itsensä myyminen, tekisinkö sen?
Olen pahassa rahapulassa ja opiskelija. Minulle on mukava mies tarjonnut 250€ ekasta kerrasta, siitä eteenpäin jos haluan jatkaa 200€ per kerta. Mietin kovasti miten tekisin, houkuttaisi tarttua tarjoukseen.. En tiedä tekisinkö sen vain kerran, vai useamman. Pitäisikö pyytää enemmän rahaa? Ahdistaa kokoajan kun ei ole yhtään rahaa, on kesä eikä mitään voi tehdä. Olen vähän päälle 20 jos sillä on merkitystä.
Kommentit (48)
Älä suostu noin halvalla.
20-v ja risat suomalainen opiskelija-tytsy on haluttua ja harvoin tarjolla oleva herkkua. Pyydä 500 euroa ja jatkossa vakkarille 300 euroa. Kokemusta on.
Etkö voisi järjestää huutokauppaa asiasta? Tai ehkä Palsanmäki voisi järjestää. Provikkapalkalla menisi sitten korkein tarjous ja Markku tekisi aiheesta vielä katiskaverkosta taulun.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuisin ihan vaan seksin myymiseksi, "itsensä myyminen" on vähän typerän kuuloinen ilmaisu. Et sinä itseäsi myy vaan seksiä.
Kyllä se joillekin ihmisille on ihan itsensä myymistä. Kaikki eivät erota mieltä ja kehoa toisistaan vaan ne nivoutuvat toisiinsa kiinni. Tuo kokemus on myös välttämätön jos haluaa oppia rakastelemaan.
Pysytkö elämään itsesi kanssa sen jälkeen? Kestätkö, jos mukava mies kertoo muille, että myyt seksiä? Entä jos hänen mukavat kaverinsakin haluavat ostaa? Entä myytkö tuntemattomille? Miten varmistat turvallisuutesi tilanteessa? Onko ok, jos kaverisi tai vanhempasi saavat tietää? Menetkö rikki jos annat seksiä ilman, että itse haluat?
Pystytkö katsomaan itseäsi peilistä?
Me emme näitä voi tietää. Sinä voit.
Anna mennä kunhan sovitte mitä palveluun sisältyy. Seksi on täysin luonnollista, se että siinä sivussa tienaa hieman ei asiaa muuksi muuta. En lähtisi hintaa nostamaan, sillä mielestäni asiointi ns. tutun asiakkaan kanssa on huomattavasti mielyttävämpää kuin arvailu mitä sieltä oven takaa löytyy. Toki täytyy huomioida onko muuuten kypsä harrastamaan seksiä ja miten itse suhtautuu vaihtuviin kumppaneihin, rahalla tai ilman.
Pyydä enemmän. Sanot, että 400e.Jja taatusti suostuu maksamaan.. Jos olet hoikka jne.
Vierailija kirjoitti:
Pysytkö elämään itsesi kanssa sen jälkeen? Kestätkö, jos mukava mies kertoo muille, että myyt seksiä? Entä jos hänen mukavat kaverinsakin haluavat ostaa? Entä myytkö tuntemattomille? Miten varmistat turvallisuutesi tilanteessa? Onko ok, jos kaverisi tai vanhempasi saavat tietää? Menetkö rikki jos annat seksiä ilman, että itse haluat?
Pystytkö katsomaan itseäsi peilistä?
Me emme näitä voi tietää. Sinä voit.
Plus pystyisikö seurustelemaan seksiä ostaneen ihmisen kanssa.
Voisin tehdä. Hyvin järjestellyssä myymistilanteessa ei voi tehdä kuin voittoa. Ja niin kuin aikaisemmin sanottiin; seksin myyminen ja itsensä myyminen on kaksi eri asiaa.
Itse möin seksiä hetken aikaa ja täytyy kyllä sanoa että kadutti jonkin verran jälkeenpäin. Mitään konkreettista harmia ei kyllä koitunut työstä mutta silti. Kannattaa harkita hyvin ennen kuin aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin suostuisin. Kerran olen itseäni myynyt ja tienasin 50 e, kyllä kelpais 200 euroa!
Halvalla annoit.
Mu-mu-mutta eihän seksin pitänyt olla naisille vain "antamista"?
Vierailija kirjoitti:
Seksityötä lähes kaikki taitavat tehdä pimeästi. Itsestä tuntuisi aika ikävältä tehdä pimeää työtä. Mielummin jotain ihan rehellistä mistä maksaa verot.
