Miksi ravintolaissa annetaan asiakkaiden syödä hattu päässä?
Kommentit (32)
asiakaspalvelu101 kirjoitti:
"Hattu helvettiin tai lennätte kaikki ovesta pihalle." Näin eräs portsari sanoi minulle, kun olin baarissa lippis päässä.
Siinäpä oikein vuoden asiakaspalvelija! Tulee mieleen, kumpi pahempi ravintolalle, lippispäinen asiakas vai tuo pirtsari?
"Hattu helvettiin tai lennätte kaikki ovesta pihalle." Näin eräs portsari sanoi minulle, kun olin baarissa lippis päässä. Otin hatun pois.
Missä näin? Tuonne minäkin haluan mennä.
Vierailija kirjoitti:
"Hattu helvettiin tai lennätte kaikki ovesta pihalle." Näin eräs portsari sanoi minulle, kun olin baarissa lippis päässä. Otin hatun pois.
Varmaan joku hienohelmoille sopiva paikka.
Miksi ei saisi syödä hattu päässä? Ja miksi asia tuntuu olevan konservatiiveille yhtä tärkeä kuin abortin vastustaminen? Tulee mieleen se yksi video jossa opettaja tönäisi portaisiin oppilaan jolla oli ruokalassa lippis päässä. Siis mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan parempi paikka, jonne ei moukilla ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan parempi paikka, jonne ei moukilla ole asiaa.
Portsareiksi tuntuvat moukat kelpaavan heilläkin.
Joo minäkin menen ravinteliin aina navettarytkyissä pipo päässä ja saappaat jalassa. Ei tartte tulla valittamaan, jokainen saa pitää päällään mitä haluaa. Talvella on siinä vielä toppatakki ja turkiskintaat.
Niille ei ole äiti tainnut opettaa, että ruokaa syödessä ei pidetä ulkovaatteita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo minäkin menen ravinteliin aina navettarytkyissä pipo päässä ja saappaat jalassa. Ei tartte tulla valittamaan, jokainen saa pitää päällään mitä haluaa. Talvella on siinä vielä toppatakki ja turkiskintaat.
Vertaat haisevia vaatteita, jotka haittaisivat ketä tahansa, päähineeseen, joka haittaa vain hienohelmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat haisevia vaatteita, jotka haittaisivat ketä tahansa, päähineeseen, joka haittaa vain hienohelmoja.
Eikös jotkut työvaatteet voi olla myös suuri hygieniariski tietyissä ruokailupaikoissa? Navettavaatteiden joukossa tulee myös sonnassa uineita kärpäsiä jotka voivat levittää tauteja. Lätsässä ei moisia ongelmia yleensä ole.
T: Maatilalla työskennellyt.
Kyse on käytöstavoista, jotka ovat ikävä kyllä katoamassa!
Koska ravintolaissa ei sitä ole kielletty...