Naiset ja käsilaukut...
Kertokaa kun en näin miehenä pysty ymmärtämään niiden merkitystä tai tarkoitusta...
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut kantaa särkylääkkeitä mukanaan, eikö kotiin asti pärjää jos hedari iskee?
Et vissiin poistu kotoasi kovin kauas tai pidemmäksi aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut kantaa särkylääkkeitä mukanaan, eikö kotiin asti pärjää jos hedari iskee?
Särkeä voi muuallekkin kuin päähän esim kuukautiskipu tai selkäsärky. Jos sattuu migreenikohtaus alkamaan niin lääke pitäisi saada mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olen ollut vain onnekas, enkä ole tarvinnut särkylääkettä ikinä muualla ollessa?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kantanut ennen kuin yrjösin tienposkessa keskellä vilkasta taajamaa migreenin takia. Ja tunnin matka kesti kolme tuntia edellä mainitusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olen ollut vain onnekas, enkä ole tarvinnut särkylääkettä ikinä muualla ollessa?
Tai se, ja suppea, jos et ole koskaan ymmärtänyt, että joku muu voi tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi siellä laukussa pitää kuljettaa niin paljon kaikenlaista rompetta?? Miksi siellä laukussa pitää vielä olla puhelimen ja avainten lisäksi joku v..itun meikkivoide, puuteri, ripsari, nenäliinat, harja, huulirasva, kynä, vihko, kaulakoru, joku muu koru, kolmaskin koru, karkkipussi, vanupuikot, vanulaput ja listaahan vois jatkaa loputtomiin?
Miksi sen lompakon lisäksi ei riitä puhelin ja avaimet? Vaan kaikkee krääsää pitää kuljettaa aina mukana. Naiset on kyllä tajuttoman tolloja. Hirveä arsenaali tavaraa mukana kun johonkin vähänkään kulkee kodinsa ulkopuolella.
Kos-ka nii-tä ta-va-roi-ta tar-vi-taan.
Naisissa on just sellainen ärsyttävä piirre, että ei osata suunnitella asioita etukäteen. Te otatte sinne laukkuihinne mukaan kaikkea mahdollista, koska "niitä saattaa tarvita". Miehet ottaa mukaan vain ne, mitä oikeasti tarvitsee.
Enkä tajua miksi meikkejä pitää kantaa mukana. Meikatkaa kotonanne sen verran hyvin ettei tarvi puuteroida sitä lärviä joka käänteessä.
Jestas että voikin olla vaikiaa ja vain naisilla.
Mielestäni se juuri on suunnitelmallisuutta, että varsinkin helteellä otetaan vesipullo mukaan ettei tarvitse ihmetellä mistä saa juotavaa. Suunnitelmallisuutta on myös pitää mukana nenäliinoja, ettei tarvitse niistää käteen. Suunnitelmallisuutta on pitää mukana kuukautissuojia, koska kuukautiset saattaa joskus yllättää. Hyväkään meikki ei välttämättä kestä koko päivää, joten paikkailuvälineet on syytä olla mukana oli sitten helle tai räntäsade.
Jollain lailla tuntuu, että tämä on vaikeaa miehille tai erityisesti sinulle. Naisella käsveska kulkee mukana eikä siinä sen kummempaa.
Niissä kannetaan tuotteita, mm. kortteja, avaimia ja vesipulloa.
Ole hyvä.
Kysy vaan muistakin sinulle epäselvistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Sairastu syöpään ja kokeile.
Nuoret tytöt kantavat käsveskoja kuin vanhat rouvat entis aikaan. Silloin ennen naisilla oli melkein aina mekko ja ne laukut olivat sellaisia pienehköjä käsilaukkuja kun niitä taskuja ei ollut kuten miehillä.
Lasten kanssa kun ollaan liikkeellä, niin missä mies kantaa vaikkapa käsidesin tai vaihtovaipan? Taskussako?
Niin, kumman merkitystä ap et ymmärrä, naisten vai laukkujen.
Tunnen oloni orvoksi ilman laukkua. Joskus lähden lenkillekkin laukun kanssa kun on liian alaston olo ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa kun ollaan liikkeellä, niin missä mies kantaa vaikkapa käsidesin tai vaihtovaipan? Taskussako?
näin isänä kerron , että repussa :) . Toki ymmärrän naisten perustelut, mutta naisena kyllä käyttäisin reppua.
Aseksuaalin laukku on pelkistetty muodoltaan ja somisteiltaan, kohtuullisen kokoinen, hillityn värinen, beige, harmaa, musta, ruskea. Siinä voi olla olkahihna, asiallinen solki tai ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä, kuinka miehet elävät ilman käsilaukkua. Missä lompakko, puhelin, avain, muistiinpanovälineet, nenäliinat?
Muistiinpanovälineet??? Onhan sillä puhelin.
Koska naisten vaatteissa ei ole samanlaisia kunnollisia taskuja niin kuin miesten vaatteissa, joten sellaisetkin naiset jotka eivät muuten ehkä käyttäisi laukkua joutuvat jos haluavat tarpeelliset jutut mukaansa
minulla ei mahdu edes ne kolme välttämättömyyttä (kännykkä lompakko avaimet) taskuihin
t. edellinen
Minä olen ihmetellyt, miten miehet pärjäävät ilman käsilaukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tytöt kantavat käsveskoja kuin vanhat rouvat entis aikaan. Silloin ennen naisilla oli melkein aina mekko ja ne laukut olivat sellaisia pienehköjä käsilaukkuja kun niitä taskuja ei ollut kuten miehillä.
Entisaikaan naiset myöskään eivät tehneet pitkiä työpäiviä kaukana kotoa. Leipoivat pullaa kotona ja kaitsivat pellavapäitä. Töissäkäyvällä miehellä oli salkku, mikä on tietysti aivan eri asia kuin käsilaukku.