Pelkäsin lapsena Karoly Garamia
Esiintyi jossain televisio-ohjelmassa. En muista missä.
Kommentit (65)
"Kuka pelkää mustaa miestä". Siitäkö johtui pelko? Tuskin nyt ainakaan sellosta.
https://www.kane.fi/prestashop/48480-thickbox_default/garam-karoly-mina…
Minusta hän oli pelottavan oloinen pitkine hiuksineen ja sormineen. Olisiko tosiaan ollut Pikku kakkosessa. ap
Minäkin muistan tuon erikoisen hiustyylin.
Samoin. Oli jotenkin kammottava tapaus.
Minä jotenkin ehkäpä inhosin. Pikku Kakkosessa näin, ja hän soitti sellolla ja lauloi jotain "susi syö leipää salaa - ovi on auki hiljaa" tyylistä.
Olikohan se musiikki jotenkin pelottavaa. En muista.
Joo. Se on ehkä ollut pelottava musiikki yhdistettynä pelottavaan ulkonäköön.
Oliko hän jotenkin epäsuomalainen ja taiteellisuudessaan erilainen ja päällekäyvä?
Se voi olla, että erikoinen ulkonäkö pelotti. Pitkät hiukset ja hirmupitkät sormet. Ne on jäänyt mieleen. Ja oliko laulut pelottavia myös.
Pikku Kakkosessa oli. Ja hänellä oli outo tyyli rämpyttää selloa sormilla kuten kitaraa niin että tukka heilui ja sitten hän lauloi huonolla suomenkielellä outoja lauluja. Hän oli pelottava. Toinen pelottava henkilö Pikku Kakkosessa oli Heinä Sirkka joka soitti pianoa ja lauloi. Hyi kauhistus. P Hermannin kepakko ei ollut mitään siihen verrattuna.
Kekkonen kiipesi ratikan katolle
Hyppäsi sieltä lentävälle matolle
Jotain tuollaista lauloi vihaisen näköisenä tukka heiluen ja selloa näppäillen, vai oliko kontrabasso....
Mun pikkuveli pelkäsi tuuheahiuksista Pirjo Bergströmiä niin paljon, että tv piti panna kiinni, kun Bergström oli Pikkukakkosessa.
Minusta Garam oli erikoinen, en ymmärtänyt lapsena yhtään harmaata polkkatukkaa.
Assburger kirjoitti:
Kekkonen kiipesi ratikan katolle
Hyppäsi sieltä lentävälle matolleJotain tuollaista lauloi vihaisen näköisenä tukka heiluen ja selloa näppäillen, vai oliko kontrabasso....
Kyllä hän oli sellisti. Ja varsin hyvä sellainen. Oli naimisissa pakinoitsija "Paprikan" kanssa eli Sirkka Garamin kanssa.
Minä taas olin lapsena ihastunut häneen! Totta on. Oskari olematon -levyn myötä + hän oli niiiiin komea lol
T. Silloin n. 8-vuotias pikkutyttö
Olihan se pelottava persoona tukkatyyliä myöten.
Joo muistan hämärästi omituisen oloisen sellonsoittajaukon, en pitänyt itsekään siitä.
Mutta Nukkumatin erikoiset liikkumahärvelit ja Lasse Pöystin RIP iltasadut oli mieluisia.
M
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olin lapsena ihastunut häneen! Totta on. Oskari olematon -levyn myötä + hän oli niiiiin komea lol
T. Silloin n. 8-vuotias pikkutyttö
Hauska. Onko sun miesmaku muuttunut yhtään?
Aikuinen, hoikka, pitkä/polkkatukkainen mies oli outo ilmestys 70-luvun suomessa..
Me suomalaiset miehet kun olemme sellaisia jässiköitä yleensä, ja 70- luvulla pitkää tukkaa ei ollut kuin nuorilla rokkareilla(no joo, Pikku Kakkosen Hessulla oli melko pehko)
Korolyn ilme ehkä oli niin totinen ja muuttui soittaessa ankaran näköiseksi.
En pelännyt, mutta en ihmettele jos joku pelkäsi.
Olisiko ollut ihan Pikku kakkosessa soittamassa selloa? Ymmärrän ehkä, mitä tarkoitat, aika omanlaisensa tyyppi. Kalori graham.