Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset joilla fuck buddy, kertokaa fiiliksestä kun ette ole miehelle erityinen.

Vierailija
30.05.2018 |

Ette ole miehelle ihastuksen kohde ja "vakavasti otettava" nainen, olette palaa lihaa johon mies paineensa purkaa. OK, nainenkin harrastaa miehen kanssa seksiä.. Tai sitten ei.

Kalvaako teitä koskaan ajatus, että olette kuin viemäri mihin mies itsensä tyhjentää?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että enemmän parisuhteessa naisia painoistetaan "likakaivon" rooliin, sillä yhteiskunta painostaa, että pitäähän sitä antaa vaikkei mieli tee.

Jos olisin sinkkuna niin ainakaan kukaan ei voisi märistä minuutin pikapanoa ilman esileikkiä kaikkien töiden jälkeen vain siksi että on rengas sormessa.

Eipä sitä seksiä tarvi avioliitossakaan antaa ellei huvita...

Eipä tarvi ei, mutta silti siihen on painostusta muualtakin kuin siltä puolisolta, sanotaan että kyllä se siitä lähtee, alkaa tekemään mieli.

Miehelleni olen sanonut että hartoiden hierontaa ja kunnon esileikki niin jopa alkaa irtoamaan. Siinä vaiheessa hän heittää pyyheen kehään kun en uupuneena olekkaan valmis heti heittään kinttuja kattoa kohden jotta hän pääsee asiaan.

Toi on oikeesti aika kamalaa. Miten ei voi mies tajuta että ei sitä tosta vaan voi olla heti valmis. Kukaan meistä ole kroonisesti märkä (tai kiihottunut)! Välittääköhän sinun tarpeistasi..? :( 

Vierailija
42/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi näin. Miehistä on helpompi pitää kun ei aseta niille mitään odotuksia ja pitää ne sopivan loitolla. Tuntuu seksikin aina jännittävältä ja ihanalta, kun mies (tai itse) ei pidä sitä jokapäiväisenä itsestäänselvyytenä. Enemmän olen parisuhdeseksissä kokenut olevani tyhjennysviemäri kun esileikit muodostuvat kanivaiheen jälkeen parisuhdemiehelle liian haastaviksi taikatempuiksi. On myös introvertille sopivampaa että on näin selkeästi rajattu omat elämät. Samalla tietysti ihastus ja ikävä raastaa, mutta aikuisena näiden tunteiden kanssa on oppinut jo olemaan. Mies on kyllä ihastunut myös, ei se muuten näkisi vaivaa tullakseen riiaamaan kun varmasti löytäisi lähempääkin jonkun toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ihastunut mieheen, mutta onneksi ei nähdä niin usein. Sen takia en ehdi ihastua liiaksi. Mies on täällä tosi kohtelias, ei lähde heti seksin jälkeen vaan saatamme jutella pitkään tai käydä yhdessä suihkussa. Halaa ja suutelee kun lähtee pois, ihan sovitusti olemme tällaisessa suhteessa.

Vierailija
44/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ihastunut panokaveriini jo ennen kuin päädyimme sänkyyn. Minulla on tunteet pelisä, mutta miehellä ei. Se on käynyt hyvin selväksi. Näemme silloin, kun miehelle sopii. Kyllä se syö. Ikävä on kova silloin kun ei nähdä. Sitä miettii välillä, että onko ihan tyhmä, kun suostuu tähän.

Silloin kun näemme niin hän on kuitenkin aivan ihana. Ottaa huomioon ja huolehtii, että varmasti saan. Meillä on aina yhdessä tosi hauskaa. Sitten menee useita viikkoja tai jopa kuukausia, kun taas näemme. Jos itse ehdotan tapaamista niin yleensä hänelle ei sovi. Aina menemme hänen halujensa mukaan.

Helpompaa olisi, kun ei olisi tunteita pelissä.

Vierailija
45/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että enemmän parisuhteessa naisia painoistetaan "likakaivon" rooliin, sillä yhteiskunta painostaa, että pitäähän sitä antaa vaikkei mieli tee.

Jos olisin sinkkuna niin ainakaan kukaan ei voisi märistä minuutin pikapanoa ilman esileikkiä kaikkien töiden jälkeen vain siksi että on rengas sormessa.

Eipä sitä seksiä tarvi avioliitossakaan antaa ellei huvita...

Eipä tarvi ei, mutta silti siihen on painostusta muualtakin kuin siltä puolisolta, sanotaan että kyllä se siitä lähtee, alkaa tekemään mieli.

