Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ankeuttajat

Vierailija
26.01.2025 |

Ootteko törmänneet pari suhteissa tai ystävyys suhteissa ihmisiin jotka lähes aina keksii asioista joista olet innostunut tai joita ehdotat yhdessä tehtäväksi tai harrastettavaksi jotain negaa sanottavaa?

Esimerkiksi jos ehdotat jotain televisio sarjaa jota pidät mielen kiintoisena niin tyyppi sanoo sen olevan kuulemma surkea ja heti perään ehdottaa jotain itse. Tai sitten jos kerrot jostain harrastuksesta tai   ostoksesta he kyselevät sen huonoista puolista tai huomauttavat kalliista hinnasta. Jotain kuitenkin joka vie sitä "iloa" asioista pois ja jää kaihertamaan jonnekin mielen perälle. Nykyisin olen huomannut että ei enää tee mieli spontaanisti kertoa iloitsemistaan asioista kyseiselle tyypille ja että joudun ensiksi miettimään kannattaako kertoa vai onko asiani aivan hupsu ja jollain tapaa väärin. 

Kyseinen tyyppi ei myöskään  koskaan myönnä olevansa väärässä tai että ei tiedä jostain asiasta mutta mielellään antaa olettaa sinun olevan melko useinkin väärässä ja neuvoo asioissa joista ei varsinaisesti edes tiedä mitään..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen! Jätin sen sian

Vierailija
2/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan sellaiset elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut ankeuttajia vastaan muualla kuin Harry Potter elokuvissa.

Vierailija
4/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain Häröpotterin ankeuttajat

Vierailija
5/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on tuollainen ankeuttaja, mollaa minkä ehtii kaikkea meidän kodista lähtien lemmikkeihin ja kasvatusmetodeihin. Ei tule vierailtua kovin paljon 

Vierailija
6/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, ystävyyssuhde, televisiosarja.

Vierailija
7/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki aloituksen ankeuttajasta :) 

Vierailija
8/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilo-narsistit tekee tätä. Ne ei kestä toisten hyvää mieltä 

Vierailija
9/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut riittävän määrän sellaisia ihmisiä ja oppinut, ettei kannata kertoa mitään ainakaan innostuneena ja hyväntuulisena. Puheet rajaan tiukasti, koska kaikesta löytyisi syytä olla negatiivinen. En vieläkään tajua, mistä sellainen käytös johtuu. Kateus olisi hyvin helppo selitys, mutta kyllä se nega on jotakin myötäsyntyistä ja varuillaan olemista joka tilanteessa. He ovat kasvaneet sellaisiksi, elävät itsekin pelkissä negan tunteissa itsensä kanssa ja harva heistä herää huomaamaan negoja asenteitaan. On ihan turha haastaa heitä omalla myönteisyydellään, koska kukapa haluaa negaa tyyppiä iholleen.

Vierailija
10/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttajat: nuo kaikkitietävät, latistajat, mitätöijät, kateelliset, katkerat, ilon pilaajat, alemmuudentuntoiset, mahtailijat - niistä kaikesta on ankeuttajat tehty. 

Vierailija
11/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni syvään päätyyn (salaliittoteorioihin) uponnut on tällainen. Kaikki paitsi ku-si on pas-kaa, koska syy X.

Vierailija
12/12 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut näitä sekä töissä, että vapaa-ajalla. Jotain estoja heillä esim. hauskanpidon suhteen, eivät uskalla heittäytyä rennoksi, häpeävät itseään. Alkoholia pitää olla tai muita päihteitä, selvinpäin ei voi olla hauskaa tai edes kivaa. Jokaisesta ihmisestä löydetään negatiivista sanomista vaikka ei edes tunne henkilöä, riittää, että osaa yhdistää nimen ja naaman. Pyrin pitämään etäisyyttä näihin mahdollisimman paljon, heidän kanssaan ajanvietto syö voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan