Ovatko kotiäidit pohjasakkaa?
Kommentit (21)
Ei ole todellakaan. Arvostan vaimoani joka jäi himaan lasten kanssa ja palailee duuniin myöhemmin. Ilman vaimoa olisin varmaan kuollu nälkään ajat sitten. Sen verran urpo mies olen, että voitelen just leivät ja sit söisin valmissafkaa. Nyt on aina safkat valmiina, kun palaan himaa duunista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan. Arvostan vaimoani joka jäi himaan lasten kanssa ja palailee duuniin myöhemmin. Ilman vaimoa olisin varmaan kuollu nälkään ajat sitten. Sen verran urpo mies olen, että voitelen just leivät ja sit söisin valmissafkaa. Nyt on aina safkat valmiina, kun palaan himaa duunista.
Erikoinen tulokulma, jos sinun ruokasi on se ensisijainen hyöty minkä näet siitä että vaimosi hoitaa lapsia kotona 😁 Mutta hyvä että arvostat!
Ei todellakaan ole.
Helpompi ratkaisu on viedä lapset muiden hoidettavaksi ja mennä töihin. Entä itse kokopäiväisesti hoitaa lapset hyvinä ja huonoina hetkinä. Ruokkia, ulkoilla, sosialistaa, kasvattaa kunnon kansalaisiksi.
Toki jos vaan makaa sohvalla ja tuijottaa puhelinta lasten tehdessä mitä huvittaa on asia eri.
T: 6vuotta lapsiaan kotona hoitanut
Ainakin Sipilän ja kumppaneiden mielestä on! Äkkiä töihin vaan heti äitiysloman jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Helpompi ratkaisu on viedä lapset muiden hoidettavaksi ja mennä töihin. Entä itse kokopäiväisesti hoitaa lapset hyvinä ja huonoina hetkinä. Ruokkia, ulkoilla, sosialistaa, kasvattaa kunnon kansalaisiksi.
Toki jos vaan makaa sohvalla ja tuijottaa puhelinta lasten tehdessä mitä huvittaa on asia eri.T: 6vuotta lapsiaan kotona hoitanut
"Sosialistaa"?
Millä eväillä kotiäidit sitten lapsiaan kasvattavat...
Miksi olisivat? Itse koin tosi arvokkaiksi meidän perheelle ne vuodet kun olin kotona lasten ollessa pieniä. Ja olisin kokenut arvokkaaksi jos se olisi ollut mieheni. Lasten kanssa vietetty aika on korvaamatonta, ja niin kauan kuin talous ja kaikkien nuppi kestää niin kannattaa 👍
No niin kun koiranpentujakin sosialistetaan. :) viedään puistoon, kerhoihin, kaverin lapsien kanssa leikkimään. Eli totutetaan toisiin ihmisiin monipuolisesti. Eikä vaan jämähdetä kotiin ja kotipihalle näkemättä ketään muita lapsia.
Eivät, jos eivät itse tee itsestään pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin kun koiranpentujakin sosialistetaan. :) viedään puistoon, kerhoihin, kaverin lapsien kanssa leikkimään. Eli totutetaan toisiin ihmisiin monipuolisesti. Eikä vaan jämähdetä kotiin ja kotipihalle näkemättä ketään muita lapsia.
Eivät nämä voi olla tosissaan. Siis ei edes tajua, mistä kiikastaa. Toistan: millä eväillä nämä kasvattavat lapsiaan? Siis sosialistaa?
Eivät ole! Kotiäiti on länsimaisen kulttuurin selkäranka, tai ainakin oli.
Juuri tuollaisten sosialistajien takia kotiäidit pysyvät pohjasakkana.
Ei todellakaan ole!
Naapurin Pete on.
Miten joku kotiäiti voi kuvitella osaavansa tehdä LTO:n työn. LTO on saanut akateemisen koulutuksen lasten kasvatukseen. Kotiäitien kasvattamista lapsista tulee häiriköitä.
Eivät ole jos tekevät päivän aikana kodin normaaleja askareita kuten ruuanlaitto, siivous, lastenhoito, postien haku jne. Jos vain hoitaa ainoastaan lapsia niin ei ole hyväasia kun mies tuo leivän pöytään 8 h päivän jälkeen.
Käykääpä siellä varhaiskasvatuksessa seuraamassa vaikka 2 kuukautta. Niin kyllä, kuka vaan äiti osaa kasvattaa oman lapsensa ihan varmasti yhtä hyvin kun koulutettu lto.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli ! Onko tuollaisia naisia oikeasti vielä olemassa, jotka a) osaavat laittaa ruokaa b) ovat hoksanneet paikkansa & roolinsa maailmassa. Sullahan on käynyt tuuri, tuollaisesta naisesta ei kannata luopua ikinä.
Voi ihan rehellisesti sanoa olevansa kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku kotiäiti voi kuvitella osaavansa tehdä LTO:n työn. LTO on saanut akateemisen koulutuksen lasten kasvatukseen. Kotiäitien kasvattamista lapsista tulee häiriköitä.
Ei riitä ltot kaikille lapsille. Mitä ajattelit asialle tehdä, huolestunut kansalainen?
Eiks sulla ollut varaa jäädä kotiin?