Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäsin lapsena Karoly Garamia

Vierailija
03.06.2018 |

Esiintyi jossain televisio-ohjelmassa. En muista missä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puheessa tuli juuri Miia(?) Krausen ohjelma/podcast, jossa haastatteli Sami Garamia. Sami sanoi, että isällään oli tapana hillua kotona alasti.

Vierailija
62/65 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä Garam on näin "tunnettu". Minä vaan hämeenlinnalaisena seurailin, kun ajeli vaimonsa kanssa tandemilla ja pidin pariskuntaa jonain paikallislehtien vakkarikasvoina. Vaimo kuoli jo jokunen vuosi sitten.

He muuttivat Hämeenlinnaan vasta eläkepäivillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa Géza Szilvayn ja Viuluviikarit?

Joo, pelottava oli hänkin. Painosti ja vaikutti koko ajan kireältä. Ei ollut yhtään leikkisä tapa opetella nuotteja tai soittamaan.

Vierailija
64/65 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kammosin Kasper-käsinukkea. Traitrait trallallaa. Tulikohan tv1:n lastenohjelmista, muistaakseni ei ollut pikkukakkosessa.

Sama täällä. Näin lapsena painajaisunenkin jossa tämä Kasper-nukke jahtasi minua ja siinä unessa Kasper oli itse P-kele. Äiti tuli hädissään kyselemään mikä on, kun itkien heräsin valtavaan ahdistukseen ja kerroin hänelle Kasperin olevan paholainen joka jahtasi minua unessa. Äiti vaan nauroi ja sanoi että ei ole, katso vaan rauhassa sitä lastenohjelmaa, mutta jostain syystä ei enää huvittanut.

Vierailija
65/65 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Kekkonen kiipesi ratikan katolle

Hyppäsi sieltä lentävälle matolle

Jotain tuollaista lauloi vihaisen näköisenä tukka heiluen ja selloa näppäillen, vai oliko kontrabasso....

Kyllä hän oli sellisti. Ja varsin hyvä sellainen. Oli naimisissa pakinoitsija "Paprikan" kanssa eli Sirkka Garamin kanssa.

Sirkka Garam oli Pentti Saarikosken sisko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan