Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä netistä isorintaiselle (c-d-kuppi) kunnolla tukevat ja nostavat rintaliivit?

Vierailija
01.06.2018 |

kysymys tulikin siinä. Onko hyviä suosituksia ja kokemuksia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysymys tulikin siinä. Onko hyviä suosituksia ja kokemuksia.

Olen isorintainen 75G

En tod osta rintaliiveja netistä (vaatteita kenkiä laukkuja väh kerran viikossa kyllä)

Vierailija
2/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changella on hyviä rintaliivejä. C tai D ei itsessään vielä kerro rinnan koosta mitään, aika iso ero jos rinnanympärys on 60 tai 85. Oma kuppikoko on G mutta ei se niin iso ole yhdistettynä 65 ympärykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.. Omaa kokoani 75 D joko ei ole, tai sitten eivät vain pue vähän vanhempaa leidiä.

Vierailija
4/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 85D ja tuntuu aivan mahdottomalta löytää kivoja. Pienirintaisille on vaikka mitä kivoja ja ihania, erimallisia jne. Sitten kun mennään ympäryksessä yli 80 ja kuppikoko menee siinä C nii loppu valikoima kuin seinään.

Vierailija
5/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 75g tai 80f. Olen ostanut viimeaikoina paljon freyan ja gorsenian sekä elomin liivejä. Näitä saa kyllä nettikaupoista.

En ole varma, mitä tarkoitat kohottavalla. Ulkonäöllissti pirteimmän tuloksen saan itse eteenpäin suuntautuvilla kokokuppisilla tai balconette-mallisilla liiveillä. Jos taas tarkoitat perinteistä ylös ja yhteen -tyyppistä push up mallia, niin on noilla merkeillä sellaisiakin. Vaikka itse olen sitä mieltä, että push up ei välttämättä ole paras malli kovin isorintaisille, koska tuo ylös ja yhteen helposti luo takapuolimaisen vaikutelman.

Vierailija
6/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on rintojen koko kasvanut 75D -> 75E pienen lihomisen seurauksena.

Ei ole mitään ongelmaa löytää liivejä liivikaupoista.

Simon Perele, Marlies & Dekkers, Aubade ja Gossard myyvät hyviä ja hyvännäköisiä liivejä näissä koissa.

Vierailija
7/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie. Näkyi löytyvän sekä 75D että 85D ihan kunnolla valikoimaa.

Suomalainen nettikauppa ja ystävällinen palvelu, joten saa apua ihan omalla kielellä jos tarvitsee. Ja en ole firmaan muuten kytköksissä kuin asiakkaana.

Vierailija
8/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph doreen liivit

Vierailija
9/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on ihan tavalliset tissit, eivät mitkään erityisen isot. Varmasti löytyy tuolla koolla liivejä. Hyvistä liiveistä vain joutuu pulittamaan enemmän rahaa kuin huonoista, jotka eivät sitten kunnolla tue oli koko mikä hyvänsä. Kokeile Primadonnan liivejä, ovat hintansa väärti.

Vierailija
10/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä change. Lindexilkin kanssa ihan ok. Pitää itekin uusia.

Vierailija
11/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie!!!

Vierailija
12/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan mammat tissikuvat jakoon alkaa koot olemaan sen verran juhlavia.

Vierailija
13/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70E, eli ei kovin isot, mutta hankalaa löytää sopivia perusvaatekaupoista. Paitsi Cubus! D-E-kuppiin asti on koot ja ympärysmitat 65-85.

Ostin sieltä juuri ihanat kaarituettomat liivit, päällä ovat tosi mukavat sekä yllättävän tukevat. Lisäksi ainakin E-kupillisissa on mukavat leveät olkaimet. Suosittelen lämpimästi ihan kaikenkokoisille rinnoille, tosin en osaa sanoa miten tukevat nämä ovat vielä isommille rinnoille:

https://cubus.com/fi/p/alusvaatteet/rintaliivit/stacey-kaarituettomat-r…

Vierailija
14/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti liivejä et voi netistä ostaa. Ne on pakko sovittaa. Joten mars vaan kauppoja kiertelemään ja sovittelemaan. Ja c/d-kuppi ei ole mikään isorintainen ;)

Vierailija
15/15 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan netistä, usemmiten Lumingerielta. Suosikkini on puolalaismerkki Nessa, joka on kohtuuhintainen, löytyy isoja kuppikokoja, ja ainakin omien tissieni muodolle sopii erinomaisesti. Esim. Changen liivit ei jotenkin vaan istu, tursuaa ja pursuaa aina jostain vaikka minkä koon ottaisi.