Näin isket nuoren naisen
- Olet itsevarma liikkeissäsi naisen ympärillä
- Katsot paljon silmiin ja välillä voit katsoa vartaloa ( niin että nainen huomaa,tämä imartelee , mutta älä liikaa toljota )
- Kehut häntä jos on kehuttavaa
- Annat kätesi koskettaa häntä
- Kävelet hänen lähellä niin että melkein kädet osuvat yhteen
- Voit tehdä jotain romanttistakin, naiset tykkää esim rakkauskirjeistä ja kukista.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
SilverFox 50 kirjoitti:
Kirjoitin ja sävelsin lauluja ihastukseni inspiroimana - jotain mitä ei ole tapahtunut 25 vuoteen; aion ne myös äänittää ja antaa syntymäpäivälahjaksi rakkauskirjeen kera.
Ikäeroa meillä on parikymmentä vuotta ja hän tietää, että olen häneen ihastunut.
Kuulostaa ihanalta. Varmasti ihana tunne olla noin ihastunut.. Toivottavasti hän arvostaa lahjaasi!
Mä arvostaisin jos kyseessä olisi 20-29-vuotias mies. Sen sijaan käskisin tuon ikäisen papan painua helvettiin ja jos ei usko, niin hakkaan jakarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SilverFox 50 kirjoitti:
Kirjoitin ja sävelsin lauluja ihastukseni inspiroimana - jotain mitä ei ole tapahtunut 25 vuoteen; aion ne myös äänittää ja antaa syntymäpäivälahjaksi rakkauskirjeen kera.
Ikäeroa meillä on parikymmentä vuotta ja hän tietää, että olen häneen ihastunut.
Kuulostaa ihanalta. Varmasti ihana tunne olla noin ihastunut.. Toivottavasti hän arvostaa lahjaasi!
Mä arvostaisin jos kyseessä olisi 20-29-vuotias mies. Sen sijaan käskisin tuon ikäisen papan painua helvettiin ja jos ei usko, niin hakkaan jakarilla.
Älä kuuntele tätä. Kaunis ele on aina kaunis, oli ikäsi mikä tahansa.
N26v
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: kujakollit vie kaokki naaraat, kesy sylikissa ei saa yhtään.
Ehkä vanhemman miehen tulee olla vähän aggressiivisempi jotta voi saada omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SilverFox 50 kirjoitti:
N26v
Mua ei ainakaan imartele yhtään vanhojen pappojen vonkausyritykset.
Hopeaketussa on pitoa. Työelämässä jo edennyt hyvään asemaan. Omaisuutta saanut kerättyä. Voi viedä naisen matkoille tai omalla veneellä purjehtimaan. Kyllä moni nuori nainen hyppää avomersun kyytiin ja se on menoa sitten 😎
Jotenkin säälittää yli 45 miehet, jotka niin kovasti yrittävät olla kyvykkäitä ja nuorekkaita.
Jotenkin säälittää ikääntyvät naiset kun heille ei mitenkään voi kertyä sitä samaa charmia kuin meille hopeaketuille.
N34 kirjoitti:
Jotenkin säälittää yli 45 miehet, jotka niin kovasti yrittävät olla kyvykkäitä ja nuorekkaita.
Ikäero max 5v = olette samanikäisiä.
Ikäero max 10v = olemalla nuorekas luonteeltasi.
Ikäero olennaisesti yli 10v:
A) etsit nuoren naisen joka tykkää vanhemmista miehistä. Lähes poikkeuksetta vanhan miehen halutaan olevan auktoriteetti kuten professori, BDSM-master, viisas guru, tms. Sinun on täytettävä kyseinen rooli, ja hyvin. Jos olet ujo tai kuulut siihen 25% miehistä joka mieluiten alistuisi seksuaalisesti, et onnistu.
B) etsit nuoren naisen joka haaveilee perheestä mutta ei saa ikäisiään miehiä vakiintumaan. Etunasi on iän tuoma elämänkokemus, rauhallisuus ja varmuus. Jos olet neitsytsetä, se ei saa näkyä päälle päin (ja yleensä se näkyy).
C) annat tasoitusta naisen tasossa. Esim. 40v mies joka saisi ikäluokkansa kärkipäätä edustavan naisen, luultavasti saisi nuoriakin. Mutta ellei puhuta rikkaasta/julkkiksesta, ei niitä kauneimpia. "En ymmärrä mitä ex-mieheni näkee nuoressa naikkosessaan".
Top tip: nainen ei halua olla kiinnostava vain ikänsä ansiosta. Jos olet nuoria naisia kuolaava setä, ei flaksi käy. Jos katselet ikäisiäsi mutta satut ihastumaan nuoreen naiseen, voi käydäkin.
Mä ajattelin ruveta piirittämään yhtä naista niin kauan että hän suostuu.
