Haamujen haamuviiva, vai onko sittenkään?
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, itsellä hyvällä mielellä haaveissa toinen lapsi. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna, mutta olen ostanut ison kasan testejä, niin pakko se oli kokeilla ')
Ensimmäisessä raskaudessa mitään haamujakaan alkoi näkymään vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä.
Spekuloidaan yhdessä testiä, en loukkaannu :)
Kommentit (211)
Toi on viivan paikka eli negatiivinen.
Viivanpaikka olisi valkoinen viiva, siihen ei jäisi LAINKAAN väriä.
Tuossa on väriä
Se nega ei muutu positiiviseksi vaikka kuinka tuijottaisit ja selittäisit :D
Eikä haamu muutu negatiiviseksi vaikka laittaisit sen viidessä eri viestissä
En näe plussaa, valitettavasti.
Tein sitten kuitenkin testin tänäänkin, koska niitä tosiaan on kaapissa yli 30 kpl 😀😀😀😀
Laitan kuvan ihan just
Haamuilu jatkuu, vai olenko sekaisin?
Ap
Kiva, kun saa jännätä jonkun kanssa, oma lapsiluku on jo täynnä. Onhan se aina huikea tunne saada se plussa sinne tikkuun! Toivon ap:lle plussaa!
Ei kyllä mä nyt itsekin tulin siihen tulokseen että olen seonnut. Täysin. :D
Ap
En tiedä ruokinko mä sun hulluutta mutta alan itsekki vähän kattoo että oisko siinö jotain !! 😀😀
Himmeempi oli mun ela viiva, seuraavan testin tein parin tunnin jälkeen jolloin jo vahvempi sekä seuraavana aamuna clearblue testin ja plussaahan se näytti :)
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun saa jännätä jonkun kanssa, oma lapsiluku on jo täynnä. Onhan se aina huikea tunne saada se plussa sinne tikkuun! Toivon ap:lle plussaa!
Kiitos paljon ! Kaikki tsemppi otetaan vastaan
Ap
Testin avaamisessa ei mitään järkeä, tai sen tarkastelussa enää testausajan jälkeen, mulla ainakin mm katos positiivinen tulos hetken päästä ja kyllä siitä huolimatta raskaana
Vierailija kirjoitti:
Testin avaamisessa ei mitään järkeä, tai sen tarkastelussa enää testausajan jälkeen, mulla ainakin mm katos positiivinen tulos hetken päästä ja kyllä siitä huolimatta raskaana
Oli pakko avata, koska testin muovinäytössä oli niin iso naarmu ettei saanut mitään selvää..
Kuva otettu siis heti testin muovikuorten poistamisen jälkeen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Himmeempi oli mun ela viiva, seuraavan testin tein parin tunnin jälkeen jolloin jo vahvempi sekä seuraavana aamuna clearblue testin ja plussaahan se näytti :)
Kiva kuulla ettö jollain alkanut haaleana. Antaa vähän toivoa :)
Ap
Kahtena päivänä, kahdella eri testillä ;)
Tiedät varmasti itsekkin jo !
Onnea
Kunhan pieni vaan pysyy matkassa
Vain vauva foorumilla negatiivinen raskaustesti saadaan muutettua siihen, että ap kantaa kaksosia :D