Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1881/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tarjolla rakkaus light. Ohut yläpilvi kattaa taivaankannen, kuin minun mieleni sinut. Se taittaa auringon julmimman terän, ja alapuolella kiitävät pienet hattarat, muistikuvani sinusta, alati muuttuvat, alati kauniit. Ja maan ja taivaan välissä kiitävät pääskyt, kotonaan lämpimässä tuulessa. Tänään ei aikaa, ei epäilyä. Vain tieto, rakkaus.

Olisi mukavaa tuntea sama mielenrauha. Muutoin jaan kuvauksesi rakkaudesta sinua kohtaan. Minulle pääskyt symbolisoivat riemua, vapautta ja kytkeytyvät kauniisti rakkauden teemaan. Kaipaan sinua .

Vierailija
1882/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies koskaan miettinyt, millaista elämämme olisi jos emme olisi koskaan kohdanneet ja tutustuneet? 

Joskus ajattelin, että olisi ollut parempi niin, koska en halua kokea tällaista tunteiden vuoristorataa. Toisaalta sitten en olisi saanut koskaan tietää, miltä tuntuu välittää toisesta niin paljon, että tekisi mitä tahansa hänen vuokseen. Tulet aina olemaan minulle se oikea, vaikka meillä on omat elämämme, enkä voi sinua saada.

Mistä sulle tulee tuo varmuus siitä että hän on sulle se oikea?

Siitä, että olemme kaikin puolin samanlaisia ihmisiä. Hän ymmärtää minua eri tavalla kuin kukaan muu ja hänen seurassaan on niin luonnollista olla silloin kun muita ei ole läsnä. Sellaisia hetkiä on liian harvoin. Kaikkea ei pysty selittämään, mutta hän vain tuntuu siltä oikealta, enkä ole tuntenut vastaavaa koskaan ennen.

Onko hän E?

Kyllä hänen nimensä alkaa E:llä.

Vierailija
1884/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä tarvii yrittää pitää yhteyttä niin ojennan auttavan käteni ja etsin yhteystiedot sinulle.

Ihminen joka ei ota suoraan yhteyttä on ujo, pahoilla poluilla tai muuten itsestään epävarma.

Miksi odotatte toiselta heti tunteita? Eikö kaveruus käy? Älkää kuvitelko itse etukäteen enempää mitä olemassa jo on! Aikuisilta se on outoa käytöstä, itselle valehtelua ja turhien paineiden luomista. Ja se ihastuksen kohde on autuaan tietämätön...ei välttämättä käy täällä. Vaikka kävisikin niin tunnisteita ei ole tarpeeksi.

Mukavaa viikonloppua....meitsi hiljenee ja lähtee möksälle.

Se on just se kun tosi ja mielikuvat sekä erittelemättömät tunne-olot eivät välttämättä kohtaa. Illuusio omasta erityisyydestä haihtuilee. Samalla haave, jota kaipausketju elättää.

Vierailija
1885/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus meillä olisi mahdollisuus rakastella, pystyisitkö mies vastustamaan kiusausta?

Että pystyisinkö vastustamaan sinua. Sinä tiedät vastauksen. Olenhan hulluna sinuun. Entä sinä nainen?

Vierailija
1886/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä sinua.

Vierailija
1887/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus meillä olisi mahdollisuus rakastella, pystyisitkö mies vastustamaan kiusausta?

Että pystyisinkö vastustamaan sinua. Sinä tiedät vastauksen. Olenhan hulluna sinuun. Entä sinä nainen?

Millainen nainen sinulla on sydämessä ja mielessä? Monta kirjainta etunimessä?

Vierailija
1888/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on kevyempää olla, kun hän on lomalla.

Vierailija
1889/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova ikävä sinua.

Minullakin kova ikävä erästä, vaikka tänään nähtiin. Hän vaikutti jotenkin surulliselta ja olisin halunnut hetken pidellä häntä sylissäni ja kertoa, että kaikki järjestyy. Harmi, etten voinut. Koko viikonloppu menee taas ensi viikkoa odotellessa.

Vierailija
1890/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T❤

Vierailija
1891/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulle nyt varmaan kauniimmatkin hymyillyt. Minä nyt olen tällainen luuhka vaan.

Vierailija
1892/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies koskaan miettinyt, millaista elämämme olisi jos emme olisi koskaan kohdanneet ja tutustuneet? 

