Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mennyt juhliin vieraaksi, mutta joutunut tiskaamaan, leikittämään lapsia, avustamaan kahvin kaatamisessa... Kerro kokemuksestasi!

Vierailija
02.06.2018 |

Täällä on välillä näkynyt kauhutarinoita aiheesta, mutta yksittäisiä kommentteja on vaikea löytää. Kertokaas tänne, jos kokemusta on. Voimme kauhistella yhdessä :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sellaisissa ylppäreissä, joissa ylioppilas yritettiin pistää keittiöön. Mentiin suvun toisen miniän kanssa perässä auttamaan ja käskettiin tyttö sieltä pois. Eihän se meillekään kivaa ollut, mutta sanottiin kyllä suoraan, että ei juhlien päähenkilön paikka ole keittiössä ja sanottiin tämä tytön äidille ihan suoraan myös. Mä olin niin ilkeä, etten huomioinut äitiä ollenkaan ja muutama muukin näki samana. Kyllä se meidän mielestä oli noloa ja varmasti monen mielestä myös, että äiti halusi huomion itselleen.

Vierailija
22/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran. Minut ja ystäväni kutsuttiin silloisen kaverimme häihin, olimme lukioikäisiä, kaveri toki jonkin verran vanhempi. Häissä meidät laitettiin kantamaan ruokia esille, täydentämään tyhjentyneitä kippoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/26 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omakohtaista kokemusta muutamista tällaisista tilanteista :( Tosin olen ollut silloin alaikäinen, nykyään kykenisin jo kieltäytymään. Varmaan kaltaiseni kiltti ja tunnollinen tyttö on ollut juuri sopiva komennettavaksi tarjoilijan hommiin. Hieman ikävää kuitenkin, kun itse on tullut juhliin hienossa mekossa ja odottanut kuulumistenvaihtotuokioita sukulaisten kanssa, sitten koko päivä meneekin kahvia kaadellessa jne. Olisi mielestäni ollut kohteliasta kysyä etukäteen, voisinko sitten juhlissa auttaa (ja vaikka maksaa pikku palkka). Jostain syystä kukaan miespuolinen sukulaiseni ei ole juhlissa joutunut töihin...

Vierailija
26/26 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omakohtaista kokemusta muutamista tällaisista tilanteista :( Tosin olen ollut silloin alaikäinen, nykyään kykenisin jo kieltäytymään. Varmaan kaltaiseni kiltti ja tunnollinen tyttö on ollut juuri sopiva komennettavaksi tarjoilijan hommiin. Hieman ikävää kuitenkin, kun itse on tullut juhliin hienossa mekossa ja odottanut kuulumistenvaihtotuokioita sukulaisten kanssa, sitten koko päivä meneekin kahvia kaadellessa jne. Olisi mielestäni ollut kohteliasta kysyä etukäteen, voisinko sitten juhlissa auttaa (ja vaikka maksaa pikku palkka). Jostain syystä kukaan miespuolinen sukulaiseni ei ole juhlissa joutunut töihin...

Juuri näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän