Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50 v miehen kanssa lisääntyminen

Vierailija
01.06.2018 |

Heips, onko kellään kokemusta lapsenteosta ns. seniorin kanssa? Olen seurustellut noin vuoden tämänikäisen miehen kanssa (itse olen 36v) ja olen toki aikaisemminkin miettinyt mahdollisia lapsia/lasta, mutta enemmän vielä nyt kun ehkäisyn kanssa on ollut ongelmia. Mulla on lapsi aikaisemmasta avioliitosta, miehellä ei ennestään lapsia.

Mulle ei siis oikein ehkäisy tunnu sopivan, olen tässä kokeillut vuosien varrella mirenaa, pillereitä, rengasta... ja sitäkin aloin miettiä että miten hedelmällinen tuollainen vanhempi mies on, että miten todennäköisesti pamahtaisin paksuksi jos vain luottaisi varmoihin päiviin tms. Olen aikanaan (8 v sitten) raskautunut heti ekasta kierrosta eli olin silloin ainakin hedelmällistä sorttia, nykytilasta en tiedä.

Niin eli onko kokemuksia miten tässä ikäparissa on raskaaksi tullut? Onko mennyt aikaa tai tullut vahinkoa?

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näitä asioita ei todellakaan kannata kysellä täällä. Av:lla on hyvin syvään juurtunut, lapsellinen viha yli 40v miehiä kohtaan, mistä lie johtuu. Sen huomaa jo näistä vastauksista hyvin selkeästi.

N29

Täällä on sekä naisia että miehiä kohtaan vihamielisiä viestejä. Keskuudessamme on paljon mielenterveysongelmia. Sitten huutelevat nimettöminä palstoilla. Surku sinänsä.

Vierailija
162/170 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v seniori? No on siinä sanassa sentään vielä tuo ori muka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen valvomassa koliikkia/hampaita/räkätautia/liikkumistaitojen kiihdyttämänä/kauhukokemus-unesta kärsivänä huutavan lapsen kanssa ja päivät uhmaikäisen kiukkua kuunnellen? Eläköityvä iskä haisevan laiskan teinijullin kanssa? Seitsenkymppinen vasta täysikäistyneen lapsen kanssa? 

Joo ei.

vain yksi sadasta tuollaisesta oikeasti jaksaa.

Vierailija
164/170 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50v seniori? No on siinä sanassa sentään vielä tuo ori muka.

*mukana.

Täytyy vissiin sitten alkaa myös eläkepapereita rustaamaan, jos kerran 50v on jo seniori. Loistavaa. Luulin, että eläkeikään olisi vielä 18v, mutta näköjään sitä täytyy päästä nauttimaan jo syksyllä, kun siirryn seniorien kategoriaan.

Vierailija
165/170 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia, mutta itse en enää tuossa iässä lisääntyisi, vaan nauttisin jo hieman vapaammasta elämästä. Ja lasteni isovanhemmat ovat suunnilleen tuon ikäisiä, ja ainakin minusta on mukavaa, että he jaksavat touhuta heidän kanssaan. Todennäköisesti jaksaminen olisi rajallisempaa, mikäli he olisivat esim. yli 70-vuotiaita.

Vierailija
166/170 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lisäänny noin vanhan kanssa

Vierailija
167/170 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenevat biologisesti naisia nopeammin ja myös kuolee keskimäärin nuorempina. 50v. nainen voi vielä olla "parhaassa" iässään, mies ei niinkään. 

Vierailija
168/170 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehettönät naiset huutaa katkeruuttaan.

Vierailija
169/170 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennnäköistä on, että tulet raskaaksi, jos käytössä ei ole ehkäisyä. Mitä sinä ajattelet vielä yhdestä tai useammasta lapsesta? Mitä mieltä mies on? Tämä se on oleellisin asia tilanteessasi.

Vierailija
170/170 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vanhenevat biologisesti naisia nopeammin ja myös kuolee keskimäärin nuorempina. 50v. nainen voi vielä olla "parhaassa" iässään, mies ei niinkään.

Elintavoilla pystyy vaikuttamaan. Miehet elävät keskimäärin epäterveellisemmin kuin naiset.