Minkä takia alaikäisten alkoholinkäyttö on niin vakava asia?
Kun eihän siitä kenellekkään muulle koidu mitään haittaa? Miksi minua henkilökohtaisesti kiinnostaisi jos joku alle 18-vuotias henkilö tuolla juo alkoholia? Se on jokaisen ihminen täysin oma asiansa (koskee myös alaikäisiä) jos käyttää kyseistä tuotetta.
Kommentit (165)
Syf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syf kirjoitti:
synteettinen THC aiheuttaa tilapäistä psykoosia 40-50 prosentissa terveistä ihmisistä."
Mikä on "tilapäinen psykoosi"?
Olettaisin että sellainen joka menee ohi päihtymyksen mukana?
Ja se on paha asia, koska...?
Lue se mun linkittämä raportti. Ihmiset jotka saa kannabiksen käytöstä psykoottisia oireita, ovat sellaisia joilla voi myöhemmin laueta skitsofrenia.
http://www.ts.fi/uutiset/maailma/815225/Kannabislaakkeella+lupaavia+tul…
"Kannabislääkkeellä lupaavia tuloksia skitsofrenian hoidossa."
Vierailija kirjoitti:
Syf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syf kirjoitti:
synteettinen THC aiheuttaa tilapäistä psykoosia 40-50 prosentissa terveistä ihmisistä."
Mikä on "tilapäinen psykoosi"?
Olettaisin että sellainen joka menee ohi päihtymyksen mukana?
Ja se on paha asia, koska...?
Lue se mun linkittämä raportti. Ihmiset jotka saa kannabiksen käytöstä psykoottisia oireita, ovat sellaisia joilla voi myöhemmin laueta skitsofrenia.
Minkälaisia "psykoottisia oireita" synteettisestä kannabiksesta on saatu? Monelleko on tullut skitsofrenia?
Minkähän tähden tähän keskusteluun on tuotu mukaan joku synteettinen kannabis?
Syf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinpä toimii se "huumeiden" kieltolaki. Kannabista saa alaikäiset helpommin kuin alkoholia. Mikä taitaa kuitenkin olla vain hyvä asia.
Niin siis itse kannatan kannabiksen lailistamista, se tekisi myös kannabiksen käytöstä turvallisempaa, kun as vois etiketistä lukea päihteen sisällön ja tietäisi mitä ostaa.
Minkä "sisällön"?
Miksi nuorten pitäisi käyttää aivoja eniten tuhoavaa alkoholihuumetta?
Polttakaa vaan pilveä, nyt on kesä ja kiva ottaa rennosti.