Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun nähdään, minulla on levoton olo.
Se johtuu siitä että en saa päästäni pois ajatusta että miltä tuntuisi suudelma sinun kanssa mies?
Joka kerta pohdin että tänään sen teen, ja sitten jäädyn täysin paikalleni.Ehkä jonakin päivänä.. ?
Olen sekä tehnyt, että jättänyt tekemättä aloitteita. Arvaapa kummat minua kaduttavat? T. Nainen
Mihin ihastuit minussa mies?
Ethän sä ole kenellekään rehellinen, vähiten itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus meillä olisi mahdollisuus rakastella, pystyisitkö mies vastustamaan kiusausta?
Että pystyisinkö vastustamaan sinua. Sinä tiedät vastauksen. Olenhan hulluna sinuun. Entä sinä nainen?
Pystyisin. Olen tähänkin asti pystynyt, vaikka onkin ollut vaikeaa pitää käsiä kurissa. Tuoksusi saa perhoset lepattelemaan vatsassani, kosketuksesi polttaa kuin sähköisku ja lähelläsi alkaa aina pyörryttämään ja heikottamaan. Tuoksut niin ihanalta. Kun viimeksi halasit minua, jalkani notkahtivat. Päästin nopeasti irti, sillä säikähdin sinun katsettasi. Sen syvyyttä ja inhohimoa. Kunpa joskus saisin sulaa katseesi ja kosketuksesi alla. Puhkeaisin kukkaan. Tiedän, että tiedät sen. Siksi tämä kaipuu polttaa ja kirvelee. Siksi välttelen sua. Sillä pelkään sitä päivää, kun en pystyisi enää vastustamaan sinua ja periaatteitani. Onnellinen on se nainen, joka saa heittäytyä syliisi, sinun vahvojen käsivarsien kannateltavaksi.
Sami, miksi käyttäydyt tyttöystäväsi seurassa kuin et tuntisikaan minua, mutta muuten lähettelet niin hempeitä viestejä? Ei tunnu kovin vakuuttavalta. Mitä oikein ajat takaa?
Sori, yritin kyllä vältellä. Tällä kertaa ei ihan onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit. En tullut tänne T sua vonkaamaan.
Toisille on tosi tärkeää, näkyy, että niitä kaivattaisiin. Kuule T, ei yhtään. Palstan sisällöä tutkien joskus, yhä hämmästyneemmin. Sun duunit oli roikkua netissä aitolehmän kintereillä tavatessa. Oikeasti, ks netin ihmeellinen maailma.
Tärähtynyt juoppo = modena vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se yksi pallura🔴viesti sulta?
Joo.
Siis väärältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä sinua.
Niin on ❤️
Nukahdin moneksi tunniksi. Menin sänkyyn lukemaan kirjaa, hups näin siinä kävi. 😄
🗣📈
Iso pudotus, tosi iso ⬇️
🌜
Rakas. Sydämeni sinulle menettäneenä mietin vain, mitä meillä voisi olla. Ajatusten tiellä kaipuuni siivin luoksesi käyn. Lähetän sinulle rakkaimmalle suudelman suullesi, korvaasi rakkauden sanoja, katseen syvän silmiisi luon ja rakkauden viestin tuon. Rakastan sinua. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
Iso pudotus, tosi iso ⬇️
🌜
Perustatko päivän prosentin senpäiväisen käyttäytymisen mukaan vai mihin nämä nuolet viittaavat? Ihan mielenkiinnosta kysyn ulkopuolisena. Jos työskentelet tilastojen parissa ⬇️
Rakkaudesta se hevonenkin potkii, sanotaan. Päteekö myös sinuun, mies?
Mitä meillä voisi olla? Kaipaan sun läheisyyttäsi, kosketustasi. Haluaisin viettää aikaa kanssasi, tutustua sinuun paremmin. Jos voisin, suutelisin sua pitkään ja rauhassa, nautiskellen. Haluaisin rakastella kanssasi pitkään, monta kertaa, hitaasti, haluaisin nauttia sinusta, rakkaastani. Voisiko joskus olla näin? Mitä mieltä olet?
Helvetti soikoon kun et enää ota yhteyttä! Paska maku jäi susta mies. Sua kiinnosti tasan yksi asia.