Haamujen haamuviiva, vai onko sittenkään?
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, itsellä hyvällä mielellä haaveissa toinen lapsi. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna, mutta olen ostanut ison kasan testejä, niin pakko se oli kokeilla ')
Ensimmäisessä raskaudessa mitään haamujakaan alkoi näkymään vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä.
Spekuloidaan yhdessä testiä, en loukkaannu :)
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, pliis ostakaa niitä digitaalisia testejä.
Nyt eletään vuotta 2018...Eikä tarvi arvailla
Ihmiset, pliis koittakaa ymmärtää, että ne tulevat todella kalliiksi kun yrität vauvaa kaksi vuotta.
Öö jos testailee vaan kun kuukautiset oikeasti on myöhässä... Selvä. Tuskinpa sulla vuodessa 12 kertaa menkat on selvästi myöhässä
Kyllä haamutkin jostain kertovat ;))
Mulla oli tuollainen haamu ja oli raskaus. Mutta tuossa vaiheessa jos menkat pitäisi alkaa jo huomenna niin on kyllä aika heikko viiva. Omat viivat oli tuossa vaiheessa jo selkeitä aikoinaan ja haamut hyvin varhaisessa vaiheessa. Onnea sinulle jos raskaus on!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen haamu ja oli raskaus. Mutta tuossa vaiheessa jos menkat pitäisi alkaa jo huomenna niin on kyllä aika heikko viiva. Omat viivat oli tuossa vaiheessa jo selkeitä aikoinaan ja haamut hyvin varhaisessa vaiheessa. Onnea sinulle jos raskaus on!
Minä kiertopäivänä sinulle tuli haamu?
Ap
Mun mielestä testi katotaan vaan kuivana, mikään noista ei ollut kuivatesti :(
Vierailija kirjoitti:
Lupaan että tää on viimeinen kuva , älkää kivittäkö :D
Ap
Ei siinä mitään ole
No ei ole. Kannattaa piirtää tussilla niin sitten näkyy.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Kannattaa piirtää tussilla niin sitten näkyy.
En ole ap, mutta voihan asiat nätimmknkim sanoa
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä vähän kuivuneempana, mutta kuitenkin testiajan sisällä. Eikä tosiaan mikään paniikki :) ensimmäisen yrityskierros
Ap
Et ole tuon mukaan raskaana,mutta tee parin päivön kuluttua uusi. mikäli siinäkään ei näy tista viivaa, niin voit rauhassa odotella menkkoja, jauutta yritystä pytyyn. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käy kaavinnassa ja lopeta se hölmöily...!!!
Tein samasta virtsasta toisenkin testin, tämä tuntui kuivuvan oikein ja nopeammin
Oonko liian toiveikas kun kyllä mä näen haalean viivan? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko tämä oikeesti jonkun mielestä hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tosiaan näkyy jotain, mutta kannattaa vielä muutama päivä odottaa ja testata uudestaan ennen kuin innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko tämä oikeesti jonkun mielestä hauskaa?
No ei - vai näetkö hymiön jossain?
Joo, kyllä tuossa viimeisessä ihan oikeasti näkyy suht vahva haamu. Ei siis vahva plussaksi, mutta haamuksi kyllä.
Jos ei kyseessä kemiallinen raskaus, niin lähtee voimistumaan.
Mikä kp meneillään?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä tuossa viimeisessä ihan oikeasti näkyy suht vahva haamu. Ei siis vahva plussaksi, mutta haamuksi kyllä.
Jos ei kyseessä kemiallinen raskaus, niin lähtee voimistumaan.
Mikä kp meneillään?
Mulla tosi epäsäännöllinen kierto. Välillä kestää 22-40 päivää. Nyt kp20, eli joo alussa. Tosin ovis mitattu melkein heti viime kuukautisten jälkeen
Ap
Laita kuva kauempaa. Ja anna kuivua pidempään!
t. Himotestaaja myös
Ihmiset, pliis koittakaa ymmärtää, että ne tulevat todella kalliiksi kun yrität vauvaa kaksi vuotta.