Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, jotka tykkää viikonloppuna pötkötellä vaikka koko päivän sängyllä makoillen ja surffaillen tekemättä mitään järkevää?

Vierailija
03.06.2018 |

Mun mies sanoi kerran että ei tiedä ketään muuta naista joka näin tekisi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
2/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä

Onko mies valittanut sulle siitä? Vai eleletkö yksin? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En tee töiden lisäksi mitään kuin oleilen. En jaksa eikä huvita. Ei ole ketään onneksi nalkuttamassa asiasta.

Vierailija
4/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En tee töiden lisäksi mitään kuin oleilen. En jaksa eikä huvita. Ei ole ketään onneksi nalkuttamassa asiasta.

Täähän se ihannetilanne olisikin. Ettei olisi kukaan nalkuttamassa siitä että pötköttelee koko päivän sängyssä. 🤗 Ap

Vierailija
5/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä tykkää, mutta ei ole kumppania eikä oikein kavereitakaan niin tulee usen vaan lojuttua. Kävelyllä/kaupoilla tulee vkl piipahdettua.

Vierailija
6/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, jos olen väsynyt.

Vierailija
7/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos mies olisi vieressä pötköttelemässä, sitten viihtyisin, mutta yksin en. Tulis aika niin pitkäksi.

Vierailija
8/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mm. Kaikki av mammat

Vierailija
9/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin kanssa AP:n tavoin tuosta pötköttelystä, mutta hyvän kirjan kanssa. Netti surffailusta en niinkään välitä, mutta mulla kanssa samanlainen mies kuin AP:llä. Koko ajan pitäis olla jotain tekemässä tai menemässä  johonkin.

Vierailija
10/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes lämmin ja aurinkoinen sää laita menemään ulos?

Vierailija
11/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, mutta pakko hoitaa tietyt jutut kuitenkin :) Mutta joskus, jos ei vaan kerta kaikkiaan huvita, niin sitten lojun. Se vaan, että mulla lonkat kipeytyy ja tulee levottomat jalat, jos ei yhtään liiku.

Vierailija
12/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juur tänään olen niin tehnyt. Aioin tehdä siivousta yms. . Eilen meni asioita hoitaessa. Ensi viikko kiireinen työviikko, joten päätin ladata akkuja ottamalla rennosti. 

Vierailija
13/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään ja tiedän monia muitakin, jotka niin tekee (usein sitä ei kyllä ihan kaikille kehdata myöntää). Toki ne joilla on lapsia, ei useinkaan pysty koko päivää vaan löhöillä.

Vierailija
14/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän teen noin joka päivä, olen työtön. Poikaystävä on samanlainen joten ei valita.

Vierailija
15/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes lämmin ja aurinkoinen sää laita menemään ulos?

No vähän illemmalla tästä vois siirtyä vaikka pihakeinuun pötköttelemään kun ulkona ei oo enää niin kuuma. 👍 Ap

Vierailija
16/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä sana tuo pötkötellä, ja toistat sitä vielä jokaisessa viestissäsi. Taitaa sulla laiskuuden lisäksi olla myös rasittava persoona.

Vierailija
17/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui apua ei, kuulostaa painajaiselta! Vihaan kipeänä oloakin juuri siksi, että pitää "levätä". Siinähän tylsistyy jo tunnissa ameeban tasolle.

Vierailija
18/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui apua ei, kuulostaa painajaiselta! Vihaan kipeänä oloakin juuri siksi, että pitää "levätä". Siinähän tylsistyy jo tunnissa ameeban tasolle.

Mä en tylsisty. Oon muutenkin enemmän introverttiyteen taipuvainen ihminen, viihdyn todella hyvin itsekseni. Ap

Vierailija
19/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mut en oo mikään av-mamma. Lapsia ei oo eikä tuu tähän perheeseen, se on sovittu jo aikoinaan.

Vierailija
20/39 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, mut en oo mikään av-mamma. Lapsia ei oo eikä tuu tähän perheeseen, se on sovittu jo aikoinaan.

Av-mammalla ei tarvitse olla lapsia...riittää että käy täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi