Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Oletko tosissasi. Ei prkle ole kyllä tinderissä tsäänssejä. Ilmankos sanotaankin, että ei taviksille kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap
Jaahas..oletko kuiteskin provo? Noihan on ikäluokkansa alfoja. Sinähän suorastaan tyrkytät todeksi tasoteorian. Jos tuota luokkaa on tykkäyksesi, niin ei ihme että sanotaan ettei tavismiehille ole mahdollisuuksia tinderissä.
Näin se menee. Nuo miehet ovat taviksia naisille. Miehet tietävät että ovat top 10% vähintään. Ei ole tuulesta temmattu että 80% miehistä on ulkonäöllisesti näkymättömiä naisille.
"Naisen tason määrittää ensisijaisesti ulkonäkö. Se harrastaako nainen pillurallia vai historiantutkimusta määrittää ympyrät joista kumppani valitaan. Se kumppani voi olla komea professori, tai komea amiksessa opiskeleva raksamies. Molemmissa ympyröissä on omat tasoluokkansa."
Minun käsitykseni kympin naisesta (puhtaasti ulkonäön perusteella):
http://wisetoast.com/wp-content/uploads/2016/08/Dianna-Agron-Net-Worth…
http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2017/11/dianna-agron-at-ro…
https://pbs.twimg.com/media/Cd47MS5WEAExH0Y.jpg
Voit arvata, harrastanko pillurallia vai historiantutkimusta. 😊
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
50 sivua eikä ap vieläkään tajua.
Ei tuo monimutkainen asia ole. Mittarit parinvalinnassa määrittävät mitä saat. Koska ap on kelvannut hyvin komeille miehille seksiin, hänellä on päähänpinttymä siitä että juuri hän voittaisi lotossa komean miehen - vaikkei edes omaa sitä "kaunista sisintä" jolla ulkonäköä voisi ehkämahdollisesti kompensoida.
Jos rima on liian korkealla ulkonäön suhteen, mutta hyvin matalalla sitoutumisvaatimusten suhteen, ap saa komeita miehiä joille hän on pelkkä pano. Jos ap treffailisi ulkonäöllisesti oman tasoisiaan, tai hieman rumempia, miehiä mutta asettaisi riman korkealle sitoutumisvaatimusten suhteen...olisi lopputulos eri.
Nyt taktiikka on: "haluan komean miehen jolle annan seksiä, jospa mies ihastuisi"
Taktiikan pitäisi enemänkin olla: "en katso ulkonäköä, mutta en anna seksiä ilman oikeita tunteita ja todisteita miehen sitoutumishalusta"
Komeaa ja sitoutumishaluista miestä ap ei saa. Se on jo tullut selväksi. Ap:n taso ei riitä, ei ulkonäön eikä luonteen osalta.
Kiitos tästä analyysistä. Hauskaa että voit minua tuntematta muutaman viestin perusteella netin välityksellä sanoa että olen sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma. Ap
Eipä kestä.
Ja ihan turhaa on heittäytyä marttyyriksi.
Mitkä näistä eivät mielestäsi pidä paikkaansa:
- olet kiinnostunut ensisijaisesti komeista miehistä
- et ole omasta mielestäsi erityisen kaunis
- olet erittäin pinnallinen, mutta toivot ettei mies olisi, jotta saisit omaa tasoasi komeamman miehen
- miehet eivät pidä sinua erityisen hauskana tai mielenkiintoisena
- saat komeilta miehiltä seksiä, mutta he eivät vakiinnu kanssasi
- sinun oli kysyttävä av-palstalta neuvoa, koska et tajunnut itsestäänselviä asioita omin avuin
?- Komeus on katsojan silmässä joten vaikea vastata tuohon.
- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä.
- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä.
- En tiedä pitävätkö miehet minua hauskana tai mielenkiintoisena, ehkä jotkut pitävät, jotkut eivät
- Saan seksiä miehiltä mutta he eivät vakiinnu kanssani, tämä on totta.
- Kysyn aika usein neuvoa av-palstalta vaikka mihin
Ap
"Komeus on katsojan silmässä joten vaikea vastata tuohon."
Linkkaa meille muutama kuva komeimmista miehistä joita löydät, niin katsotaan. Voit myös linkata kuvia miehistä joiden ulkonäkö vastaa entisiä kumppaneitasi, jos satut sellaisia löytämään."- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä."
On aika huono yhdistelmä jos miesmakusi vastaa yleistä komeusihannetta, kun taas itse haluatkin olla kaunis juuri tietyn miehen silmissä. Minäkin haluaisin kumppanikseni missin, koska ihan varmasti 167cm siropiirteinen ja korkeaääninen mies on jonkun mielestä komea."- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä."
Pinnallisuudella en tarkoita omasta kauneudestasi huolehtimista, vaan sitä kuinka tärkeä osa ulkonäkö on kumppanin valinnassa.Kuvia en linkkaa koska ne poistetaan. Mutta esim miesnäyttelijöistä mun mielestä komeita ovat mm. Aku Hirviniemi, Emile Hirsch, James Franco, Ryan Gosling, Jasper Pääkkönen nuorena. Nuo nyt tuli ekana mieleen. Ap
Saisiko tästä kommenttia? Alapeukkuja vain sadellut. Ap
No en ole peukuttanut, mutta eikö nuo nyt vastaa monen muunkin naisen miesihannetta? Kysymys oli suhteuttamisesta omaan tasoosi. Jos et koe olevasi kummoisen näköinen niin eikö esimerkiksi ylipainoinen mies kelpaa?
Aku Hirviniemi?! Monen miesihanne?!
Aku Hirviniemellä ei olisi asiaa miesmalliksi, mutta hän on silti keskivertoa selkeästi komeampi mies.
Huomauttaisin että tutkimusten mukaan naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia, ja vain <1% komeita. Naisten käsitykset tavismiehistä/komeista miehistä ovat siis epärealistisia.No ei totta maar ole mikään keskivertoa komeampi... Get real!
Sanoisinpa minäkin, että kyllä vain on. Ei ihme, että keskivertomiehellä on hankalaa pariutuminen O.o
Kysyisin ihan tosissani että miten naiset voivat olla tunnistamatta kuvien miehiä objektiivisesti komeiksi?
Kaikilta löytyy samat piirteet joita pidetään objektiivisesti maskuliinisina. Pään muoto, leuka, silmät, huulet, kulmakarvat, jne. Jokainen herroista on selkeästi tasoa "viittä vaille miesmalli". Vain liian suomalainen nenä erottaa miehet kalsarimallisoppareista.
Tyyli, ilme ja pukeutuminen ovat niitä makuasioita.
ps. jos nuo kuvat eivät viittaa siihen että haussa on seksikumppani, niin mikä sitten?
Ap sähän elät ihan erilaista elämää kuin nuo miehet. Jos olet vasta 28v, se kertoo ettet liiku yhtään ja syöt mitä sattuu! Nämä tyypit elävät salilla ja bileissä, sä vaikutat ihan tavalliselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap
Jaahas..oletko kuiteskin provo? Noihan on ikäluokkansa alfoja. Sinähän suorastaan tyrkytät todeksi tasoteorian. Jos tuota luokkaa on tykkäyksesi, niin ei ihme että sanotaan ettei tavismiehille ole mahdollisuuksia tinderissä.
Näin se menee. Nuo miehet ovat taviksia naisille. Miehet tietävät että ovat top 10% vähintään. Ei ole tuulesta temmattu että 80% miehistä on ulkonäöllisesti näkymättömiä naisille.
Kyllä, minun mielestäni nuo ovat taviksia. Tosi nuoria minun makuuni, mutta siltikin täysin mitäänsanomattomia lökäpöksyhuppareita. En todellakaan katso tuollaisten päälle, jos esimerkiksi baarissa tulee vastaan, koska noita on 13 tusinassa. Itse opiskelen yliopistolla itseäni 15 vuotta nuorempien kanssa ja siellä kaikki ovat tuon näköisiä. Mitä ihmeellistä siinä on, jos naisten mielestä nuo ovat taviksia, kun noita on todella paljon? Joko nämä oikeasti ovat niitä taviksia tai sitten niitä top-alfoja on paljon enemmän kuin näissä keskusteluissa väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen. Kuvien miehet ovat top 5% ulkonäöllisesti.
Mutta vaikka naiset kuinka olisivat sitä mieltä että nuo ovat taviksia, niin kuvien "tavikset" ovat niitä jotka keräävät suurimman osan mätseistä.
Minäkin voin ajatella että 99% naisista on taviksia, mutta se ei tarkoista sitä että top 5% naiset olisivat samaa mieltä ja pariutuisivat tavisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minun mielestäni nuo ovat taviksia. Tosi nuoria minun makuuni, mutta siltikin täysin mitäänsanomattomia lökäpöksyhuppareita. En todellakaan katso tuollaisten päälle, jos esimerkiksi baarissa tulee vastaan, koska noita on 13 tusinassa. Itse opiskelen yliopistolla itseäni 15 vuotta nuorempien kanssa ja siellä kaikki ovat tuon näköisiä. Mitä ihmeellistä siinä on, jos naisten mielestä nuo ovat taviksia, kun noita on todella paljon? Joko nämä oikeasti ovat niitä taviksia tai sitten niitä top-alfoja on paljon enemmän kuin näissä keskusteluissa väitetään.
Linkkaapa sitten komea mies. Enpä olisi uskonut että uliattajat ovat oikeassa. Onneksi itse liitossa. Ei olisi mitään saumaa jos komeakasvoiset treenatut miehet ovat nykyään taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Ap sähän elät ihan erilaista elämää kuin nuo miehet. Jos olet vasta 28v, se kertoo ettet liiku yhtään ja syöt mitä sattuu! Nämä tyypit elävät salilla ja bileissä, sä vaikutat ihan tavalliselta naiselta.
Onko Ap JO 28?! Nuo pojat ovat minun mielestäni ihan liian nuoria hänelle (ja siis minulle, olemme saman ikäisiä). Siis sehän on ihan itsestäänselvää, ettei tuon ikäisten nuorten miesten kanssa kannata edes haaveilla parisuhteesta.
Sopiva ikähaitari seuranhaulle voisi olla 26-33.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltä se tulikin. Ensimmäinen provokommentti... Ap
Tämähän alkoi mennä ihan tasoteorian tahtiin. Ikäluokkansa parhaimmisto tykkäyksinä ja itse olet kuin kaksikyttyräinen olmi. Voi itku mikä klisee olet ja ihmettelet, ettei noi pelimiehet älä suhteeseen.. huutista!
121212 kirjoitti:
Kysyisin ihan tosissani että miten naiset voivat olla tunnistamatta kuvien miehiä objektiivisesti komeiksi?
Kaikilta löytyy samat piirteet joita pidetään objektiivisesti maskuliinisina. Pään muoto, leuka, silmät, huulet, kulmakarvat, jne. Jokainen herroista on selkeästi tasoa "viittä vaille miesmalli". Vain liian suomalainen nenä erottaa miehet kalsarimallisoppareista.
Tyyli, ilme ja pukeutuminen ovat niitä makuasioita.
ps. jos nuo kuvat eivät viittaa siihen että haussa on seksikumppani, niin mikä sitten?
Mistähän sinä osaat lukea mitä noilla miehillä on haussa?
Jos nämä ovat top 5 %, miten on mahdollista, että joka toinen tuon ikäinen näyttää tuolta? Missä luolassa ne 90 % asuu? Oma veljeni näyttä ihan samalta kuin yksi noista ja hänellä ei ole kyllä naismenestystä kovin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista opiskella yliopistolla ilman että ymmärtää näin yksinkertaista asiaa?
Sanot itsekin että sinulle kaikki 15v nuoremmat lökäpöksyhupparit ovat taviksia ja epäkiinnostavia.
Sinä et ole kiinnostunut heistä, he eivät ole kiinnostuneita sinusta = sinun mielipiteelläsi heidän tasostaan ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap JO 28?! Nuo pojat ovat minun mielestäni ihan liian nuoria hänelle (ja siis minulle, olemme saman ikäisiä). Siis sehän on ihan itsestäänselvää, ettei tuon ikäisten nuorten miesten kanssa kannata edes haaveilla parisuhteesta.
Sopiva ikähaitari seuranhaulle voisi olla 26-33.
Ikähaitarini on 23-38. Olen tavannut paljon aikuismaisempia 23-vuotiaita kuin moni 35-vuotias. Ap
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista opiskella yliopistolla ilman että ymmärtää näin yksinkertaista asiaa?
Sanot itsekin että sinulle kaikki 15v nuoremmat lökäpöksyhupparit ovat taviksia ja epäkiinnostavia.
Sinä et ole kiinnostunut heistä, he eivät ole kiinnostuneita sinusta = sinun mielipiteelläsi heidän tasostaan ei ole merkitystä.
Ahaa eli valitaan siis sellaiset koehenkilöt joilla on toivottua tulosta tukeva mielipide. Miten ei yllätä että juuri sinulle tuollainen ajatus pulpahtaa mieleen ihan luonnostaan :D
Klikatkaapa kuvahaku "male model".
Yrittäkää unohtaa tyyliseikat tai väärä ikä. Katsokaa kasvojen piirteitä, just vaikka niitä jotka pikkukakkonen mainitsi. Stailausta voi muuttaa.
121212 on oikeassa. Nuo miehet ei ole kaukana miesmallitasosta (top 0,01%). Vähintään top 5% jokainen.
No varmaan eri miehillä eri kriteereitä, mutta itse en mitään ihan pissis-tyylistä naista kyllä jaksaisi suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaapa sitten komea mies. Enpä olisi uskonut että uliattajat ovat oikeassa. Onneksi itse liitossa. Ei olisi mitään saumaa jos komeakasvoiset treenatut miehet ovat nykyään taviksia.
Vaikeaa linkata erittäin hyvännäköistä tavista anonyymisti. Mutta yleisesti ottaen sanoisin, että komeat kasvot ja treenattu kroppa ei riitä. Ei haittaa yhtään, vaikka olisi vähän pehmeämpi leuka ja plösömpi vatsa. Pitää olla pureva tyyli ja pilkettä silmäkulmassa.
Ja sieltä se tulikin. Ensimmäinen provokommentti... Ap