Tuoko tuttavasi koskaan sinulle pyytämiäsi tuliaisia ulkomaan matkoilta
Kommentit (16)
Enpä ole pyytänyt. Tuskin kukaan haluaa olla kantojuhtana matkansa aikana.
Olen pyytänyt, ovat luvanneet, mutta eivät ole tuoneet.
En ole koskaan pyytänyt. Mitä ihmettä sinä sitten haluaisit?
En ole edes pyytänyt mitään. He kuitenkin haluavat myös itsekin ostella jotain ja minun tavarani olisi sitten ylimääräisenä painona heidän laukuissaan.
Enkä myöskään itse haluaisi käyttää omaa lomaani siihen, että etsin toisten toiveita laukkuni täyteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pyytänyt. Mitä ihmettä sinä sitten haluaisit?
sellaisia alkoholituotteita joita Suomesta ei saa, täytettyjä taateleita lahjapakkaauksessa, vanhoja Fa tuotteita esimerkiksi
En ole pyydellyt enkä tuonut. Jokainen hakekoot itse.
No en oo pyytänyt. En koskaan kehtais edes pyytää.
Ulkomaan matkoilla on muutakin tekemistä kun haalia ystäville tuliaisia. Ja painorajat laukuissa nykyään tosi pienet.
Jos haluaa jotain erikoista on matkustettava ihan ite.
Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi tuoda minulle tuliaisia matkustaessaan? Kaikkea ihmiset kehtaavat toisilta vaatiakin!
Miksi tuttavien pitäisi nähdä vaiva lomillaan ja raahata minulle tuliaisia? Ei tulisi mieleenikään pyytää.
En lähtisi pyytämään, enkä tuomaan.
Enpä ole ikinä pyytänyt. Aika röyhkeältä kuulostaa tuollainen pyytely.
En todellakaan pyytäisi tuttavalta tuollaisia. Toisten ostosten suorittaminen ja raahaaminen on iso palvelus pyytää. Mieti nyt vähän.
Läheisimpiä ystäviäja perheenjäseniä olen joskus pyytänyt tuomaan jotain. Joskus ovat tuoneet, joskus kieltäytyneet ajan- ja tilanpuutteeseen vedoten.
En ole ikinä saanut tuliaisia. Enkä viitsisi pyytää, enkä kyllä edes ole etukäteen tiennyt milloin joku aikoo matkustaa.
Ei tuliaisia kuulu pyytää. Tutuilla on lomalla oikeus ihan vaan lomailla sen sijaan että etsivät pyydettyjä tuliaisia. Hyville kavereille tuodaan jotain ihan pyytämättäkin.
En ole koskaan pyytänyt tuttavilta tuollaista. Sukulaisilta, ystäviltä ja kavereilta olen joskus pyytänyt ja kyllä he ovat tuoneet, jos pyytämäni asia on ollut helposti hankittavissa eikä ole ollut niin painava, että sillä olisi ollut merkitystä matkalaukkujen painorajoihin. Tietenkin olen antanut myös tarvittavan summan rahaa mukaan ja siitä osan nk hakupalkaksi.