Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin isket nuoren naisen

Vierailija
05.06.2018 |

- Olet itsevarma liikkeissäsi naisen ympärillä

- Katsot paljon silmiin ja välillä voit katsoa vartaloa ( niin että nainen huomaa,tämä imartelee , mutta älä liikaa toljota )

- Kehut häntä jos on kehuttavaa

- Annat kätesi koskettaa häntä

- Kävelet hänen lähellä niin että melkein kädet osuvat yhteen

- Voit tehdä jotain romanttistakin, naiset tykkää esim rakkauskirjeistä ja kukista.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂. Kuka suomalaisia vanhoja kaljuja ja rumia ukkeleita huolii, kun tarjolla on komeita maahanmuuttajamiehiä, joilla on upeat hiukset ja ulkonäkö? Raha ei ratkaise, vaan ulkonäkö. Mieluummin kuolisin, kuin menisin sänkyyn suomalaisen ukkelin kanssa.

Vierailija
42/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂. Kuka suomalaisia vanhoja kaljuja ja rumia ukkeleita huolii, kun tarjolla on komeita maahanmuuttajamiehiä, joilla on upeat hiukset ja ulkonäkö? Raha ei ratkaise, vaan ulkonäkö. Mieluummin kuolisin, kuin menisin sänkyyn suomalaisen ukkelin kanssa.

Persoona ja kemia ratkaisee. Aina kaikki ei ole vain ulkonäköä.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Yleensä vanhoilla papoilla ei ole sellaista persoonaa mikä korvais ruman ulkonäön

Vierailija
44/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Jos ulkonäkö ei nappaa, niin persoonaan ja kemiaan ei tutustuta. Ulkomaalainen tumma mies on kiinnostava ulkonäöllisesti ja kun tutustuu, niin usein myös luonteeltaan miellyttävämpi, kuin joku pullisteleva suomipelle.

Vierailija
45/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotias mies voi hyvinkin olla fyysisesti samassa kunnossa kuin parikymppinen mulli. Nuoret naiset eivät vain tajua tätä kun vartalo on yleensä löysien vaatteiden peittämä. Siksi kannattaa kesäisin vähän näytellä suonikasta ja timmiä miehen kroppaa naisille.

Vierailija
46/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yök!

Mua piirittää yks vanha ukko ja voin sanoa, että suorastaan vituttaa, kun ei saa salilla rauhassa treenata. En ole mennyt sinne seurustelemaan. Tänäänkin jätin treenit väliin, kun just eilen se äijä hyökkäs taas piirittämään. Se vielä puttuis, että koskee, vedän meinaan litsarit ja hoidan sille porttarin salille.

Vierailija
47/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Yleensä vanhoilla papoilla ei ole sellaista persoonaa mikä korvais ruman ulkonäön

Hyi vitsi että ne on noloja! :D Aivan varmasti potkaisen munille seuraavaa pappaa joka lähestyy.

Vierailija
48/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se paras ice breaker on lähettää spämmäys mittakaavassa Dick Pics :ejä. Floodata loorat täyteen niitä ihan huolella, nuoret minkit on aivan kuumana niihin. Mitä isompi, suonikkaampi ja limaisempi, sitä enemmän ja nopeammin minkeillä on perät märkänä.

Vierailija
49/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T: ALFAMIES 50v

Sain unelmieni naisen piirittämällä. ;)

Et sä saanut kuin sen tilaamasi fleshlightin :D

True love :)

Vierailija
50/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yök!

Mua piirittää yks vanha ukko ja voin sanoa, että suorastaan vituttaa, kun ei saa salilla rauhassa treenata. En ole mennyt sinne seurustelemaan. Tänäänkin jätin treenit väliin, kun just eilen se äijä hyökkäs taas piirittämään. Se vielä puttuis, että koskee, vedän meinaan litsarit ja hoidan sille porttarin salille.

Tee henkilökunnalle valitus siitä, niin loppuu. 

Vierailija
51/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi että, mä en ainakaan halua että joku mies rupee kehumaan mua, siis jos kyseessä on joku puolituttu. Taitoja ja onnistumisia toki esim töissä tai harrastuksissa saa kehua, tai vaikka nättiä paitaa jos se oikeasti on kehujan mielestä nätti, mutta ei mitään kropan kehumista.

Eikä tosissaa mitää kosketteluyrityksiä.

Ekaks pitää tutustua ja sitten näkee pikkuhiljaa tuleeko mitään tapahtumaan.

Yhden illan jutut tietty eriksee, mutt ite en niitä harrasta joten en tiedä miten sillon kannattaa toimia.

Vierailija
52/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuotias mies voi hyvinkin olla fyysisesti samassa kunnossa kuin parikymppinen mulli. Nuoret naiset eivät vain tajua tätä kun vartalo on yleensä löysien vaatteiden peittämä. Siksi kannattaa kesäisin vähän näytellä suonikasta ja timmiä miehen kroppaa naisille.

