Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö joku asia tänään ?

Vierailija
31.05.2018 |

Mua kaikki.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat. Käy kipeää ja sitä verta vaan tulee niin paljon :D mun kolmet edelliset menkat ollu aivan kivuttomat niin en ikinä totu näihin kipuihin. Ei muuten jos voisi olla kotona mutta pitää lähteä tuonne maailmalle ja juhlatkin tänään niin mekkoa päälle =/

Vierailija
2/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työharjoittelijat jotka ovat vastuullani eivätkä hoida hommiaan vaikka olen monta kertaa pyytänyt heitä tekemään tietyt asiat, jäävät tekemättä. En jaksa enää välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siirtänyt sohvaa lähtiessään että oisin voinut pestä ikkunan.

Itse en selkäsairaana pysty. Nyt lueskelen näitä.

Vierailija
4/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinko ärsyttää

Vierailija
5/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva. Taas heräsin sen kitinään kun mikään ei ole ikinä hyvin. Ja niskakin kipeä kun nukuin koko yön oikealla kyljellä.

Vierailija
6/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää työpaikan nillittäjät! Ne tosin ärsyttää aina.

Vierailija
7/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi ärsyttää yksi nillittäjä FB:ssä - se on aika kummallista, kun tavallisesti minua ei moiset hätkäytä ollenkaan. Taidan olla väsynyt, ja onneksi se menee pian ohi. Kaikesta pienestä ei pidä kovin pitkäksi aikaa hermostua.

Vierailija
8/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää olla töissä näin ihanalla säällä ja kun täällä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
9/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoltoyhtiössä kesätöissä ja joku asukas valitti toimistolle, miten istun vain sisällä kun menin koppiin korjaamaan siimaleikkuria. Toki ymmärrän, että asukas ei näe mitä siellä teen ja hänen silmissään se näyttää siltä, että katosin sisälle pitkäksi aikaa, mutta ärsyttää silti.

Vierailija
10/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää taas kerran huonosti nukuttu yö. Vajaalla lääkityksellä saa vain joskus nukuttua.

Vierailija
11/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just ärsyttää se yhdistemä, että on laiska, mutta ei kestä sotkua. Siis itsessäni.

Vierailija
12/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini ei meinannut nousta ylös sängystä ja suuttui ja paiskoi tavaroita kun pakotin ylös ja kouluun. ennen ovesta ulos painumista kaatoi keittämäni täyden kahvipannullisen lavuaariin ihan vain ollakseen mukava.

ärsyttää.

Vierailija
13/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just rupes ärsyttämään opettajien kesälomat...ai saa..na, ne itkee, ette "laskennallinen kesäloma alkaa vasta 1.7", no prkl, lomalla ne silti ovat 2.6-13.8 ja saavat vielä palkkaakin!! 

lähipiirissä useampi ope ja aktiivin taitaa mennä paria päivää ennen koulujen alkua "valmistelemaan". Kesäkuussa ei opeja kouluilla näy, vaikka kuinka laskennallinen loma ei oo vielä alkanu!!

(ja joo, itepähän oon ammattini toisin valinnut!)

Vierailija
14/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää enemmänkin kun Saksassa ja Hollannissa on taas tapahtunut ja siitä uutisoitiin ainoastaan Daily Mailissa. Miksi?

Vierailija
15/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä puhelu heti aamusta. Tuttavani valitti erään ihmisen tekemisistä ja pukeutumisesta. En tunne ko. henkilöä ollenkaan, mutta jouduin kuuntelemaan tuttavani valitusta hänestä n. 20 minuuttia. Olisi tehnyt mieli sulkea puhelin, mutta tiedän, että hän olisi soittanut vaikka kymmenen kertaa, että olisi saanut vuodatuksensa kerrottua.

Vierailija
16/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttopäivä enkä pysty olemaan kahdessa paikassa yhtaikaa; valvomassa pakkausta, siirtoa ja sähkötöitä yms. uudessa paikassa.

Vierailija
17/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei sada vieläkään. Kyllä mä kestän mutta luonnon eläimet säälittää.

Vierailija
18/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä ja muu hallitus. Mutta en mieti noita, niin ei ärsytä mikään. :)

Vierailija
19/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti, kun vp ja pomo pyyteli töihin.

Ei tosin ärsytä enää, kun sanoin, etten tule ;D

Vierailija
20/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö ajatukset yrittää pinnalle, en koskaan parane tästä.