Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, jotka tykkää viikonloppuna pötkötellä vaikka koko päivän sängyllä makoillen ja surffaillen tekemättä mitään järkevää?

Vierailija
03.06.2018 |

Mun mies sanoi kerran että ei tiedä ketään muuta naista joka näin tekisi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en paljoa muuta teekään, koskaan.

Vierailija
22/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa viikonloppuna pötkötellä kun pitää hoitaa puutarhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia kyllä, mutta nykyään olen tottunut niin erilaiseen rytmiin että vaikka lapset olisivat vaikka mummolassa niin ihan nautin että saan tehtyä jotain asioita rauhassa tai hoidettua pois alta, ja ihan pelkästä makoilusta tulisi levoton olo. Pitkästy en oikeastaan, aina löytyy joku e-kirja luettavaksi tai ohjelma katsottavaksi.

Vierailija
24/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi löhötä koko päivää, ei tee hyvää kropalle eikä pääkopallekaan.  Näkeehän sen tosin katukuvasta, keiden harrastuksiin kuuluu koko päivä löhöäminen. 

Vierailija
25/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä millään tasolla mahdollista. Enkä kyllä edes haluaisi, vaikka välillä koneelle luvattoman pitkäksi aikaa jämähdänkin.

Vierailija
26/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikaa viikonloppuna pötkötellä kun pitää hoitaa puutarhaa.

Mikä se semmoinen puutarha on jota pitää hoitaa kaikki viikonloput? Mullakin on puutarha mutta silti ehdin hyvin PÖTKÖTTELEMÄÄN. 👍 Ap

Vierailija
27/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuota enemmänkin joka päivä, tietysti arkisin töiden jälkeen. Ihanaa olla rauhassa vain koko päivän

Vierailija
28/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet pötkötellessäsi? Minä alan heti hamuta älyllisiä haasteita ja etsin vaikka jonkun MOOC-kurssin tai muuta tekemistä jos täytyy olla paikoillaan. 

Vierailija
29/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jotain keskustelua, missä miehet puhuivat tinderistä ja valittivat, että sieltä on vaikea löytää naista joka tekisi vapaa-ajalla muutakin kun makaisi sohvalla katsomassa netflixiä ja räpläämässä puhelinta 😂

Vierailija
30/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti makuuasennossa pötköttele mutta kaipa sohvassa istuskelu on melkein sama asia. Samalla surffailen netissä, katson telkkarista tai maksukanavalta jotain, luen naistenlehteä tai kirjaa. Aikaa tähän on koska olen työtön. Laitan itse ruokaa ja teen kotitöitä joka päivä. Käyn kaupassa ja teen kävelyretkiä, varsinkin nyt kesällä pitempiäkin.

Löhöily on hirveän tärkeää ja rentouttavaa 30 v työrupeaman jälkeen. Usein otan päikkäritkin koska tunnen itseni tosi väsyneeksi.

Vierailija
31/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vaikka olenkin nuori 23v, itse asiassa mulla on semmonen mies mikä tykkää pötkötellä sekä töiden jälkeen joskus jos ei lenkille jaksa lähteä ja joka viikonloppu varsinkin sunnuntait on meillä löhöilypäiviä, silloin ei liikuta mihinkään joskus kauppassa käydää pikaisesti. Joko sohvalla tai sängyssä ollaan ja usein katotaan leffaa tai sitten ihan nukutaan 2-3h päikkärreitäkin. Molemmilla fyysinen työ joten ei siksi jaksa töiden jälkeen mitää ylimääräistä ja viikonloppuna haluaa vain usein olla ja löhöillä kotona. Ei ole lapsia häiritsemässä tätä toimintaa vielä.

Vierailija
32/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pelata tai katelka leffoja pötkötellessä.

Vierailija
33/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajoaa pää jos teen noin. Tänä viikonloppuna olen kolmena päivänä ollut tunnin juoksulenkillä, liikunta on ihan minimi jota on pakko sovittaa laiskoihinkin päiviin; muuten ei tulis mistään mitään.

Vierailija
34/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole töissä tai koulussa makaan sohvalla ja selaan puhelinta, katselen televisiota ja välillä silitän kissaa. :)

Joskus harvoin saatan ajatella, että pitäisköhän tehdä jotain, mutta en sitten kuitenkaan.

Vierailija
35/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta harvoin voin kun on lapsi. No joka päivä saan jonkin verran löhötä, se on tärkeintä.

Vierailija
36/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos olis pakko jos olisin niin sairas että olis pakko lojua päivä sängyssä,en muuten,johan siinä tulee hännällisiin täihin...puistattaa koko ajatus..

Vierailija
37/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä! Ehdottomasti pötköttelen ja lojun sohvan nurkassa useastikin. Työ on fyysistä joten vapaa-ajalla on ihanaa vaan olla ja katsoa jotain sarjaa tms. Liikuntaakin kyllä harrastan ja niitä paria tärkeää kaveria nään mutta suurin osa vapaa-ajasta on nimenomaan sitä rentoa oleilua.

Vierailija
38/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olen vain laikotellut!!! ihanaa!!

Vierailija
39/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Työni on sen verran fyysisesti raskasta että viikonloppuisin harvoin mikään aikataulutettu ohjelma ei todellakaan kiinnosta. Käyn tapaamassa usein isoäitiäni, kerran pari kk terassilla, muuten nautin ihan kotona rauhassa olosta puolison ja eläintemme kanssa. Pitää osata vaan ollakin joskus :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme