Naiset ja käsilaukut...
Kertokaa kun en näin miehenä pysty ymmärtämään niiden merkitystä tai tarkoitusta...
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole Louis Vuittonia, niin en pidä minään.
Ihanaa, eipä tarvitse sitten tietää sinusta mitään, koska vihaan noita laukkuja.
Itse ostan mieluummin osakkeita kuin laukkuja. Välillä jopa laukkufirmojen osakkeita. Mieluummin rahaa tilille kuin tililtä ulos.
sijoittajamamma
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina ihmetyttänyt, miten miehet pärjäävät ilman käsilaukkua tms. Näyttää aika epätoivoiselta, kun mies tunkee rojujansa joka taskuun, eikä millään meinaa mahtua.
Tästähän johtuukin se, että miehellä on aina hukassa avaimet, lompakko ja puhelin. Ne on milloin minkäkin takin tai housujen taskuissa. Minulla kaikki on puhelinta lukuunottamatta kassissa, mitään ei tarvitse etsiä, kun lähden kotoa. Otan vain kassin mukaan.
Naisena en ymmärrä miksi miehet laittavat kaikki rahansa elektroniikkaan ja peleihin. Voiko turhempaa olla? On pakko ostaa typerä peli mutta lapselle ei ole koskaan rahaa ostaa uusia kenkiä.
Miehet jaksaa valittaa laukuista ja vitsailla miten naisten pitää kantaa "koko omaisuutta" mukana. Eipä enää naurata kun pitää vinkua laastaria/nenäliinaa/juomapulloa/laturia/ruuvimeisseliä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selittäkääpä toiselle miehelle miksi niitä laukkuja pitää olla niin paljon? Ymmärrän että arkeen ja juhlaan pitää olla erilaiset laukut, mutta mihin nainen tarvitsee vaikka 5 samankokoista arkilaukkua, 10 juhlatilaisuuksia varten, 3 treenilaukkua jne. Vaimoni ei osaa asiaa perustella muilla kuin, että on kivaa ostaa uusia laukkuja. Mikä siinä se kiva juttu on? Rahanmeno vai uutuudenviehätys?
Kertokaa mullekkin.. oon nainen. Mulla on yksi arkikäsilaukku ja 2 juhlalaukkua: toinen musta, toinen vaalea, käyttö asun mukaan. Treenikamoja varten on iso adidaksen -kassi (ollut 15v).
No juurihan tässä on kerrottu miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti muka pysty ymmärtämään..? :D
Laukussa kulkee mukana kännykkä, kuulokkeet, avain, lompakko, meikkipussi, pieni peili, siteitä, nenäliinoja, kipulääke ja minun tapauksessani diabetesvälineet. Mihin ajattelit tunkea noi tavarat jos ei laukkuun?Mies on tietysti sitä mieltä, että lompakko, puhelin ja avaimet mahtuu housujen taskuun ja muuta ei tarvita.
Miehen mielsetä diabetesvälineitä ei tarvitse kuljettaa mukana ollenkaan.
Eli diabetes on naisilla yleistä vai mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti muka pysty ymmärtämään..? :D
Laukussa kulkee mukana kännykkä, kuulokkeet, avain, lompakko, meikkipussi, pieni peili, siteitä, nenäliinoja, kipulääke ja minun tapauksessani diabetesvälineet. Mihin ajattelit tunkea noi tavarat jos ei laukkuun?Mies on tietysti sitä mieltä, että lompakko, puhelin ja avaimet mahtuu housujen taskuun ja muuta ei tarvita.
Miehen mielsetä diabetesvälineitä ei tarvitse kuljettaa mukana ollenkaan.
Eli diabetes on naisilla yleistä vai mitä yrität sanoa?
Ei, vaan miehen mielestä diabetesvälineet kulkee helposti housuntaskuissa mukana. No ei kulje, mutta sitähän ei joka reisitaskuhousumies tajua.
Käytän olkalaukkua, koska en osaa ns oikeaa käsilaukkua kantaa. on kivasti eri osioita ja tuohon mahtuu hyvin kannettavakin. Mullakin on noita jo edellämainittuja tavaroita. Lisäksi mm paristoja soittimeen, neula ja lankaa, hakaneula ja pinsetit.
No sidettä, särkylääkkeitä, puhelinta, avainta, lompakkoa, meikkipussia, ponnaria, muutamaa pinniä, kynsilakkaa, sormusta, rannekorua, kynää, teroitinta, kiulakärkinykää, penaalia, viivotinta, työpapereita, lukkaria, kalenteria, kompassia, harjaa, kuulokkeita, omaa mukia, tablettia, korkokengät mitkä voi vaihtaa työpaikalla, sitten ei muuta. Itse tarvitsen joka päivä näitä. Olen 19 vuotias.