Ärsyttääkö joku asia tänään ?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Menkat. Käy kipeää ja sitä verta vaan tulee niin paljon :D mun kolmet edelliset menkat ollu aivan kivuttomat niin en ikinä totu näihin kipuihin. Ei muuten jos voisi olla kotona mutta pitää lähteä tuonne maailmalle ja juhlatkin tänään niin mekkoa päälle =/
Burana.
Nuorimmainen kiukutteli aamulla ennen kouluun menoa. Ei halunnut pestä hampaitaan, laittoi taas päällensä vaatteet, joita käyttää aina, ei kammannut hiuksiaan, olisi halunnut ulos leikkimään pihalle ennen kouluun menoa. Hampaat pesi ja hiuksensa kampasi juuri ennen kouluun lähtöä lopulta. Padikielto täksi päiväksi. Käyttää yl. tunnin päiväss ja katsoo utubea.
Tuli mieleen, että tätäkö ne loma-aamut ovat. Kyseessä jumittava erityislapsi. Omat toiveet ja esikoisen toiveet lomalta muutakuin vastaan hangoittelevan lapsen suostuttelua lähtemään kotoa/kotipihalta/kaverileikistä esim. uimaan, pyörälenkille, leikkipuistoon, metsään, naapurikaupunkiin, tapaamaan minun ystäviä ja heidän lapsiaan.
Se sama mikä oikeastaan ihan joka aamu pilaa päivän eli ylipaino. V*tuttaa kun kaapit on oikeasti täynnä kivoja vaatteita, mutta mikään ei istu vaan kaikki kinnaa ja kiristää jostain. Muutenkin ihan superinha olo omassa kropassa.
Joo, fyysisesti kipee, oudot oireet. Selkäkipu, mahakipu, pahoinvointi ja väsymys. Just heräsin, kiva päivä taas vaihteeks tulossa.
Niska on ollut kipeä monta päivää ja olen saanut migreenikohtauksen kahtena peräkkäisenä päivänä. Oma voimattomuus ärsyttää.
Kissa pissasi taas sänkyyn. Kaikki konstit on kokeiltu ( sitruunamehu, etikka, karkotteet, hiekkamerkin vaihto jne ) . Luultiin jo, että nyt löytyi oikea hiekka, kun yhden pussin aikana ei tullut sänkypissiä. Ostettiin toinen pussi samaa ja sen koostumus olikin vaihtunut (tai meille sattui joku maanantaikappale? ).
Kissa 11 kk leikattu tyttö.
Olen lukenut aiheesta satoja nettisivuja, ihan väsy koko touhuun. Muuten niin ihana pikkuneiti. Kakka menee vatiin kuitenkin.
Protestipissaa tarjotaan selitykseksi aika.
En ymmärrä mitä tuo voisi protestoida? Mä leikitän sitä, ruoka kelpaa hyvin, viihtyy verkotetulla parvekkeella jne.
Anteeksi pitkä vuodatus. Mutta kiitos kun sain vaahdota.
Se, että nukun liian vähän. Sitten väsyttää ja ei
jaksa olla tarmokas ja tehdä mitä tarvitsee.
Saamattomuuteni tympii.
-heräsin seiskalta vapaapäivänä, en vaan nukahtanut enää
- kumppani ei tee kotitöitä
-kumppani ei huomioi toiveitani seksielämän suhteen
sylettää
Koiranpentu. Ei siis yleensä ärsytä, mutta kiireisinä aamuina ottaa päähän sen vinkuminen, kun vaatii tekemistä vaikka oltaisiin juuri käyty jo lenkillä ja ulkona leikkimässä. Silleen joojoo, jäisin minäkin mielelläni vaan leikkimään kuin lähtisin lapaia viemään kouluun ja asioimaan näitä tylsiä asioita mitä on pakko vain hoitaa. Sanoinki sille että olisit tyytyväinen ku sulla ei oo velvollisuuksia :'D joudut raukka pahimmassa tapauksessa nukkua pari tuntia..