M53v
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa myös kuuluisa wrist grab eli tartutte ranteesta jos nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Se saa pöksyt kostumaan ja kiinnostumaan sinusta.
Myös poliisi kiinnostuu.
N34 kirjoitti:
sanoo "nuorekas" N34....
"Kauheita nuo muut minun ikäluokkaa olevat..."
Piiritätte niin kauan että nainen suostuu. Naista pitää osata vähän alistaa, tykkäävät siitä! Hyvän maun rajoissa. Olet mies isolla M:llä vaikka voisi tuntuakin toivottomalta.
Näin naisena voi sanoa, että yritys palkitaan ja jos haluat nuoremman naisen niin kyllä vanhemman miehen pitää osata myös olla aika aggressiivinen siinä piirittämisessä ettei nuoremmat miehet ehdi viedä naistasi.
Todennäköisesti sillä nuorella naisella on pirusti ottajia, joten tulee vanhemmalle miehelle kiire. Eli kannattaa laittaa touhuksi jos ''hänet'' haluat saada.
Suomalaiset miehet ovat niin luusereita että ne eivät saa naisia, ainakaan kovin helpolla. Sitten noi suomalaiset vanhat papat jotka kuolaavat nuoria naisia ovat niin vastenmielisiä, että tekisi mieli kastroida ne.
Ulkomaalaiset komeat miehet ovat tämän päivän juttu ja samaa mieltä ovat monet muutkin nuoret naiset.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat niin luusereita että ne eivät saa naisia, ainakaan kovin helpolla. Sitten noi suomalaiset vanhat papat jotka kuolaavat nuoria naisia ovat niin vastenmielisiä, että tekisi mieli kastroida ne.
Ulkomaalaiset komeat miehet ovat tämän päivän juttu ja samaa mieltä ovat monet muutkin nuoret naiset.
Joo, mutta jos noudattavat tuota listaa tai edes yrittävät vähän enemmän niin uskon että myös suomimies pärjää.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SilverFox 50 kirjoitti:
N26v
Tiedän kyllä, että naisissa on eroja; aggressiiviset nartut haistan ja kierrän kaukaa. ;)
LukittuNaurettavin kursailu, jota olet todistanut?
tässävinkkejä kirjoitti:
A) etsit nuoren naisen joka tykkää vanhemmista miehistä. Lähes poikkeuksetta vanhan miehen halutaan olevan auktoriteetti kuten professori, BDSM-master, viisas guru, tms. Sinun on täytettävä kyseinen rooli, ja hyvin. Jos olet ujo tai kuulut siihen 25% miehistä joka mieluiten alistuisi seksuaalisesti, et onnistu.
B) etsit nuoren naisen joka haaveilee perheestä mutta ei saa ikäisiään miehiä vakiintumaan. Etunasi on iän tuoma elämänkokemus, rauhallisuus ja varmuus. Jos olet neitsytsetä, se ei saa näkyä päälle päin (ja yleensä se näkyy).
C) annat tasoitusta naisen tasossa. Esim. 40v mies joka saisi ikäluokkansa kärkipäätä edustavan naisen, luultavasti saisi nuoriakin. Mutta ellei puhuta rikkaasta/julkkiksesta, ei niitä kauneimpia. "En ymmärrä mitä ex-mieheni näkee nuoressa naikkosessaan".
Top tip: nainen ei halua olla kiinnostava vain ikänsä ansiosta. Jos olet nuoria naisia kuolaava setä, ei flaksi käy. Jos katselet ikäisiäsi mutta satut ihastumaan nuoreen naiseen, voi käydäkin.
Joo, hyvin terävänäköistä, uskon että menee näin. Omalta osaltani voin sanoa että A toimisi, esim tosiaan itsevarma proffa, jonkun aikaa. Näissä tuppaa kuitenkin käymään niin, että auktoriteettiasemaan liittyvä jännite karisee kun toista oppii hieman tuntemaan.
tässävinkkejä kirjoitti:
Tässä oli hyvin kiteytetty lista. Minä voin ihastuakin vanhempaan mieheen, jos hän ei katso vain kaikkia nuoria naisia ja limaisesti flirttaile kaikille.
Haluan kokea että minä olen se erikoinen johon hän sattumoisin ihastui. Tosiaan myös se, että moni nainen pitää tietynlaisesta ''auktoriteetista'' kun on vanhemman miehen kanssa, ja esim perinteisistä rooleista. Miehen pitää siis olla aika itsevarma naisen ympärillä.
Olen siis 25v enkä ole ihastunut vanhempaan mieheen, mutta poikkeus voisi tapahtua jos ei vaikuta vain joltain pervolta sedältä.
Muistakaa: kujakollit vie kaokki naaraat, kesy sylikissa ei saa yhtään.