itsensä myyminen, tekisinkö sen?
Olen pahassa rahapulassa ja opiskelija. Minulle on mukava mies tarjonnut 250€ ekasta kerrasta, siitä eteenpäin jos haluan jatkaa 200€ per kerta. Mietin kovasti miten tekisin, houkuttaisi tarttua tarjoukseen.. En tiedä tekisinkö sen vain kerran, vai useamman. Pitäisikö pyytää enemmän rahaa? Ahdistaa kokoajan kun ei ole yhtään rahaa, on kesä eikä mitään voi tehdä. Olen vähän päälle 20 jos sillä on merkitystä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi järjestää huutokauppaa asiasta? Tai ehkä Palsanmäki voisi järjestää. Provikkapalkalla menisi sitten korkein tarjous ja Markku tekisi aiheesta vielä katiskaverkosta taulun.
"Sulla on varmaan tavaralle joku hinta?"
Vierailija kirjoitti:
Älä. Hae toimeentulotukea, ota kirppispöytä, pyydä vanhemmilta. 250 e on ihan mitätön pikkuraha.
Joo, mutta kerroppa se tuhannella.
Seksi on ylimystifioitua.
Miksi ei saisi tienata seksillä?
Myydäänhän sitä itseä vaikka mihin muihinkin hommiin. Miten vaikka kolme päivää siivoamista on kunniallisempaa kuin seksihetki? Samalla tavalla ihminen myy siivouksessa tai missä tahansa työssä itsensä ja aikansa.
Moraalitiukkisten vuoksi seksityöstä ei kuitenkaan kannata huudella eikä ryhtyä avoimeksi kaikille myyjäksi vaan tiukka valikoitu linja. Esim. yhden tyypin kanssa - voi aina sanoa, että oli fuck-buddy -suhde eikä muita samaan aikaan.
Muista ilmoittaa saamasi tulot verottajalle.
-Verohallitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin suostuisin. Kerran olen itseäni myynyt ja tienasin 50 e, kyllä kelpais 200 euroa!
Halvalla annoit.
Mu-mu-mutta eihän seksin pitänyt olla naisille vain "antamista"?
Halvalla? Ei 63v saa enää enempää!
Jokaisen oma asia.
Yrität nyt vain hakea täältä jotain tukea ,suosituksia tai hyväksyntää.
Sinulla on siis varsin heikko itsetunto jo lähtökohtaisesti.
Koita kasvattaa sitä, mutta tee niin missä tahansa muussa mielummin, kuin tuossa mitä nyt kysyt.
Siinä näet se vähäinenkin itsetunto ja itsekunnioitus saattaa kadota ja mennä sinulta ihan kokonaan.
Usko tai älä.
Päätöksesi omalta osaltasi teet vain itse ja siitä ja sen sinänsä seurauksista olet vain itse vastuussa itsellesi .
Minä en ole milloinkaan harjoittanut sitä, enkä milloinkaan ryhtyisi.
Kysy vain, mutta muista että ketkään nämä Vauva-palstan suosittelijat eivät sitten ole enää tukenasi, jos jotain ikäviä seurauksia siitä sinulle itsellesi on.
Ihan höpö höpöä. Ylivoimainen enemmistö seksinmyyjistä ei koskaan kerro asiasta yhdellekään tutkijalle tai tukijärjestölle, joten luotettavia tilastoja ei voi edes teoriassa olla olemassa. Tuo horinasi on juurikin sitä stereotypioihin perustuvaa kukkahattuilua ja kauhistelua, johon ei yksikään vähintään normiälyinen ihminen voi uskoa.