Haamujen haamuviiva, vai onko sittenkään?
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, itsellä hyvällä mielellä haaveissa toinen lapsi. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna, mutta olen ostanut ison kasan testejä, niin pakko se oli kokeilla ')
Ensimmäisessä raskaudessa mitään haamujakaan alkoi näkymään vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä.
Spekuloidaan yhdessä testiä, en loukkaannu :)
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Minä voin tulla maistamaan kielelleläni - teen sen oikein mielelläni! (OMNOMNOMNOM-NOM)
T: Sinkku-Mies
Toivottavasti et ihmettele miksi olet sinkku.
Sulla varmaan ollut ovulaatio vähän aikasemmin tässä kierrossa, kun nyt jo plussaa näyttää
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan ollut ovulaatio vähän aikasemmin tässä kierrossa, kun nyt jo plussaa näyttää
Joo uskon itse tähän. Ovulaatiotesti näytti plussaa jo joskus kp9 kohdalla.... En niihin täysin usko,mutta kuitenkin
Ap
Siis ihan rehellisesti nyt, näkeekö muut tossa plussaa vai kommentoiko tänne vaan kaikki jotka siinä plussan näkee...mm..
Näihin olis vaan ehkä kivempi vastata, jos olis gallup. Kommentointi vie enemmän vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Näihin olis vaan ehkä kivempi vastata, jos olis gallup. Kommentointi vie enemmän vaivaa
Amen
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään oireita sinulla?
Väsymystä, maha sekaisin,ja oksettaa.
En tiedä onko sattumaa
Ap
Kyllä mä tossa vikassa plussan näkisin😊
Tee huomenna aamuvirtsasta testi ja tule sitten kertomaan miltä näyttää
No, itsekin 16 kk katselin noita. Viiva on selkeä kun on tärpännyt.
Uudelleen vaan kovaa panoa ja kyllä se sieltä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tossa vikassa plussan näkisin😊
Tee huomenna aamuvirtsasta testi ja tule sitten kertomaan miltä näyttää
Tai jos et heti huomenna, niin vaikka viikonloppuna? :)
Siis oikeasti, ns turhaa haamua ei tule.
Jos kuukautiset alkaa, on sen vain merkki että raskaus keskeytyi hyvin aikaisessa vaiheessa
Onnea !!
Raskaudet ovat niin kivoja uutisia
Vierailija kirjoitti:
Lupaan että tää on viimeinen kuva , älkää kivittäkö :D
Ap
Hämää tuo vasemman puolen leveä punaisuus, että onko se normaalia vai viallisen testin tulos? Mutta näen myös aivan haalean viivan, tai sitten se on oikean puolen testiviivan haamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan että tää on viimeinen kuva , älkää kivittäkö :D
Ap
Hämää tuo vasemman puolen leveä punaisuus, että onko se normaalia vai viallisen testin tulos? Mutta näen myös aivan haalean viivan, tai sitten se on oikean puolen testiviivan haamu.
Entäs tässä?
https://aijaa.com/DdCVs5
Haalea plussa. Testaile digitestillä muutaman päivän päästä
Tää on ihan niinkun se kun joskus oli: onko mekko sinimusta vai Valko/kultainen : Dd
Ap
Haluun sitten oikeesti tietää mihin suuntaan tää eteni 🤔
Onnea odotusajalle ,, ! <3