Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 v miehen kanssa lisääntyminen

Vierailija
01.06.2018 |

Heips, onko kellään kokemusta lapsenteosta ns. seniorin kanssa? Olen seurustellut noin vuoden tämänikäisen miehen kanssa (itse olen 36v) ja olen toki aikaisemminkin miettinyt mahdollisia lapsia/lasta, mutta enemmän vielä nyt kun ehkäisyn kanssa on ollut ongelmia. Mulla on lapsi aikaisemmasta avioliitosta, miehellä ei ennestään lapsia.

Mulle ei siis oikein ehkäisy tunnu sopivan, olen tässä kokeillut vuosien varrella mirenaa, pillereitä, rengasta... ja sitäkin aloin miettiä että miten hedelmällinen tuollainen vanhempi mies on, että miten todennäköisesti pamahtaisin paksuksi jos vain luottaisi varmoihin päiviin tms. Olen aikanaan (8 v sitten) raskautunut heti ekasta kierrosta eli olin silloin ainakin hedelmällistä sorttia, nykytilasta en tiedä.

Niin eli onko kokemuksia miten tässä ikäparissa on raskaaksi tullut? Onko mennyt aikaa tai tullut vahinkoa?

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko päästä lisääntymään niin homaa hyvä nainen lisääntymis ikäinen mies

Vierailija
142/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin poissuljettu ajatus. Koko biologia taistelee tätä vastaan. Ei kiitos.

Biologia on tiede (tai vielä tarkemmin : tieteenala, tutkimussuunta) jonka puitteissa tarkastellaan elollisia organismeja ym. luonnontieteeseen liittyvää.

Ei se siis sinänsä ole mikään henkilö tai subjekti jolla voisi olla mitään ketään ihmistä vastaan tai muutakaan asiaa,tai tietoa vastaan.

Se,  mitä vastaan joku ihminen taas taistelee tai ei taistele, ei liity millään tavalla lisääntymisbiologiaan, tai sen tuntemukseen .

Eli omasta päästäsi voit toki, aivan vapaasti sulkea pois mitkä ajatukset tahansa tai noudattaa ja toteuttaa aivan mitä ajatuksia hyvänsä, mutta  et kyllä 

voi väittää biologian 'taistelevan' mitään vastaan.

Sellainen väite olisi epätieteellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee toki omat ratkaisunsa, mutta itse haluaisin kyllä tuossa iässä jo nauttia hieman vapaammasta elämästä ja mahdollisista lastenlapsista, kun on vielä suht. hyvässä kunnossa ja voimissa. Esim. yli 70-vuotiaana tilanne voi olla jo ihan erilainen.

Vierailija
144/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näitä asioita ei todellakaan kannata kysellä täällä. Av:lla on hyvin syvään juurtunut, lapsellinen viha yli 40v miehiä kohtaan, mistä lie johtuu. Sen huomaa jo näistä vastauksista hyvin selkeästi.

N29

Tuskinpa kovinkaan monella. Muutama hullu on joukossamme.

Vierailija
145/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä. Me juuri aamulla sekstattiin mun 50- vuotiaan miehen kanssa. Hyvin seisoi!

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne seksihommat on taaksejäänyttä elämää viiskymppisillä.

Vierailija
146/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä. Me juuri aamulla sekstattiin mun 50- vuotiaan miehen kanssa. Hyvin seisoi!

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne seksihommat on taaksejäänyttä elämää viiskymppisillä.

Ihme.

Vierailija
147/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta isäni oli 44-vuotias ja äitini 41-vuotias, kun synnyin ja aika normaali ainakin minusta on tullut...

Nuo on ihan normaaleja lastentekoikiä nykyään. Muistan kun tätini sai lapsen yli nelikymppisenä 30 vuotta sitten, niin sitä pidettiin lähestulkoon ihmeenä 😄

Vierailija
148/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v vanha ketju nostettu ikätrollaukseen, ja hyvin näyttäis taktiikka toimivan.

