Miksi niin monella näkyy alushousut tavalla tai toisella vaatteiden alta?
Eikö ihmiset oikeasti edes vilkaise itseään peilistä ennen kun poistuvat kotoa vai onko se jonkun mielestä jotenkin seksikästä, että alushousut näkyy joko läpi valkoisista housuista tai sitten kunnon rypyssä olevat hipsterien rajat on painunut esim pillifarkkuja vasten? Ihan hirveän näköistä ja tätä nään varsinkin kesäisin päivittäin, ehkä kaikista pahimpana just tuo, että on valkoiset ohuehkot housut, joista paistaa alushousut ihan kunnolla läpi, en voi vaan käsittää o_O Itse pyörin parikin kertaa peilin edessä ennen ulos lähtöä ja vielä esimerkiksi treenihousuja valitessa mietin, että saattaako auringon valo paljastaa alushousut mustista leggareista.
Kommentit (123)
Ei haittaa jos näkyy alushousut. Ennemmin ne kuin paljaat persposket kuten yhdellä tytöllä Kaaren Prismassa. Piti ihan kääntyä katsomaan, että missä mimmin housut on kun vaan paljaat kankut näkyy liian lyhyen hameen alta. Silmiä särkee tuommoset näyt.
Pitäisikö sitten olla ilman tai käyttää hiivatulehdusta aiheuttavia,epämukavia stringejä?!
Saumat nyt vain erottuu housujen/hameen läpi eikä sille mitään voi.
Käyttäkää kunnollisia alushousuja! Ei ole häpeä jos näkyy, että sulla on vaatteet päällä. Päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vasta näky olisi, jos ne alushousut ovat päällyshousujen päällä.
Kiitos tästä mielikuvasta.
Ettekö ole teräsmiestä nähneet. Sillä on alkkarit trikoiden päällä. Mutta ihmekö se kun sadasosasekunnissa vaihtaa vaatteet puhelinkopissa, niin sattuuhan sitä.
Apua, joku pukeutuu eri tavalla kuin minä! Miten he kehtaavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä tuijotat ihmisten takapuolia? Lopeta se jos niin ärsyttää.
ap ei tuijota, vaan väistämättäkin -vääjäämättä vaan näkee, tahattomasti. sinähän kuulut niihin-heihin jotka ovat törkyperseitä. mee ny peilin eteen auringossa ,mitä mieltä niinkuin noin itse olet
Entä sitten? Antaa näkyä vaan. Jos sinua järkyttää että kaikki eivät pukeudu kuten sinä, ei ongelma ole kaikkien muiden pukeutumisessa, vaan sinussa.
En katso naisten takapuolia, ei kiinnosta. Pidän normipikkareita pillifarkkujen alla. Ei tuu kyylättyä omaakaan takapuolta peilistä. En jaksa vaivata päätä moisella. Olen hoikka. N54
En tiedä, enkä minä jaksa tuijotella ihmisten vartalon alaosia niin paljon, että voisin sanoa kuinka monella ne alushousujen ääriviivat sieltä päällysvaatteiden alta erottuvat!
Sulla ilmeisesti tuollainen katselu on oikein harrastus!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, enkä minä jaksa tuijotella ihmisten vartalon alaosia niin paljon, että voisin sanoa kuinka monella ne alushousujen ääriviivat sieltä päällysvaatteiden alta erottuvat!
Sulla ilmeisesti tuollainen katselu on oikein harrastus!
Siinähän se menee mukavasti satulanhaistelun lomassa.
Nykyvaatteet tehdään niin surkean ohuista materiaaleista.
Käytän itse ohuita mekkoja ja ohuita ptkiksiä ja en ole ajatellut että alushousut näkyisi läpi ja jos näkyy niin ei haittaa.
Pikkuhousuja käytän ja yleensä valkoisia pitsipöksyjä ja joku stringikin on käytössä.
Tuskin moni kyylää alushousuja kun ne jalassa kuitenkin on.
T.N.40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse miettiä näkyvyyttä, kun käyttää puuterin värisiä rajattomia. Joskus tietysti se alusasun näkyvyys onkin se asun juju, esim. upean mustan korsetin päällä täysin läpinäkyvä mekko (vaatii upean vartalon ja rohkeutta).
Valkoiset piukat alushousut on suosikkit,voi näkyä ohuen kesämekon läpi mutta ei se niin vakavaa ole.
Stringejä käytän myös ja ne ehkä näkyvät enemmän hameen läpi kun kiristyvät peppuun.
Itse vierastin aina stringejä,käytin aina valkoisia sloggeja ym pitsialkkareita.midi,tai hipster,mutta kokeilin stringejä ja tuntuivat minun pepulle hyvältä ja nyt käytän aika usein valkoisia stringejä ja tietty muitakin pöksyjä.
Kuinka valkoinen se peppuvaossa menevä kangaskaistale on päivän
Valkoinen on kyllä kun hygienia hyvä.
Tuskin monikaan seuraa naisten peppua että näkyykö alushousujen rajat ei se kiellettyä ole ,kyllä kyykistyessäkin voi näkyä vyötäröltä pikkuhousujen reuna.
En käytä stringejä vaan valkoinen Sloggi mielipöksyt eri malleja Tai malli,Midi ym ja ei kiinnosta jos minun alkkarin rajat näkyykin joskus ja ketä se häiritsee.
T.Nainen 44 vuotta nuori.
Minun silmääni miellyttää leggingsien ja joogahousujen alla Tai -Sloggit. Pakarat korostuvat hyvin ja pikkuhoususuoja/side pysyy paikallaan. Helteisenä kesäpäivänä on kiva kun naisella on korkeahalkioinen tai kietaisuhame joka paljastaa, että pikkareita ei ole, mutta suoraa näkymää kaikkein pyhimpään ei ole.
M29
Pikkuhousut pitää kyllä jalassa olla,aika erikoista jos hameen alla ei ole alushousuja.
Minä laitan ylpeästi pikkuhousut jalkaan en nillitä näkyykö saumat tai pikkarit vilahtaa ei ole mikään ongelma.
Minä myös välillä pienet stringit jalassa ja välillä ihan perusalkkarit valkoiset sloggit ja hameen alta jos vilahtaa niin älkää katsoko.
Onneksi vain alushousut, eikä esimerkiksi vaikka tena
Valkoiset alushousut kun vilahtaa hameen alta tai saumat näkyy läpi ei se mikään huono asia ole vaan päinvastoin.