Pelkäsin lapsena Karoly Garamia
Esiintyi jossain televisio-ohjelmassa. En muista missä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olin lapsena ihastunut häneen! Totta on. Oskari olematon -levyn myötä + hän oli niiiiin komea lol
T. Silloin n. 8-vuotias pikkutyttö
Hauska. Onko sun miesmaku muuttunut yhtään?
Jäin itsekin mieiitään, ja vastaus on ei :)
Muutenkin olen aina tykännyt "vähän oudosta", mm. Syksyn sävelessä Irina Milan oli aina suosikkini.
Ne Oskari Olemattoman levyn sanat ovat hienot, ei hyssytelty ja osattiin mennä lasten mielikuvitukseen (mm. Kuolemantanssi).
Gootti en kuitenkaan ole ;)
Varmaan turha kysyä, oletko sinkku. Taitaa polkkatukkaset miehet olla harvinaista herkkua:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olin lapsena ihastunut häneen! Totta on. Oskari olematon -levyn myötä + hän oli niiiiin komea lol
Muutenkin olen aina tykännyt "vähän oudosta", mm. Syksyn sävelessä Irina Milan oli aina suosikkini.
Ne Oskari Olemattoman levyn sanat ovat hienot, ei hyssytelty ja osattiin mennä lasten mielikuvitukseen (mm. Kuolemantanssi).
Ja Kivikasvoissa ehdoton suosikkini oli Georg Dolivo :)
Vanhempani ostivat 70 luvun lopussa Garamien mökin Sipoon saaristosta. Taiteilijaperhe ja se näkyi varsinkin mökin sisäseinien värimaailmassa. Huoneiden seinät olivat alkaen kirkkaanvihreästä päätyen kuviotapettien moninaiseen kirjoon. Yhdessä huoneessa oli tapetti, jossa oli kuvattuna kaikenmaailman ihmisrotuja ja se oli aika kuumottava. Keittiön kaapit olivat tulipunaiset ja tuntui, että mökkiin oli koitettu koota kaikki materiaalit, värit ja kuviot. Mökki remontoitiin sittemmin perheemme toimesta enemmän saaristolaistyyliseksi. Lämmöllä muistelen kuitenkin tuota paikkaa ja Karoly, sekä Sirkka olivat noin muuten ihan tavallisen oloisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan turha kysyä, oletko sinkku. Taitaa polkkatukkaset miehet olla harvinaista herkkua:)
En ole, oma mies on kalju, mutta ns eksoottista alkuperää ;)
Sama tukkatyyli yhä, mut vaan harmaanvalkoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, oma mies on kalju, mutta ns eksoottista alkuperää ;)
Osta sille peruukki, niin pääset tunnelmaan.
Eikös se Sami Garam ole näiden lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Sami Garam ole näiden lapsi?
On.
Karoly ja Ollaan lähekkäin
"leikitään, että minä olen ruusu, ole kimalainen sinä"
Minulta menivätkin juuri sekaisin Garam ja Géza Szilvay. Jälkimmäistä pelkäsin, kun hän ohjasi sormi pystyssä pieniä Viuluviikareita ja työntyi nenineen melkein viuluun kiinni.
Pirkko Saisio sai kyllä perääntymään television äärestä.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Olipa eroottinen pläjäys.
Vierailija kirjoitti:
Pirkko Saisio sai kyllä perääntymään television äärestä.
Mä luulin joskus, että Silvia Modig on sen tytär.
Ei vaan Elsa Saisio on sen tytär.
Ja minullakin meni sekaisin tuo Geza ja Karoly. Muistin hänen olleen viuluviikareissa, mutta eihän se ollutkaan hän, vaan tuo Geza.
Inhosin kumpaakin.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
ei hyvä luoja mikä biisi :'D
AatunKrokotiili kirjoitti:
Pikku Kakkosessa oli. Ja hänellä oli outo tyyli rämpyttää selloa sormilla kuten kitaraa niin että tukka heilui ja sitten hän lauloi huonolla suomenkielellä outoja lauluja. Hän oli pelottava. Toinen pelottava henkilö Pikku Kakkosessa oli Heinä Sirkka joka soitti pianoa ja lauloi. Hyi kauhistus. P Hermannin kepakko ei ollut mitään siihen verrattuna.
Huonolla suomen kielellä? Karolyhan on syntynyt Suomessa, asunut lähes koko elämänsä Suomessa ja hänen äitinsä on täysin suomalainen. Olisikohan nyt ulkonäkö vaikuttanut siihen, miltä hänen puheensa sinun korvissaai kuulosti.
Itse pelkäsin Noppa-ohjelman Heikkiä. Joku tuossa tyylissä vieroksutti silloin.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/12/18/noppa-joulutunnelmissa