Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ravintolaissa annetaan asiakkaiden syödä hattu päässä?

Vierailija
03.06.2018 |

Vastenmielistä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan sitä.

Vierailija
2/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt syö hattu päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää länsimaalaisuutta valittaa tällaisista asioista kun samaan aikaan Afrikassa ihmiset kuolee nälkään ja he jotka saavat siellä edes vähän ruokaa syövät sen yleensä paljainkäsin. Sinne kun menisi joku länsimaalainen valittamaan niin surkeita naamoja näkyisi..

Vierailija
5/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää länsimaalaisuutta valittaa tällaisista asioista kun samaan aikaan Afrikassa ihmiset kuolee nälkään ja he jotka saavat siellä edes vähän ruokaa syövät sen yleensä paljainkäsin. Sinne kun menisi joku länsimaalainen valittamaan niin surkeita naamoja näkyisi..

Typerää valittaa tällaisista asioista netissä samaan aikaan kun Afrikassa nettiä ei ole kellään ja rahaa ei ole edes tietokoneeseen tai älypuhelimeen. Sinne kun menisi läppärin  tai luurin kanssa nettiin niin surkeita naamoja näkyisi.

Vierailija
6/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloilla ei ole varaa menettää asiakkaitaan. Ravintolaissa sen tarkoitusta en tunne, kuten kirjoitit.

Vierailija
7/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä hatussa on vastenmielistä? Enemmän inhotaaa kun ajattlee kuinka paljon pesemättömiä käsiä ravintoloissa on. 

Vierailija
8/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikilla pitäisi olla pipot päässä paitsi kaljuilla kun syövät. Eipähän hiuksia ainakaan tipu toisten tai omaan ruokaan.

Vierailija
9/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä estääkään? Mitkä olisivat keinot? Että tarjoilija kävisi huomauttelemassa? Tulisivatkohan toistekin k.o. ravintolaan?

Vierailija
10/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää valittaa tällaisista asioista netissä samaan aikaan kun Afrikassa nettiä ei ole kellään ja rahaa ei ole edes tietokoneeseen tai älypuhelimeen. Sinne kun menisi läppärin  tai luurin kanssa nettiin niin surkeita naamoja näkyisi.

Eivätpä he tee netillä siellä yhtään mitään. Ensisijaisena on hengissä pysyminen:D

Vierailija
11/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska emme elä 50-luvulla

Vierailija
12/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukilla ei ole mitään tapoja, Aki Tykkikin pipo päässä vetää vähän fine diningia.

Vierailija
13/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpi lippis päässä!

Vierailija
14/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniimpi lippis päässä!

Ja vielä takaperin amistyyliin.

Vierailija
15/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hattu helvettiin tai lennätte kaikki ovesta pihalle." Näin eräs portsari sanoi minulle, kun olin baarissa lippis päässä. Otin hatun pois.

Vierailija
16/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä.

Itse olet vastenmielinen. Minä käytin hattua (ravintolassakin) kun olin parantunut syövästä mutta hiukset eivät olleet kasvaneet vielä takaisin.

Vierailija
17/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kalju, mutta en käytä hattua ravintolassa syödessäni.

Vierailija
18/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Rasittaa nämä koska näin kuuluu tehdä. Jos ei ketään vahingoita teollaan tai rikoa lakia niin kukin tekee kuin tykkää. Ja hei se että herkkähipiäisen näkökenttään tulee lippis ei ole vahingoittamista!

Vierailija
19/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siki koska ihmisillä on suurempia murheita mietittävänä? Eipähän lennä sen henkilön hiukset sinun ruokiin kesken syömisen.

Vierailija
20/32 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on näitä käytöstapoja, jotka ei perustu mihinkään muuhun kuin siihen, että se nyt vaan on niin päätetty.

Mikä muuten on tämän säännön historia? Onko ihmisillä ollut muinoin aseita hatussa piilossa ja hatun poistamisella ollaan haluttu osoittaa, että hatussa ei ole piilossa mitään? :D