Voiko proteiinirahka säilyä kolme viikkoa päiväyksen jälkeen?
Kommentit (16)
Kyllä hapanmaitotuotteet säilyvät tosi hyvin avaamattomina, todennäköisesti ei ole mennyt miksikään vielä.
Oliskos hapantunut?
Vai miten se vois piloille mennä?
Jos on homeessa älä syö.
Syö se heti ! Ja sitten menet ostamaan lisää.
Tarvitset extraproteiinia ehdottomasti ja paljon. Voit sairastua ja kuolla muuten.
Tosin et kertonut millaisesta sairaudesta kärsit kun tarvitset lisäproteiinia...
Voi jopa puolikin vuotta. Se on hapatettu. Jos ei ole hometta pinnassa, eikä haise hiivalle, on ihan ok.
Liha- ja maitotuotteet eivät taatusti säily noin paljon päiväyksen yli. Ei siihen varmaankaan kuole, mutta vatsansa saa kyllä varmuudella sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Liha- ja maitotuotteet eivät taatusti säily noin paljon päiväyksen yli. Ei siihen varmaankaan kuole, mutta vatsansa saa kyllä varmuudella sekaisin.
Ei tuoreet maitotuotteet, mutta hapatetut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oliskos hapantunut?
Vai miten se vois piloille mennä?
Jos on homeessa älä syö.
mutku äiti homejuuso...
Miksi kyselet 1,20€ maksavan rahkan syötävyyttä?
Kyllä sen lapselle voi syöttää, ne ei mitään huomaa, mutta itse en enää kyllä söisi.
Mitähän nämä hysteerisimmät päiväyksiä tuijottavat arvelee hapatetulle tuotteelle käyvän muutamassa viikossa? Happaneeko se pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt lukuisia hapanmaitovalmisteita kuukausiakin leiman jälkeen. Omat aistit toimii päättelyssä, onko tuote syömäkelpoinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet 1,20€ maksavan rahkan syötävyyttä?
Kyllä sen lapselle voi syöttää, ne ei mitään huomaa, mutta itse en enää kyllä söisi.
Lapselle maistuu hyvin kun lisää siihen sokeria reilusti . Olen usein tehnyt niin että kuorin viileistä ja jugurteista vain ne homeklöntit pois ja laitan sokeria ruokalusikallisen. Hyvin on hoitolapsille kelvannut. Omilleni en ole vielä kokeillut.
Enpä oo koskaan syönyt noin vanhaa. Arvelisin, että avaamaton viikon.