Pahinta mitä olet appivanhemmillesi tehnyt?
Kysytäänpä välillä näin päin. Uskaltaako kukaan vastata?
Kommentit (44)
Olin 22-vuotias NAISsukupuolen edustaja, joka alkoi seurustella heidän poikansa kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerran syönyt anopin tekemää ruokaa. Ei ollut nälkä ja lapsemmekin oli jo syönyt. Suuttui kauheasti ja seurasi oikeasti iso riita tuosta.
Niin itsekästä kuin se onkin, tulee aina hyvä mieli, kun täältä lukee, ettei ole ainoa, joka on tällaisia hirveyksiä kehdannut tehdä anoppia kohtaan.
Meillä anoppilassa oli tervetulokahvit ja -pullat ja siitä puolen tunnin päästä ruoka ja sitten taas jälkkärikahvit ja -pullat. Suututtiin, kun ei ollut enää ensimmäisen pullan jälkeen nälkä.
Nämä ovat parasta vertaistukea! Olen joskus syönyt vähän kohteliaisuudesta ja siitäkin tuli moitetta, että en jaksa niin vähällä syömisellä :D
Kauhistus olisi kahdet pullakahvit ja välissä ruoka. Harva jaksaa noin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerran syönyt anopin tekemää ruokaa. Ei ollut nälkä ja lapsemmekin oli jo syönyt. Suuttui kauheasti ja seurasi oikeasti iso riita tuosta.
Niin itsekästä kuin se onkin, tulee aina hyvä mieli, kun täältä lukee, ettei ole ainoa, joka on tällaisia hirveyksiä kehdannut tehdä anoppia kohtaan.
Meillä anoppilassa oli tervetulokahvit ja -pullat ja siitä puolen tunnin päästä ruoka ja sitten taas jälkkärikahvit ja -pullat. Suututtiin, kun ei ollut enää ensimmäisen pullan jälkeen nälkä.
Nämä ovat parasta vertaistukea! Olen joskus syönyt vähän kohteliaisuudesta ja siitäkin tuli moitetta, että en jaksa niin vähällä syömisellä :D
Kauhistus olisi kahdet pullakahvit ja välissä ruoka. Harva jaksaa noin paljon!
Sellainen huomautus tähän väliin, että jotkut, lähinnä vanhemmat naiset, osoittavat rakkautta tuputtamalla ruokaa. Sen kautta ehkä voi ymmärtää paremmin, miksi joku loukkaantuu kun tarjottava ei kelpaa. Ja itsekin siis lähden aina mummoni luota ähkyyn asti täynnä ja silti monesta ruuasta kieltäytyneenä.
En niin mitään. Ikinä niitä ihmisiä nähnyt, enkä edes aio.