Haamujen haamuviiva, vai onko sittenkään?
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, itsellä hyvällä mielellä haaveissa toinen lapsi. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna, mutta olen ostanut ison kasan testejä, niin pakko se oli kokeilla ')
Ensimmäisessä raskaudessa mitään haamujakaan alkoi näkymään vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä.
Spekuloidaan yhdessä testiä, en loukkaannu :)
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että haamuviiva on ihan jotain muuta, petyin.
Joo mut toi ei oo haamu enään
Vierailija kirjoitti:
Onnea!! Mä tuolla aijemmin neuvoilin raskausviikoista sun muista. Iskee tässä itellekki vauvakuumetta kun rupee muistelee niit plussia ja neuvolaa 💕
Kiitos neuvoista ja kaikesta :)
Eli sinäkin näet plussaa?
Ap
On voimistunut jo eilisestä, ja tulee vielä voimistumaan :)
Onnea odotukseen
Onnea raskaudesta, itsellä takana melkein 2 vuotta yrittämistä :(
Vierailija kirjoitti:
https://aijaa.com/ZMFFFc
Mikä testi antaa tälläistä sotkua?
Ostin apteekin omia ison kasan netistä, koska ajattelin, ja vieläkin varaudn siihen, että prokkis kestää kauan.
Jos nyt kävi hyvä tuuri ja ekalla yritykierroksella onnistui niin hienoa
Ihmettelen mikä näitä negan huutelijoita oikein riivaa. Ekat kuvat olisi toki voineet olla viivanpaikkaa, haamua, viallista testiä tai kemiallista (joka on toki vieläkin mahdollisuus), mutta selvä nega ei noista testeistä ollut yksikään enkä ymmärrä mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä joka sellaista väittää. Tai varsinkaan julistaa ettei ap ole raskaana, kun kirkas negakaan ei kp 20 kohdalla vielä tarkoittaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mikä näitä negan huutelijoita oikein riivaa. Ekat kuvat olisi toki voineet olla viivanpaikkaa, haamua, viallista testiä tai kemiallista (joka on toki vieläkin mahdollisuus), mutta selvä nega ei noista testeistä ollut yksikään enkä ymmärrä mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä joka sellaista väittää. Tai varsinkaan julistaa ettei ap ole raskaana, kun kirkas negakaan ei kp 20 kohdalla vielä tarkoittaisi mitään.
Ehkä siksi että tuo viimeinkin on negs
Selvästi olet raskaana, onnittelut
Onko täällä enään ketään, joka sanoo että toi on negatiivinen?
Noin 9kk päästä teille tulee kersa, toivottavasti on haluttu lapsi
Tämä on positiivinen raskaustesti, ei haamu.
Vierailija kirjoitti:
Noin 9kk päästä teille tulee kersa, toivottavasti on haluttu lapsi
Kauhee vaikuttaa varmaan että päivitystän täällä, mutta :D
Joo, on haluttu, toivottu lapsi.
Ap
Kyl mä vieläkin sanon, että ei, kultaseni, et ainakaan testin mukaan ole raskaana
Mitä sitä turhaan spekuloimaan.
Kyllä se muutamassa kuussa alkaa näkymään muutenkin kun tikulla
Mulla on molemmat raskaudet alkanut juuri tuollaisilla plussilla ?
Kannattaa vielä jossain kohtaan tehdä digitaalinen testi, vaikka clearblue. Ne on luotettavia, oikeesti
En yleensä näihin lusikkaani sekoita, mutta jos olisi pakko arvata, niin kyllähän tuossa selvästi kaksi viivaa on ;)
Onnea!! Mä tuolla aijemmin neuvoilin raskausviikoista sun muista. Iskee tässä itellekki vauvakuumetta kun rupee muistelee niit plussia ja neuvolaa 💕