaikissa uskonnollisissa yhteisöissä miehet ovat useammin seksirikollisia. Miksi ette hauku näitä? Miksi haukutte aikuisia, vapaasta tahdosta seksiä harrastavia naisia samalla kun miehet naivat lapsia ja estävät seksihaluillaa naisten vapaan pukeutumisen?
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta saatiin vastaus kysymykseen; miltä näyttää keskivertomies?
- Rumalta
Jännä ettei siihen ketjuun ilmestynyt yhtään ylipainoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Noh minä ainakin nyt tiedän mistä johtuu, jos tuo Ap:n linja on yleinenkin niinkuin vähän omien kokemustenkin valossa vaikuttaa.
M35
En taas ymmärrä tuota Apn linjausta ollenkaan. En tosin tiedä, millaisissa porukoissa hän liikkuu. Itse opiskelen yliopistossa, eikä mun kaveripiiristä ainakaan kukaan yli 25-vuotias lähtisi noiden matkaan. Naisia kun nyt sattuu miehen ulkonäössä kiinnostamaan joku muukin kuin pelkkä leukalinja.
Asutko jossain pienemmällä paikkakunnalla vai lähempänä kasvukeskuksia? Voisiko se selittää?
Isossa yliopistokaupungissa.
M35
Kerrassaan erikoista. Tosiaan hankalaa sanoa juuta tai jaata ilman kasvokuvaa. Tomi Björck on kuitenkin kivan näköinen mies, ja olen itsekin ihan tavallinen, joten luulisi vientiä olevan.
En mä tietenkään niin lihaksikas ole mutta ihan raamikas kuitenkin ja 180cm. Ei ole kyllä käytännössä minkäälaista kysyntää.
M35
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä mies?
http://nrt24.ru/sites/default/files/aleksandr_zaldostanov.jpg
Oletko ihan varma että poikkeaa geneerisestä miesmausta?
Pikkukakkonenhan juuri sanoin hyvin että ne makuasiat koskee tyyliä ja ikää, mutta geenien osalta komeat miehet on saman näköisiä.
TavisN81 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, pistäkää nyt joku niitä "oikeita" taviskuvia sitten, jos nuo olivatkin niitä superalfoja.
Kelpuutetaanko nämä?
https://upenngazettesports.files.wordpress.com/2010/03/ted-rawlings.jpg
http://www.bestadsontv.com/news/upload/TOM-ORMES-NEW.jpg
https://i.pinimg.com/originals/d2/79/b0/d279b0199236ec889a7e4197add8f4e6.jpg
Eihän tätä kukaan usko, mutta noista jokaiselle antaisin paljon mieluummin tinderissä sydämen kuin noille ap:n linkkaamille. itse asiassa viimeisin treffikumppani oli vähän saman näköinen kuin tuo ensimmäinen. Oli vaan vähän partaa. Ja exäni oli tuon viimeisen näköinen. Mutta eiköhän joku pian kiiruhda nämäkin luokittelemaan alfoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika mautonta puhua jostain lääkkeistä kun ottaa esiin naisvihanne. Onko noin vaikeaa tajuta etteivät miehet kunnioita edes niitä vaimojaan? Kerroppa emäntä, miksi vaimoja saa hakata ja ottaa väkisin sekä pitää omaisuutena lähes kaikkialla maailmassa? E-e-eivätkö miehet kunnioitakaan neitsytvaimojaan? No eivät. Miehet pettävät niitä minkä kerkeävät. Tyttöjäkään ei saa syntyä miesten täysin hallitsemissa yhteiskunnissa. Melkoisia epeleitä nämä miehet kun eivät ketään naisia arvosta! Vonkuvat seksiä mutta syyttävät naisia siitä että yhteiskunnassa on seksiä.