Kyllä se keski-iän kriisi pian helpottaa. Osta vaikka moottoripyörä.

Vierailija
53/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia jotka viehättyvät vanhemmasta miehestä, ja naisia jotka eivät viehäty.

Jos osaat lukea naistasi oikein niin hyvä. Jos nainen antaa katseen ja hymyilee tai nauraa, on se jo hyvä merkki. Jos nainen on hapan ja pakenee niin ei ole luultavasti kiinnostunut tai sitten vaan ujo.

Vierailija
54/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia jotka viehättyvät vanhemmasta miehestä, ja naisia jotka eivät viehäty.

Jos osaat lukea naistasi oikein niin hyvä. Jos nainen antaa katseen ja hymyilee tai nauraa, on se jo hyvä merkki. Jos nainen on hapan ja pakenee niin ei ole luultavasti kiinnostunut tai sitten vaan ujo.

Tai sitten ei vaan impotentti papparainen kiinnosta. Pitäisikö siltä ruveta vielä vaippaakin vaihtamaan?

Vierailija
55/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ikä vaan näkyy kropassa vaikka kuinka on treenattu. Juuri viime viikolla rannalla näin pari vanhempaa miestä, jotka olivat treenattuja, eli lihakset näkyi, mutta löysä nahka oli aika järkky. Lihakset erottui, mutta nännit roikkui siinä missä pitäis olla napa ja napa roikkui melkein polvissa.

Vierailija
56/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen mies samassa kunnossa kuin parikymppinen? Aaahahaha 😂.

Vierailija
57/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässävinkkejä kirjoitti:

Ikäero max 5v = olette samanikäisiä.

Ikäero max 10v = olemalla nuorekas luonteeltasi.

Ikäero olennaisesti yli 10v:

A) etsit nuoren naisen joka tykkää vanhemmista miehistä. Lähes poikkeuksetta vanhan miehen halutaan olevan auktoriteetti kuten professori, BDSM-master, viisas guru, tms. Sinun on täytettävä kyseinen rooli, ja hyvin. Jos olet ujo tai kuulut siihen 25% miehistä joka mieluiten alistuisi seksuaalisesti, et onnistu.

B) etsit nuoren naisen joka haaveilee perheestä mutta ei saa ikäisiään miehiä vakiintumaan. Etunasi on iän tuoma elämänkokemus, rauhallisuus ja varmuus. Jos olet neitsytsetä, se ei saa näkyä päälle päin (ja yleensä se näkyy).

C) annat tasoitusta naisen tasossa. Esim. 40v mies joka saisi ikäluokkansa kärkipäätä edustavan naisen, luultavasti saisi nuoriakin. Mutta ellei puhuta rikkaasta/julkkiksesta, ei niitä kauneimpia. "En ymmärrä mitä ex-mieheni näkee nuoressa naikkosessaan".

Top tip: nainen ei halua olla kiinnostava vain ikänsä ansiosta. Jos olet nuoria naisia kuolaava setä, ei flaksi käy. Jos katselet ikäisiäsi mutta satut ihastumaan nuoreen naiseen, voi käydäkin.

Tässä oli hyvin kiteytetty lista. Minä voin ihastuakin vanhempaan mieheen, jos hän ei katso vain kaikkia nuoria naisia ja limaisesti flirttaile kaikille.

Haluan kokea että minä olen se erikoinen johon hän sattumoisin ihastui. Tosiaan myös se, että moni nainen pitää tietynlaisesta ''auktoriteetista'' kun on vanhemman miehen kanssa, ja esim perinteisistä rooleista. Miehen pitää siis olla aika itsevarma naisen ympärillä. 

Olen siis 25v enkä ole ihastunut vanhempaan mieheen, mutta poikkeus voisi tapahtua jos ei vaikuta vain joltain pervolta sedältä.

Olen huomannut saman. Olen sitä professorityyppiä, tosin ilman akateemista tutkintoa puhumattakaan korkeasta asemasta, ja minuun tuntuvat ihastuvan naiset ikäluokkaa 26-28v. Kaava on sama; naiset ilmaisevat kiinnostuksensa todella epäsuorasti ja odottamalla kissanpennun tavoin että otan heidät mukaansa. Sitten treffeillä tuntuu että olen kuin opettaja, ja niin kauan kun he saavat seurata perässä ja ihailla tietämystäni, kaikki menee hyvin.

Harmi vain kun minä tykkään aloitteellisista naisista, jopa sellaisista jotka vievät, ja haluaisin tasa-arvoisen suhteen. Olen kyllästynyt aika nopeasti tuohon rooliin, ja epäilemättä naisetkin ovat kyllästyneet havaittuaan että odotan heiltä vastavuoroisesti aloitteellisuutta.

