Haamujen haamuviiva, vai onko sittenkään?
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, itsellä hyvällä mielellä haaveissa toinen lapsi. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna, mutta olen ostanut ison kasan testejä, niin pakko se oli kokeilla ')
Ensimmäisessä raskaudessa mitään haamujakaan alkoi näkymään vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä.
Spekuloidaan yhdessä testiä, en loukkaannu :)
Kommentit (211)
Näyttää haamulta toi vika. Testaa Pregcheckillä, mulla se on aina toiminut parhaiten. Saa mm S-marketista ja Prismasta, 2 testiä jotain 2e.
Minä voin tulla maistamaan kielelleläni - teen sen oikein mielelläni! (OMNOMNOMNOM-NOM)
T: Sinkku-Mies
Kyl toi plussa on, varovainen onnittelu!
Jos tuo ei ole negatiivinen niin mikä sitten on? Ei kai se väri koskaan leviä 100% tasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ei ole negatiivinen niin mikä sitten on? Ei kai se väri koskaan leviä 100% tasaisesti.
Jos olis nega niin viivas ei olis yhtään väriä. Piste.
Mun silmiin toi vika kuva näyttää positiiviselta tulokselta. Itselläni (apteekin oma testi) viiva jäi aina kontrolliviivaa huomattavasti haaleammaksi. Kolme raskautta/synnytystä. Testasin tosin joka raskaudessa vain kerran, kun kuukautiset olivat reilun viikon myöhässä.
Toivotaan parasta.
Kp20 tosiaan, joten nyt muutamia päiviä koitan parhaani olla pissaamatta tikkuun 😀
Tosin, perjantaina otetaan muutenkin verikokeet. Voisiko niissä näkyä jo tässä vaiheessa? Silloin siis kp23
Ap
Siihen on syy miksi noin aikasin ei testata !!!! Yli 70 prossaa menee kesken
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syy miksi noin aikasin ei testata !!!! Yli 70 prossaa menee kesken
No mjaa.
Musta taas olis hyvä että mahd mon äiti tietäisi ajoissa odottavansa. Ottaisi huomioon elämäntavoissaan
Kyl mä varovasti kanssa onnittelen !!! Kyllä tuo raskaus on, mutta tosiaan maltti on valttia näin aikaisin
https://aijaa.com/DdCVs5
Kyllä tästä uskaltaa onnitella !!! Ja vielä ekasta yrityskierrosta.
Onnea.
Täällä meneillään rv17 !
Vierailija kirjoitti:
https://aijaa.com/DdCVs5
Kyllä tästä uskaltaa onnitella !!! Ja vielä ekasta yrityskierrosta.Onnea.
Täällä meneillään rv17 !
Onnea molemmille! Täällä vasta rv10, eli jänniä aikojaan
Mä oon kyllä nyt ilonpilaaja mut ei, toi ei tosiaan oo plussa. Kokeile viikon päästä
Oi ihanaa, odottajia tuli keskusteluun !! 😍😍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea onnea. Ihan selvä viiva:)
Hyvä saada muitakin mielipiteitä, kun tuntui jo että aloin nähdä ihan omiani...
Kiitos!
Ap
Ei näy vielä verikokeesta, jos kp26
T.sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Ei näy vielä verikokeesta, jos kp26
T.sairaanhoitaja
Nyt puhut kyllä paltruria.
Kyllä tuossa näkyisi jo pieni määrä raskaushormonia
Okei, jos sulla vasta kp20 niin ei ihmekkään että vielä noin haalea. Kyllö se siitä vahvistuu !! :))