Ei kukaan pakota sinua tekemään pimeää työtä.
Seksityö on rehellistä ja laillista.
Armolliset kristityt toki ovat ensimmäisenä kivittämässä, jos ammatti selviää.
Anna palaa vaan. Itse pyytäisin kyllä hieman enemmän.
En lukenut muita kommenteja, mutta tee ihan miten sinusta tuntuu ja pidä huolta terveydestäsi. Minä olen sw:n tyttöjä, samanikäinen kanssasi ja myös opiskelija. Omat taksani ovat olleet 150€/30min, 250€/60min, 350€/2h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-v ja risat suomalainen opiskelija-tytsy on haluttua ja harvoin tarjolla oleva herkkua. Pyydä 500 euroa ja jatkossa vakkarille 300 euroa. Kokemusta on.Haha.. suomen kaltaisessa maassa missä sukupuoliroolit on väärinpäin niin on harvinaista herkkua ja tyhmät äijät maksaa. Itä euroopassa se on 50€ ja Sergei antaa ennen huoneeseen menoa lainit putsia koksua ja taputtaa olalle sanoen ''rabota''. Huoneessa odottaa 18v supermallin näköinen nainen.
Vai, että harvinaista herkkua :D onkohan näillä suominaisilla vähän liian kovat luulot itsestään? :D
Pyh.
Missä elokuvassa näit?
Oikeassa maailmassa. Oikea maailma alkaa kun lähdet suomesta länteen, etelään tai itään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rakkaudesta seksiä.
Pitäisiköhän hieronnatkin siirtää rakkaudenvaraiseksi toiminnaksi.
Hieroja koskettelee toisen vartaloa sieltä sun täältä, tuottaen suurta mielihyvää. Ei kai tuollaista saa tehdä ilman rakkautta? Ja vielä rahaa vastaan? Hyi!
Aika paljon eriasia. Seksissä kosketellaan _intiimejä_ paikkoja joita ei näytellä muille julkisesti. Sinun logiikallasi siis olisi sama asia näyttää pillu kuin kädet kauppakeskuksen käytävillä?
Toiseksi, hieronnasta ei voi tulla raskaaksi eli vanhemmaksi yhdessä miehen kanssa.
En minä ole ahdasmielinen puritaani. Sallisin nudistisen yhteiskunnan ilman muuta.
Toiseksi, seksistäkään ei ole enää vuosikymmeniin tultu noin vaan raskaaksi, kun sellainen asia kuin ehkäisy on keksitty.
Älä. Hae toimeentulotukea, ota kirppispöytä, pyydä vanhemmilta. 250 e on ihan mitätön pikkuraha.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuossa sitten tapahtuisi:
- Sinä saat mielihyvää (jos et nauti seksistä niin älä suostu)
- Hän saa mielihyvää
- Sinä saat rahaa
- Et tee mitään laitonta
- Et tee kenellekään mitään pahaa
Anna moralisoijien kitinän mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Aika hassuja väitteitä. Suurin osa itseään myyneistä naisista on mieleltään sairaita keski-iässä. Tähän korreloi todella vahvasti nuoruudessa tehdyt väärät päätökset, jotka eivät häviä millään ikinä historiallisesta narratiivista. Voi myös konkretisoitua siten, että asiakas kävelee vuosien päästä vastaan kun on itse parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-v ja risat suomalainen opiskelija-tytsy on haluttua ja harvoin tarjolla oleva herkkua. Pyydä 500 euroa ja jatkossa vakkarille 300 euroa. Kokemusta on.Haha.. suomen kaltaisessa maassa missä sukupuoliroolit on väärinpäin niin on harvinaista herkkua ja tyhmät äijät maksaa. Itä euroopassa se on 50€ ja Sergei antaa ennen huoneeseen menoa lainit putsia koksua ja taputtaa olalle sanoen ''rabota''. Huoneessa odottaa 18v supermallin näköinen nainen.
Vai, että harvinaista herkkua :D onkohan näillä suominaisilla vähän liian kovat luulot itsestään? :D
Pyh.
Missä elokuvassa näit?Oikeassa maailmassa. Oikea maailma alkaa kun lähdet suomesta länteen, etelään tai itään.
Koska ajattelit käydä? "Oikea maailma"- just joo. Yhtä oikea se on joka puolella.
Miten tämä ehdotus on sulle esitetty? Joku tuttu mies?