itsensä myyminen, tekisinkö sen?
Olen pahassa rahapulassa ja opiskelija. Minulle on mukava mies tarjonnut 250€ ekasta kerrasta, siitä eteenpäin jos haluan jatkaa 200€ per kerta. Mietin kovasti miten tekisin, houkuttaisi tarttua tarjoukseen.. En tiedä tekisinkö sen vain kerran, vai useamman. Pitäisikö pyytää enemmän rahaa? Ahdistaa kokoajan kun ei ole yhtään rahaa, on kesä eikä mitään voi tehdä. Olen vähän päälle 20 jos sillä on merkitystä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Olen pahassa rahapulassa ja opiskelija. Minulle on mukava mies tarjonnut 250€ ekasta kerrasta, siitä eteenpäin jos haluan jatkaa 200€ per kerta. Mietin kovasti miten tekisin, houkuttaisi tarttua tarjoukseen.. En tiedä tekisinkö sen vain kerran, vai useamman. Pitäisikö pyytää enemmän rahaa? Ahdistaa kokoajan kun ei ole yhtään rahaa, on kesä eikä mitään voi tehdä. Olen vähän päälle 20 jos sillä on merkitystä.
Mitä mies haluaa tuolla rahalla saada? Miten vastenmielinen hän sinulle on? Voitko luottaa täydellisesti siihen, että hän käyttää huolellisesti kondomia? Entä siihen, ettei hän päätäkin tehdä jotain, mistä ette ole sopineet?
Meti menisitkö sen mehen kanssa sänkyyn ilman rahaa? Jos vastaus on kyllä niin anna palaa.
Mitäs tuossa sitten tapahtuisi:
- Sinä saat mielihyvää (jos et nauti seksistä niin älä suostu)
- Hän saa mielihyvää
- Sinä saat rahaa
- Et tee mitään laitonta
- Et tee kenellekään mitään pahaa
Anna moralisoijien kitinän mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Minä ainakin suostuisin. Kerran olen itseäni myynyt ja tienasin 50 e, kyllä kelpais 200 euroa!
En tekisi. - En haluaisi paheksua, jos teet. Mutta muista kuitenkin, että tekemätöntä et saa tekemättömäksi, eli jos harrastat seksiä rahasta, niin aina on vaara, että ostaja haluaa muutakin kuin "vain" seksiä.
Itsestäsi kiinni. Laadi kuitenkin tarkat säännöt ennen aloitusta jos sille tielle lähdet.
Kannattaa myös laskea verojen osuus ellet sitten suunnitellut tekeväsi koko hommaa pimeänä mikä on melko moraalitonta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin suostuisin. Kerran olen itseäni myynyt ja tienasin 50 e, kyllä kelpais 200 euroa!
Halvalla annoit.
Jos asiaa täytyy miettiä, se ei ole silloin oikein. Olet aika nuori vielä ja olosuhteet sellaiset, että joudut harkitsemaan asiaa. Jos taloudellinen tilanteesi olisi toinen, et edes miettisi asiaa. En suosittele tekemään sitä, katuisit myöhemmin.
Älä myy. Tee muuta, auta häntä muissa asioissa, siivous, ostokset... Tai keksi jotain muuta pikkuhommaa, josta saisit rahaa. Pullojen keräystä, lapsenvahtimista, puutarhatöitä, avustamista tms. Vain rakkaudesta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vain rakkaudesta seksiä.
Pitäisiköhän hieronnatkin siirtää rakkaudenvaraiseksi toiminnaksi.
Hieroja koskettelee toisen vartaloa sieltä sun täältä, tuottaen suurta mielihyvää. Ei kai tuollaista saa tehdä ilman rakkautta? Ja vielä rahaa vastaan? Hyi!
Vanha räkäsen miehen yritys manipuloida nuoria. Ei onnistu. Keskity vaan vanhempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rakkaudesta seksiä.
Pitäisiköhän hieronnatkin siirtää rakkaudenvaraiseksi toiminnaksi.
Hieroja koskettelee toisen vartaloa sieltä sun täältä, tuottaen suurta mielihyvää. Ei kai tuollaista saa tehdä ilman rakkautta? Ja vielä rahaa vastaan? Hyi!
Aika paljon eriasia. Seksissä kosketellaan _intiimejä_ paikkoja joita ei näytellä muille julkisesti. Sinun logiikallasi siis olisi sama asia näyttää pillu kuin kädet kauppakeskuksen käytävillä?
Toiseksi, hieronnasta ei voi tulla raskaaksi eli vanhemmaksi yhdessä miehen kanssa.
Kutsuisin ihan vaan seksin myymiseksi, "itsensä myyminen" on vähän typerän kuuloinen ilmaisu. Et sinä itseäsi myy vaan seksiä.
Seksityötä lähes kaikki taitavat tehdä pimeästi. Itsestä tuntuisi aika ikävältä tehdä pimeää työtä. Mielummin jotain ihan rehellistä mistä maksaa verot.
Jos henkilö ei ole kovin vastenmielinen, niin kuulostaa aika helpolta rahalta kyllä. Pyydä 300e. Kokeile yhden kerran. Toki tällaista ei voi kenenkään toisen puolesta sanoa eli jos se sotii täysin omia arvoja vastaan, niin sitten ei pidä ryhtyä siihen.
Mutta jos rahapula on ihan totaalinen, niin varmaan suuri houkutus on.....
Älä tee. Myy mielummin vaikka vanhoja vaatteita tori.fi:ssä