Haamujen haamuviiva, vai onko sittenkään?
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, itsellä hyvällä mielellä haaveissa toinen lapsi. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna, mutta olen ostanut ison kasan testejä, niin pakko se oli kokeilla ')
Ensimmäisessä raskaudessa mitään haamujakaan alkoi näkymään vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä.
Spekuloidaan yhdessä testiä, en loukkaannu :)
Kommentit (211)
Onnittelut! Itsellä kahdessa raskaudessa molemmissa alussa ollut haaleina ja kunnon viiva tullut vasta kun kuukautiset ainakin viikon myöhässä :) ihan ensimmäisestä kuvasta uskoin jo, että olet raskaana. Monesti olen tehnyt testin ja silloin kun en ole ollut raskaana, niin ei kyllä ole näkynyt yhtään mitään toisen viivan lisäksi :D
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Itsellä kahdessa raskaudessa molemmissa alussa ollut haaleina ja kunnon viiva tullut vasta kun kuukautiset ainakin viikon myöhässä :) ihan ensimmäisestä kuvasta uskoin jo, että olet raskaana. Monesti olen tehnyt testin ja silloin kun en ole ollut raskaana, niin ei kyllä ole näkynyt yhtään mitään toisen viivan lisäksi :D
Tulipas tosi lämmin fiilis sun kommentista, kiitos
Ja tosiaan, alamasua nippailee kyllä kokoajan ;)
Nyt vaan toivotaan, että tosiaan ei ole kyseessä mikään kemiallinen vaan real deal
Ap
Jos se lähtee voimistumaan, mitä onkin jo tehnyt, niin kemiallisen todnäkösyys pienenee kokoajan :)
Niin päätyi taas tämäkin, siitä sai epäilijät :)
Elämä voittaa aina
Asiasta puskajussiin, oon itse viikolla 13 ja en oo löytänyt facebookista mitään odottajat 2019 ryhmää. Onko kellään tietoa aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Asiasta puskajussiin, oon itse viikolla 13 ja en oo löytänyt facebookista mitään odottajat 2019 ryhmää. Onko kellään tietoa aiheesta?
Ihan niinkin omaperäistä kun vauva 2019 löytyis heti :p
Pliiis sanokaa joku muukin että toi ei ole plussa. Pliis
Vierailija kirjoitti:
Pliiis sanokaa joku muukin että toi ei ole plussa. Pliis
Oo hiljaa
Uteliaisuutta, onko sulla ollut kiinnittymisvuotoa?
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuutta, onko sulla ollut kiinnittymisvuotoa?
Ei ole ollut, hmm
Onkohan kuinka yleiy
Ap
Onnea plussasta !
Se ei ole kaikille niin itse selvyys sellaistakin saada