Naiset joilla fuck buddy, kertokaa fiiliksestä kun ette ole miehelle erityinen.
Ette ole miehelle ihastuksen kohde ja "vakavasti otettava" nainen, olette palaa lihaa johon mies paineensa purkaa. OK, nainenkin harrastaa miehen kanssa seksiä.. Tai sitten ei.
Kalvaako teitä koskaan ajatus, että olette kuin viemäri mihin mies itsensä tyhjentää?
Kommentit (52)
Mustasukkaisuus vaivaa välillä, mutta jostain syystä uskon, että mies tykkää minusta oikeasti. Kiva kuitenkin että ei niin paljon, että alkaisi kärttää näkemistä enemmän kuin pari kertaa kuukaudessa.
Kammottavampaa se ois olla vakavasti otettava ihastuksen kohde, joutuis laittamaan muuten vielä toimivan lihanuijan kiertoon
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus vaivaa välillä, mutta jostain syystä uskon, että mies tykkää minusta oikeasti. Kiva kuitenkin että ei niin paljon, että alkaisi kärttää näkemistä enemmän kuin pari kertaa kuukaudessa.
Yleensä lähen heti seksin jälkeen ja mies kysyy, koska tulisin taas 🌸 - 2
Aika raju ja koominen mielikuva miehestä, joka tyhjentää itsensä viemäriin 😅
Mieshän se antaa. Miltä tuntuu olla dildoon verrattava käyttöesine?
Vierailija kirjoitti:
Aika raju ja koominen mielikuva miehestä, joka tyhjentää itsensä viemäriin 😅
Niin moni tekee. Itse en ole koskaan saanut naista, vaikka olen yrittänyt ja olen ihan mukava perusmies. Maailma näyttää vähän toiselta naisten näkökulmasta...
Vierailija kirjoitti:
Nainen on huolella valinnut miehen, joka kelpaa dildoksi. Mies on ottanut sen, kenet vain saa.
Kyllä se vähän erilaiselta tuntuu.
Mulla oli fuck buddy ja se onnistui ainoastaan siksi, ettei meillä ollut miehen kanssa oikein mitään yhteistä ja huumorintajukin oli ihan erilainen. Jos mies olis ollut enemmän mun tyyppiä, olisin luultavasti ihastunut ja saanut vaan sydänsuruja. Mulla ei ollut mitään tunteita häntä kohtaan, enkä siis odottanutkaan hänen pitävän mua millään lailla erityisenä.
Panokaveruus on kahden kauppa. Kumpikin saa seksiä ilman suurempia sitoumuksia. Mikä ongelma?
Mua ei ainakaan haittaa. En ole valmis ns. vakavaan suhteeseen, mies tulee aina kun pyydän käymään, ja viipyy niin kauan kuin haluan (so. kunnes sanon että jos nyt lähtisit niin moneltako olisit kotona). Ei pelkästään harrasteta seksiä, hengataan myös muuten yhdessä, halitaan ja söpöstellään. Laitetaan ruokaa tai grillataan, köllitään ulkona kirjoja lukien tai toistemme kanssa jutellen. Lauantaina mennään kaupungille lounastamaan ja ostoksille, mies tulee mun luo jo pe ja lähtee luultavasti vasta sunnuntaina puoliltapäivin. Ideaali tilanne, saa hyvää seksiä ja seuraa vailla sen suurempia sitoumuksia.
No eipä se oikein miltään tuntunut, kun ei ollut vahvoja tunteita tätä miestä kohtaan. Miksi minun olisi pitänyt tuntea siitä mitään sen ikävämpää kuin mieskään tuntee?
Minähän sitä ehdotin mieluummin kuin seurustelua..
treffit kirjoitti:
Mua ei ainakaan haittaa. En ole valmis ns. vakavaan suhteeseen, mies tulee aina kun pyydän käymään, ja viipyy niin kauan kuin haluan (so. kunnes sanon että jos nyt lähtisit niin moneltako olisit kotona). Ei pelkästään harrasteta seksiä, hengataan myös muuten yhdessä, halitaan ja söpöstellään. Laitetaan ruokaa tai grillataan, köllitään ulkona kirjoja lukien tai toistemme kanssa jutellen. Lauantaina mennään kaupungille lounastamaan ja ostoksille, mies tulee mun luo jo pe ja lähtee luultavasti vasta sunnuntaina puoliltapäivin. Ideaali tilanne, saa hyvää seksiä ja seuraa vailla sen suurempia sitoumuksia.
Jos mies tulee aina, kun pyydät käymään, niin kyllä sillä on tunteita pelissä, odottaa vaan että sä haluaisit "virallistaa" suhteen
Ohihan kulkee joka päivä kymmenittäin ja sadoittain miehiä (ja naisia) joille en ole mitenkään erityinen. Eivät hekään ole minulle. Miksi pitäisi olla?
Ehkä sillä olisi väliä, jos olisin mieheen jotenkin rakastunut. Mutten ole.
Olemme me toisillemme kuitenkin vähän satunnaista ohikulkijaa erityisempiä. Meillä on luottamuksellinen kaveriseksiksuhde. Olemme kavereita ja harrastamme seksiä. Tiedän että saan, tiedän mitä saan ja tiedän että asiaa ei tarvitse selitellä keskenämme eikä muille.
Naiset eivät harrasta seksiä koskaan, eivät ainakaan miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Jos mies tulee aina, kun pyydät käymään, niin kyllä sillä on tunteita pelissä, odottaa vaan että sä haluaisit "virallistaa" suhteen
Epäilen...olen 40+ ja mies 26. :D
Mulla on useampi ystävä joiden kanssa nussin. Se oli kivaa, kun jotkut jätkät anto lahjoja, ja jotkut halus olla mun poikaystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on huolella valinnut miehen, joka kelpaa dildoksi. Mies on ottanut sen, kenet vain saa.
Kyllä se vähän erilaiselta tuntuu.
Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa jotka ottavat kenet vaan saavat? Itse en tunne ainuttakaan ja fuckbuddylle on kriteerit siinä missä seurustelukumppanillekin, vähän erilaiset vain.
Vai menisikö se sittenkin toisinpäin? Eli nainen saa?