Joskus ajattelin, että olisi ollut parempi niin, koska en halua kokea tällaista tunteiden vuoristorataa. Toisaalta sitten en olisi saanut koskaan tietää, miltä tuntuu välittää toisesta niin paljon, että tekisi mitä tahansa hänen vuokseen. Tulet aina olemaan minulle se oikea, vaikka meillä on omat elämämme, enkä voi sinua saada.

Siitä, että olemme kaikin puolin samanlaisia ihmisiä. Hän ymmärtää minua eri tavalla kuin kukaan muu ja hänen seurassaan on niin luonnollista olla silloin kun muita ei ole läsnä. Sellaisia hetkiä on liian harvoin. Kaikkea ei pysty selittämään, mutta hän vain tuntuu siltä oikealta, enkä ole tuntenut vastaavaa koskaan ennen.

Onko hän E?

Jos hän on E, kuka sinä olet?

Vierailija
1893/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän E?

Jos hän on E, kuka sinä olet?

E

Vierailija
1894/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaiset herätykset ei tunnu enää missään, kun päivän paras hetki on töissä kun pääsee sanomaan sulle huomenet. Harmi vaan, että me ei sen syvällisemmin päästä tutustumaan, koska eri tehtävät enkä mä kyllä edes tiedä oletko sä sinkku ja kiinnostutko ylipäätään mun kaltaisista mieslapsista. Plus, että muutat varmaan toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, koska tää on varmasti sun vuotesi.

Jummijammi tätä elämää, eka kerta pitkään aikaan ku perhosia vatsassa ja jänskättää toisen seurassa, mutta toisaalta onhan mulla vielä tää kesä jäljellä. Ehkä myös joskus tulevaisuudessa törmätään, ehkä ei, mutta lähtemättömän vaikutuksen sä kyllä teit.

Vierailija
1895/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun nähdään, minulla on levoton olo.

Se johtuu siitä että en saa päästäni pois ajatusta että miltä tuntuisi suudelma sinun kanssa mies?

Joka kerta pohdin että tänään sen teen, ja sitten jäädyn täysin paikalleni.

Ehkä jonakin päivänä.. ?

Vierailija
1896/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä tarvii yrittää pitää yhteyttä niin ojennan auttavan käteni ja etsin yhteystiedot sinulle.

Ihminen joka ei ota suoraan yhteyttä on ujo, pahoilla poluilla tai muuten itsestään epävarma.

Miksi odotatte toiselta heti tunteita? Eikö kaveruus käy? Älkää kuvitelko itse etukäteen enempää mitä olemassa jo on! Aikuisilta se on outoa käytöstä, itselle valehtelua ja turhien paineiden luomista. Ja se ihastuksen kohde on autuaan tietämätön...ei välttämättä käy täällä. Vaikka kävisikin niin tunnisteita ei ole tarpeeksi.

Mukavaa viikonloppua....meitsi hiljenee ja lähtee möksälle.

Ihmiset on erilaisia, tässäkin asiassa.

Toiset tutustuvat ja lämpiävät hitaasti kun taas toisille sellainen ei sovi yhtään, useimmat varmaan jotain siltä väliltä.

Joskus kaksi eri ääripään ihmistä osuvat törmäyskurssille, ja sehän ei tietystikään onnistu.

Vierailija
1897/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun nähdään, minulla on levoton olo.

Se johtuu siitä että en saa päästäni pois ajatusta että miltä tuntuisi suudelma sinun kanssa mies?

Joka kerta pohdin että tänään sen teen, ja sitten jäädyn täysin paikalleni.

Ehkä jonakin päivänä.. ?

Trolli on hupaisa, hän edelleen kuin senssilinjalla muistaa sanoa : mies soita tähän numeroon ja nainen, soittaa ilmaiseksi.

Kerjää edes yhtä kirjoittamaan. Terveisin ylläpito.

Vierailija
1898/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jotenkin ahdistavaa olla suhteessa tietäen että se oikea on jossain toisaalla. Miten sinä pystyt siihen?

Vierailija
1899/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun pitänyt suhun ihastua ja myönsinkin sen itselleni vasta tänävuonna. Se oli muuten väsyneen ja kiitollisen katse. En yrittänyt pokailla sinua. Sori.

Ihastuitko vai et? Mistä olet pahoillasi? Juteltiinko tästä?

Vierailija
1900/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, rakas. Nähtäisiinpä huomenna yhdessä tapahtumassa.

Ketju on lukittu.