Miehelleni olen sanonut että hartoiden hierontaa ja kunnon esileikki niin jopa alkaa irtoamaan. Siinä vaiheessa hän heittää pyyheen kehään kun en uupuneena olekkaan valmis heti heittään kinttuja kattoa kohden jotta hän pääsee asiaan.

Toi on oikeesti aika kamalaa. Miten ei voi mies tajuta että ei sitä tosta vaan voi olla heti valmis. Kukaan meistä ole kroonisesti märkä (tai kiihottunut)! Välittääköhän sinun tarpeistasi..? :( 

Eipä välitä, ainakaan paljon, syynä stressi ja väsymys. Sekä epärealistiset odotukset, muistelee miten ennen lapsia herui helposti, ei ymmärrä että ennen nukuttiin kunnon yöunet ja viikonloppuisin pitkään ja iltaisin aina töiden jälkeen rentouduttiin ja touhuttiin kotityöt yhdessä, sohvalla kyhnötettiin kainalossa ja hellittiin toisiamme elokuvan parissa, ei siis ihme että herui helposti.

Vierailija
46/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tulisi kyetä hillitsemään himonsa ja tavoittelemaan vain lisääntymiseen tähtääviä suhteita. Mikään sitä vähäisempi on merkki alhaisesta itsetunnosta ja/tai lorttoudesta. Joku roti pitäisi itse kullakin olla.

Vierailija
47/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin antava nuorempi mies, juuri hyvä näin. Ikäeroa on niin paljon, että vakava suhde olisi mahdoton, takuulla molempien mielestä. Parasta on, ettei ole riippuvaa tyyppiä. Jostain syystä ärsyynnyn heti jos minulta aletaan tiukata, missä olen koko päivän ollut kun en ole vastannut edes puhelimeen. 

Miltä tuntuu olla ällötäti?

Vierailija
48/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ns. fuck buddy. Tosin olimme ehkä enemmän ns. friends with benefits. Olimme todella hyviä ystäviä eikä koskaan tullut sellaine olo, etten olisi miehelle erityinen. Seurustelusuhdetta ei voinut syntyä monistakin syistä, mutta vieläkin muistelen lämmöllä ystävyyttämme. Ja mies todennäköisesti samoin ;)

Vierailija
49/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ala FWB-kuvioon kiinnostavan miehen kanssa...Kiinnostavien kanssa deittaillaan ja seurustellaan, FWB taas kelpaa vain petipuuhiin. Esim. on hyvä sängyssä, mutta tyhmä, eri aaltopituudella, niin nuori tai vanha että on siksi epäkiinnostava jne.

Vierailija
50/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panokaveruus on kahden kauppa. Kumpikin saa seksiä ilman suurempia sitoumuksia. Mikä ongelma?

Tieteellisesti tutkittu että nainen alkaa haluta enemmän pelkästä seksikumppanista.Joku hormoni siihen vaikuttaa.

Vierailija
51/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää miehelle hyvä diili. Kivaa, kun vähän yksinkertaiset muijatkin tykkää.

Miten niin miehelle? Eikö se ole kummallekin hyvä diili, jos yhdessä ollaan kaverisuhde haluttu? En ainakaan itse koe sellaista naista yksinkertaiseksi, jolla on normaalit seksitarpeet ja -halut, ja tarpeeksi järkeä ollakseen sekoittamatta tunteita seksiin. Ja joka ei halua mitään prinsessahäitä jokaisen panonsa kanssa - eikö sellaiset pikemminkin ole yksinkertaisia?

Munkin mielestä on huomattavasti typerämpää raahata kotiin yhden illan juttuja (jotka yleensä ovat tuntemattomia) kuin harrastaa seksiä saman partnerin kanssa vaikka parisuhde ei olisikaan ajankohtainen.

Itse olen ainakin hyvin seksuaalinen ja halukas nainen ja tarvitsen miestä tyydyttämään tarpeeni vaikka en haluaisi seurustella. Fuckbuddy tai fwb on mielestäni juuri järkevin ratkaisu.

Äimistelen tässä keskustelussa että jotkut vieläkin ajattelevat ilmeisesti ettei naisilla ole seksuaalisia tarpeita vaan että naiselle seksi on vain miehen miellyttämistä ja mälliämpärinä olemista. Säälin heidän seksielämäänsä joilla näin on

Vierailija
52/52 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nyt, mut on ollu aiemmin fuckbuddy. Todella hyvä ratkasu, kun ite kaipaa seksiä ja läheisyyttä, eikä oo parisuhdetta. Me ainaki kateltii yhessä leffoja, nukuin kainalossa jne. Tosi mukavaa oli olla yhessä, mut molemmat ties ettei parisuhdemielessä olla sopivia, joten ei ollu sen suhteen skismaa, et toine haluis enemmän.