Vierailija
149/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset syntyivät, kun mieheni oli 46 v ja 49v. Minä olin hieman päälle 30 v. Saimme todella fiksut ja kauniit tytön ja pojan. Nyt ovat jo isoja. Mutta puolisoni ei ole mitään peruskauraa. Nuorena aktiiviurheillut ja yhä liikunnallinen, todella terve ja pitkäikäisestä suvusta, elämässään menestynyt mies. Lastemme elämä on ollut myös hyvää ja onnellista taloudellisen tilanteemme ja korkean koulutuksemme ansiosta.

Vierailija
150/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen 30+v nainen haluaa lisääntyä vanhan gubben kanssa.. Hyi olkoon

Vierailija
151/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta isäni oli 44-vuotias ja äitini 41-vuotias, kun synnyin ja aika normaali ainakin minusta on tullut...

Nuo on ihan normaaleja lastentekoikiä nykyään. Muistan kun tätini sai lapsen yli nelikymppisenä 30 vuotta sitten, niin sitä pidettiin lähestulkoon ihmeenä 😄

Tämäkin vaihtelee. Omassa suvussani lapsia saatiin lähes viisikymppiseksi ennen vanhaan, siis naisetkin.

Vierailija
152/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen 5 kypänen mies

https://www.saintsofsanquentin.com/photos/

Vierailija
153/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täysjärkinen 30+v nainen haluaa lisääntyä vanhan gubben kanssa.. Hyi olkoon

Ei 3 kypäsellä naisella juuri ole vaihtoehtoja. Aika on jo ajanut ohitse.

Vierailija
154/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni, kun löytyy samanikäisii nuoria miehiä:)) Vähemmän kauniit naiset joutuu tyytymään pappa ikäiseen mieheen

Vierailija
155/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni, kun löytyy samanikäisii nuoria miehiä:)) Vähemmän kauniit naiset joutuu tyytymään pappa ikäiseen mieheen

Pötyä. Tiedät sen itsekin.

Vierailija
156/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen 5 kypänen mies

https://www.saintsofsanquentin.com/photos/

Tuskinpa. Harvalla nuorellakaan on tuollainen kroppa.

Vierailija
157/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näitä asioita ei todellakaan kannata kysellä täällä. Av:lla on hyvin syvään juurtunut, lapsellinen viha yli 40v miehiä kohtaan, mistä lie johtuu. Sen huomaa jo näistä vastauksista hyvin selkeästi.

N29

Tuskinpa kovinkaan monella. Muutama hullu on joukossamme.

Epäilen, että muutama sama ihminen kirjoittelee nais- ja miesvihamielisiä viestejä. Niistä ei kannata provosoitua. Mielenterveysongelmia ja vakavia, jos toisten kavioeläimiä tuntemattomien iät, ikäerot ym ongelma.

Vierailija
158/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä iäkkäämpinäkin isäksi tulleita: https://yle.fi/uutiset/3-9008734

Vierailija
159/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:ko tässä yrittää väkisin lisääntyä miehen kanssa. Kuule, ei joka suhteeseen pidä tehdä lapsia. Lapset hankitaan yhden kanssa ja nämä horoperseet sitten tekee jokaisella ukolle minkä kohtaavat,mutta niin ei käyttäydy yksikään järkevä ihminen.

Vierailija
160/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän se vasta järkevää onkin. Jos mies on viriili ja rikas kuten omani, elämä on todella helppoa. Olen korkeasti koulutettu ja itsekin ollut töissä. Lasten saannin jälkeen lähinnä tehnyt kaikkea kivaa, matkustellut, kotoillut, harrastanut lasten kanssa ja itsekseni sekä puolison kanssa. Tulevaisuuteni on kaikissa oloissa taloudellisesti turvattu. Vasta sain vielä perinnönkin, kun toisesta vanhemmasta aika jätti. Mahtavaa elämää jo 20 vuotta. Moni ei pääse tällaista koskaan kokemaan. Monilla puhuu kateus, tietämättömyys ja kokemuksen puute. Mutta mitäpä sitä toisten elämästä kukaan tietääkään. Itse on se asiantuntija omassa elämässään.

Ps. Se rikas voi olla myös hyvä ja ihana ihminen sekä puoliso. Todennäköisemmin kuin köyhä, koska taloushuolia ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme