Naiset joilla fuck buddy, kertokaa fiiliksestä kun ette ole miehelle erityinen.
Ette ole miehelle ihastuksen kohde ja "vakavasti otettava" nainen, olette palaa lihaa johon mies paineensa purkaa. OK, nainenkin harrastaa miehen kanssa seksiä.. Tai sitten ei.
Kalvaako teitä koskaan ajatus, että olette kuin viemäri mihin mies itsensä tyhjentää?
Kommentit (52)
Hyvin antava nuorempi mies, juuri hyvä näin. Ikäeroa on niin paljon, että vakava suhde olisi mahdoton, takuulla molempien mielestä. Parasta on, ettei ole riippuvaa tyyppiä. Jostain syystä ärsyynnyn heti jos minulta aletaan tiukata, missä olen koko päivän ollut kun en ole vastannut edes puhelimeen.
Juuri tuosta syystä olen lopettanut nuo hommat. Jos en kelpaa kuin reiäksi, en halua kelvata sitten ollenkaan. N29
Yliäänidildo. Siinä on tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuosta syystä olen lopettanut nuo hommat. Jos en kelpaa kuin reiäksi, en halua kelvata sitten ollenkaan. N29
Kummallinen itseinhon muoto tuollainen että kokee itsensä vain reiäksi jos harrastaa molemminpuolin tyydyttävää seksiä ilman sitoumuksia. Kyllä naisenkin on lupa nykyään nauttia seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin antava nuorempi mies, juuri hyvä näin. Ikäeroa on niin paljon, että vakava suhde olisi mahdoton, takuulla molempien mielestä. Parasta on, ettei ole riippuvaa tyyppiä. Jostain syystä ärsyynnyn heti jos minulta aletaan tiukata, missä olen koko päivän ollut kun en ole vastannut edes puhelimeen.
Joo sama. Ja tietysti myös toisin päin, en ole ottanut asiakseni alkaa terrorisoida miestä jatkuvalla viestittelyllä. Häneltä tulee itseasiassa viestiä useammin kuin minulta, ihan niitä "mitä kuuluu" -tyyppisiä. Joskus saatan laittaa jotain jos tulee jotain eteen mistä hän tulee mieleen. (Fingerpori, ei suatana.)
Onhan tää miehelle hyvä diili. Kivaa, kun vähän yksinkertaiset muijatkin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää miehelle hyvä diili. Kivaa, kun vähän yksinkertaiset muijatkin tykkää.
Ja miksi "muijan" pitää olla yksinkertainen? Kaikki ei halua perinteistä parisuhdetta, johon kuuluu lapset, ok-talo ja koira (kaksi viimeistä on jo, ensin mainittuja en edes halua.)
Ei oo enää, mutta miksi se olisi haitannut kun ei mieskään ollut mulle erityinen?
Minulla on jo mies kaikenlaiseen hömppään.
Seksiä varten harrastan ihania mustia miehiä.
Rakastelevat minua paljaalla.
Syvälle.
Molemmat (joskus jopa useammat) saamme monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miehelle? Eikö se ole kummallekin hyvä diili, jos yhdessä ollaan kaverisuhde haluttu? En ainakaan itse koe sellaista naista yksinkertaiseksi, jolla on normaalit seksitarpeet ja -halut, ja tarpeeksi järkeä ollakseen sekoittamatta tunteita seksiin. Ja joka ei halua mitään prinsessahäitä jokaisen panonsa kanssa - eikö sellaiset pikemminkin ole yksinkertaisia?
Heh hee, ai viemäri mihin mies tyhjentää ittesä, kaikkee sitä kuulee, on täällä hauskaa porukkaa :D Vakipano on kaikista paras ratkaisu, saa seksiä aina kun tekee mieli mutta mies ei jää nurkkiin notkumaan! Eikä halua mitään pesää alkaa perustaan. Itse olen sen elämän vaiheen jo elänyt ja enää en halua ketään äijää saman katon alle enkä jaksa seurustella 24/7, mutta seksiä tarviin ja vakipano on must :D
Luulen että enemmän parisuhteessa naisia painoistetaan "likakaivon" rooliin, sillä yhteiskunta painostaa, että pitäähän sitä antaa vaikkei mieli tee.
Jos olisin sinkkuna niin ainakaan kukaan ei voisi märistä minuutin pikapanoa ilman esileikkiä kaikkien töiden jälkeen vain siksi että on rengas sormessa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että enemmän parisuhteessa naisia painoistetaan "likakaivon" rooliin, sillä yhteiskunta painostaa, että pitäähän sitä antaa vaikkei mieli tee.
Jos olisin sinkkuna niin ainakaan kukaan ei voisi märistä minuutin pikapanoa ilman esileikkiä kaikkien töiden jälkeen vain siksi että on rengas sormessa.
Eipä sitä seksiä tarvi avioliitossakaan antaa ellei huvita...
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä seksiä tarvi avioliitossakaan antaa ellei huvita...
Eipä tarvi ei, mutta silti siihen on painostusta muualtakin kuin siltä puolisolta, sanotaan että kyllä se siitä lähtee, alkaa tekemään mieli.
Miehelleni olen sanonut että hartoiden hierontaa ja kunnon esileikki niin jopa alkaa irtoamaan. Siinä vaiheessa hän heittää pyyheen kehään kun en uupuneena olekkaan valmis heti heittään kinttuja kattoa kohden jotta hän pääsee asiaan.
Kyllä mua joskus ällöttää se, miten ko. mies vaimolleen selän takana tekee ja vielä luottaen sokeasti siihen, että minä en kantele vain koska tunnen miehen myös ystävänä. Toisaalta olen ihan tyytyväinen, ettei miehellä ole lasten takia aikeitakaan erota; jos vaimo saisi tietää ja vaikka heittäisi ukon pihalle (kuten itse tekisin lapsista huolimatta), en minä ainakaan yhtään vakavampaan suhteeseen alkaisi pettäjäluonteen kanssa. Hyvää seksiä häneltä saa, kun on niin kokenut, mutta siihen se sitten jääkin.
Täällä hetkellä ei ole fuckbuddyä, mutta etsinnässä on.
Ei mua haittaa etten ole miehelle erityinen, ei hänkään ole minulle. Mun kokemuksen mukaan ne miehet vaan kuitenkin ihastuu/rakastuu
Sinä oot niin kuin nenäliina, johon räkä niistetään. Kaikilla luonteilla ei saa miestä pysymään.
Hyvältä. En minä halua olla fuck buddylle mitenkään "erityinen", minulla on fuck buddy juuri sen takia että tunnejutuilta ja sitoutumisilta vältyttäisiin. En halua häneltä elämääni draamaa vaan orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot niin kuin nenäliina, johon räkä niistetään. Kaikilla luonteilla ei saa miestä pysymään.
No sehän se pointti on ettei halua mitään pysyvää, sitovaa suhdetta.
En halua seurustelusihdetta ja olla kenellekään erityinen tällä hetkellä. Pidän kuitenkin seksistä todella paljon. Mies tulee aina luokseni pyytäessä. Yleensä tavataan kerran viikossa. Meillä on mukavaa ja hauskaa yhdessä, mutta ei mulla ole tunteita mukana. Lisäksi mies on sellainen, jonka kanssa en alkaisi seurustella muutenkaan.