Kaksi edellistä omaa ihastusta ovat olleet minua vanhempia, toinen kaatui etäisyyteen ja toinen muihin asioihin. En siis varsinaisesti metsästä nuoria naisia.
(Minusta kylläkin tuntuu siltä että itsevarmuus - kuten pituus ym - on niitä universaaleja asioita, joita toivotaan joko koska nainen on itsekin itsevarma, tai koska ei ole.)

Vierailija
58/59 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42vuotiasmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässävinkkejä kirjoitti:

A) etsit nuoren naisen joka tykkää vanhemmista miehistä. Lähes poikkeuksetta vanhan miehen halutaan olevan auktoriteetti kuten professori, BDSM-master, viisas guru, tms. Sinun on täytettävä kyseinen rooli, ja hyvin. Jos olet ujo tai kuulut siihen 25% miehistä joka mieluiten alistuisi seksuaalisesti, et onnistu.

B) etsit nuoren naisen joka haaveilee perheestä mutta ei saa ikäisiään miehiä vakiintumaan. Etunasi on iän tuoma elämänkokemus, rauhallisuus ja varmuus. Jos olet neitsytsetä, se ei saa näkyä päälle päin (ja yleensä se näkyy).

C) annat tasoitusta naisen tasossa. Esim. 40v mies joka saisi ikäluokkansa kärkipäätä edustavan naisen, luultavasti saisi nuoriakin. Mutta ellei puhuta rikkaasta/julkkiksesta, ei niitä kauneimpia. "En ymmärrä mitä ex-mieheni näkee nuoressa naikkosessaan".

Top tip: nainen ei halua olla kiinnostava vain ikänsä ansiosta. Jos olet nuoria naisia kuolaava setä, ei flaksi käy. Jos katselet ikäisiäsi mutta satut ihastumaan nuoreen naiseen, voi käydäkin.

Tässä oli hyvin kiteytetty lista. Minä voin ihastuakin vanhempaan mieheen, jos hän ei katso vain kaikkia nuoria naisia ja limaisesti flirttaile kaikille.

Haluan kokea että minä olen se erikoinen johon hän sattumoisin ihastui. Tosiaan myös se, että moni nainen pitää tietynlaisesta ''auktoriteetista'' kun on vanhemman miehen kanssa, ja esim perinteisistä rooleista. Miehen pitää siis olla aika itsevarma naisen ympärillä. 

Olen siis 25v enkä ole ihastunut vanhempaan mieheen, mutta poikkeus voisi tapahtua jos ei vaikuta vain joltain pervolta sedältä.

Olen huomannut saman. Olen sitä professorityyppiä, tosin ilman akateemista tutkintoa puhumattakaan korkeasta asemasta, ja minuun tuntuvat ihastuvan naiset ikäluokkaa 26-28v. Kaava on sama; naiset ilmaisevat kiinnostuksensa todella epäsuorasti ja odottamalla kissanpennun tavoin että otan heidät mukaansa. Sitten treffeillä tuntuu että olen kuin opettaja, ja niin kauan kun he saavat seurata perässä ja ihailla tietämystäni, kaikki menee hyvin.

Harmi vain kun minä tykkään aloitteellisista naisista, jopa sellaisista jotka vievät, ja haluaisin tasa-arvoisen suhteen. Olen kyllästynyt aika nopeasti tuohon rooliin, ja epäilemättä naisetkin ovat kyllästyneet havaittuaan että odotan heiltä vastavuoroisesti aloitteellisuutta.

Kaksi edellistä omaa ihastusta ovat olleet minua vanhempia, toinen kaatui etäisyyteen ja toinen muihin asioihin. En siis varsinaisesti metsästä nuoria naisia.
(Minusta kylläkin tuntuu siltä että itsevarmuus - kuten pituus ym - on niitä universaaleja asioita, joita toivotaan joko koska nainen on itsekin itsevarma, tai koska ei ole.)

Mä vähän veikkaan, et nuoret naiset käyttää sua hyväkseen ilmasten ravintolailtojen takia ;)

Vierailija
59/59 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42vuotiasmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässävinkkejä kirjoitti:

Mä vähän veikkaan, et nuoret naiset käyttää sua hyväkseen ilmasten ravintolailtojen takia ;)

En ole tarjonnut kenellekään mitään ravintolailtoja, eikä sellaisia ole pyydetty.

Naiset ovat tehneet selväksi etteivät ole rahan perässä. Eivät ole antaneet minun maksaa edes kahveja tai vitosen pääsylippua museoon. Varmaan siksi etten ikäaron takia kuvittelisi noin kuin sinä oletat.

Olisin muutenkin surkea valinta rahan perässä olevalle naiselle, ja tämän naiset myös tiesivät. En siis ole renttu, vaan alalla jolla kelvollisesti palkatun työn löytäminen on haastavaa ja parhaimmillaankin epäsäännöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä