Haamujen haamuviiva, vai onko sittenkään?
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, itsellä hyvällä mielellä haaveissa toinen lapsi. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna, mutta olen ostanut ison kasan testejä, niin pakko se oli kokeilla ')
Ensimmäisessä raskaudessa mitään haamujakaan alkoi näkymään vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä.
Spekuloidaan yhdessä testiä, en loukkaannu :)
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Plussahan tuo! Onnea!
Kai sitä vois alkaa vähän toivomaan että jospa oltais miehen kanssa saatu jotain aikaan..
Kiitos
Ap
Saatte helmikuussa nyytin! Meille tulossa vuodenvaihteessa. La itseasiassa 1.1
Kiva kun jokukerranki tullut laittamaan kehitystä
Kai sitä oikeasti itsekkin nyt uskoo.... Nyt toivotaan että kiinnittyy tukevasti
Ao
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä oikeasti itsekkin nyt uskoo.... Nyt toivotaan että kiinnittyy tukevasti
Ao
SELVÄ PLUSSA
Nähtävästi apteekin omia ei kannata ostaa, jos väri leviää tolla tavalla.
Ne kaupan halppis testit paljon selvempiä
Ajattelin että oon nyt testaamatta. Viikon päästä ostan digitestin ja samalla soitan neuvolaan
Ap
Siitäs saivat kaikki jotka sanovat että selvä negatiivinen 😀😀
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaksipiippuinen juttu. Toisaalta todella haalea viiva enteilee kemiallista raskautta.. toisaalta sulla vasta kp20...
Seuraillaan :)
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että milläköhän perusteella haalea viiva näin aikaisessa vaiheessa kiertoa enteilisi kemiallista? Kyllä se hCG nousee ihan normaalissakin raskaudessa sieltä alle 5 tasolta, eli jossain vaiheessa se on väistämättä sen 10-25 eli juuri ja juuri testin herkkyyden rajalla. Näin himotestaajana ja kolmen raskauden kokemuksella, ihan joka tärpillä on testi ollut ensin nega, sitten haalea haamujen haamu ja lopulta vahvistunut selväksi viivaksi.
Onnittelut täältäkin ! Aavistelin jo eilisistä testeistä :)
Tämä on plussa, ei haamu! Soita neuvolaan vaan :) kestää kuitenkin saada aikaa
Mulla on ollut tollasia testeissä, ja silti kuukautiset alkanut normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tollasia testeissä, ja silti kuukautiset alkanut normaalisti
Tätä ap varmasti haluaa kuulla nyt :) sun keskenmenosta
Menipä negan hiutajat ja edustajat hiljaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin kanssa onnitella
Toivon kyllö kovasti. Mutta tiedän myös riskit kun näin varhainen on tilanne :) ovis täytynyt kyllä tosiaan olla ajoissa, muuten millään matikalla ei plussaa tässä kohtaan
Ap
Vahvasti näyttää alkuraskautta, hienoa !
Mä luulin että haamuviiva on ihan jotain muuta, petyin.
Mä luulin että haamuviiva on ihan jotain muuta, petyin.
Plussahan tuo! Onnea!