Miten muorit selitätte sen, että Suomessakin _vain naisia_ on syytetty kaikista seksi-ilmiöistä? Avioton lapsi on aina naisen vika, prostituutio on pelkästään naisen vika. Latinalaisissa maissa 50% miehistä solmii suhteen prostituoidun kanssa ja syytätte naisia?! Miten kehtaatte?
Pistäkää ne ukot tekemään jotain, sen sijaan että sysäävät seksuaalimoraalia muille. Miehissä on kaikki yhteiskunnalle haitalliset riskitekijät kuten pedofiilit ja muut seksuaalirikolliset. Miesten polygamia aiheuttaa sosiaalisia ongelmia joka näkyy länsimaissa asti. Kaikissa uskonnollisissa yhteisöissä miehet ovat useammin seksirikollisia. Miksi ette hauku näitä? Miksi haukutte aikuisia, vapaasta tahdosta seksiä harrastavia naisia samalla kun miehet naivat lapsia ja estävät seksihaluillaa naisten vapaan pukeutumisen?
Mene nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksandr Zaldostanov on ihan tosi komea. Ei parisuhde-matskua mutta silti.Saattaa tuo ikä myös vaikuttaa. AP tuskin alle 30-vuotiaana haaveilee mistään yli viisikymppisistä ukoista.
Mä oon alle 25. Mutta niin kuin sanoinkin, henk koht mieltymykseni eivät ehkä vastaa sitä, mikä yleisesti komeaksi mielletään.
Vierailija kirjoitti:
Öö mitä... :D Ihan hauska ketju, varsinkin kun ap linkkaili tinder-miehiään. Nyt meni överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap alfan pantavana taas? Potkiiko pihalle heti aktin jälkeen vai vasta aamulla?
En ole pantavana. Lenkiltä tulin juuri. Tosiaan itse kun linkitin tuon naisten kuvan (https://aijaa.com/WHDu8X) valitsin siihen omasta mielestäni suht taviksen näköisiä naisia ja laittaisin itseni samaan ”tasoon” heidän kanssaan. Ja täällä sanotaan että nuo naiset ovat 7-10 tasoa? Ohhoh. Itse kun olen pitänyt itseäni 6, korkeintaan 7 tasoisena. Ap
Miten jaksatte jauhaa tästä tuhannen viestin verran? Ihan sairasta miten ihmiset jaksavat puuttua naisen seksuaalisuuteen ja puhua naisista alentavista. Miehet pitävät naisia tavaroina, ja he silti olettavat että heidän seksuaalisuuteensa suhtaudutaan positiivisesti. Jos miehen biologiaan kuuluu toisten alistaminen omilla haluilla, ei miehiä tule kunnioittaa. Naiset kutsuvat muita naisia dramaattisiksi selkäänpuukottajiksi. Mies ei ole selkäänpuukottaja kun ruinaa seksiä ja esineellistää naisia? Miehet vaativat aina seksiä suhteessa ja ulkopuolella, kiitos tarpeiden täyttämisestä on lisäviha? Mitä jos antaisitte naisten vihdoin olla?
Ja eivät ne miehenne teitä avioliitoissa sen enempää arvosta. Naisia saa lyödä ja ottaa väkisin lähes kaikkien maan avioliitoissa. Että eipä ne ukot teitä siveinäkään kunnioita. Vaimohan on esine, miesten kesken vaihdettava tavara joka on aina miehen. Turha siis pelotella sillä että seksiä harrastava nainen on arvoton, ette te vaimoja tai tyttäriänne arvosta vaikka he tekisivät kaiken mitä mies käskee ja haluaa.
Niin sovinistista ja pakkomielteistä jauhaa tästä. Avaisitte ne silmänne miten naisvihaista täällä on. Suostutte omistamaan nimenne miehille jotka kannattavat eri sääntöjä naisille. Miehet ovat niin itsekkäitä. Herätkää.
Miksi perheen pää on mies, joka tekee perhearvojen eteen vähemmän? Itsekkäitä, moraalittomia ja laiskoja nämä miehet.