Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1841/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä yhtä asiaa? 

Kysy vaan. En tiedä, kenelle kysymys oli, mutta kysy pois vaan.

Kiitos. Haluaisin kysyä siitä miksi olet surullinen tai alakuloinen. 

Kysymys ei ehkä ollut juuri minulle, mutta olen stressannut terveyteni ja töiden takia. Kiitos kysymästä sinulle.

Ok. 😊 Voimia ja jaksamista sinulle 👍

Kiitos paljon. ❤ Eiköhän tämä tästä.

Silloin kun minulla on vaikeaa, koitan ajatella että asiat järjestyvät lopulta jollain tavalla. Se helpottaa jonkin verran. 💛

Vierailija
1842/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut, että ihastun sinuun, mutta niin vain kävi.

Joku trollaa..

Tänne ei voi nykyään kirjoittaa ilman, että joku luulee trolliksi, kiva. Puin vain sanoiksi mielessä olevan ajatukseni, mutta ilmeisesti vain esseepituiset viestit on uskottavia. Olen hämmentynyt tunteistani häntä kohtaan, koska paperilla emme sopisi yhteen hänen kanssaan. Faktat eivät ole puolellamme, mutta tunteet puhuvat puolestaan.

Terveiset sinulle, rakas.

Terveiset sinulle, rakas. Olet mielessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut, että ihastun sinuun, mutta niin vain kävi.

Joku trollaa..

Tänne ei voi nykyään kirjoittaa ilman, että joku luulee trolliksi, kiva. Puin vain sanoiksi mielessä olevan ajatukseni, mutta ilmeisesti vain esseepituiset viestit on uskottavia. Olen hämmentynyt tunteistani häntä kohtaan, koska paperilla emme sopisi yhteen hänen kanssaan. Faktat eivät ole puolellamme, mutta tunteet puhuvat puolestaan.

Terveiset sinulle, rakas.

Tuskinpa sitä kukaan vaan päättää, että kehen ihastuu? Sinänsä en kyllä ymmärrä noita "emme paperilla sopisi yhteen" - juttuja. Ainakin jos oma ihastus sanoisi, että on ihastunut mutta hämmentynyt koska hänen mielestään emme paperilla sovi yhteen niin en oikein osaisi sanoa mitään... Tarkoittaako, että erilaiset perhetaustat? Toinen kouluttautuneempi? Ihonväri? Ikä? Ymmärrän, että tällaiset ajatukset voivat käydä mielessä, mutta vaikka olisi kuinka hyvä itsetunto niin kyllähän toi on vähän loukkaavaa sitä toista kohtaan. Kuitenkin eletään jo kohta 2020-lukua. Tottahan se on, että amerikkalainenkin unelma (lapsilla mahdollisuus nousta yhteiskuntaluokissa vanhempiaan korkeammalle) on uutisien mukaan kuollut, mutta eletään kuitenkin Suomessa missä rikkaita on vain muutama hassu sukua.

Vierailija
1844/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään eilisiä juttuja. En tiedä onko tapaamisten siirtely yms. enemmänkin yksilön toimintamalli vai kertooko se jotain henkilön tunteista. Tuntuu että joillakin tuollainen säätäminen on vain huono tapa.

Itsekin jouduin joskus tekemään vähän tuollaista tietyn henkilön kohdalla, mutta se johtui muista tekijöistä kuin minusta. Normaalisti pysyn sovitussa. No ehkä hänkin sähläsi hieman samalla tavalla ja oli välillä muutenkin hankala. Pidin itse joskus hänen toimintaansa merkkinä kiinnostuksen puutteesta. Mutta sitten kun nähtiin, hän oli ihan toisenlainen.

Hän muuten myös vastaili melko viiveellä viesteihin. Toisaalta itsekin lähetin viestejä melko harvoin ja saatoin hieman odotuttaa, etten vaikuttaisi yli-innokkaalta. Typerää, tiedän. Mutta voiko tällaisista nyt sitten lopulta päätellä mitään? Parempi olisi puhua ihan suoraan.

Vähän epäilen, että olisi ”huono tapa” kenelläkään joka on tosissaan kiinnostunut toisesta.

Toki joskus syynä epämääräisyyteen, katoiluun ym. voi olla henkisesti heikko tilanne/masennus/ahdistus, päihdeongelmat tai muu vastaava, mutta jos henkilö on ”terve” ja ”normaali” tyyppi niin luulisi, ettei tarvisi säätää.

Itsellä venyy vastaukset/saatan unohtaa vastata tyypeille, jotka ei kiinnosta kuin max kaverina.

Joskus heikkoina hetkinä elämässä olen perunut näkemisiä vaikka olenkin ollut tosi ihastunut, mutta infoillut kyllä itsestäni ja siitä, etten voikaan tavata (ja ehdottanut toista päivää mahd. pian).

Äkillisiin tapaamisehdotuksiin keksin yleensä jotain selityksiä, sillä mulla menee pasmat helposti sekaisin jostain äkillisestä näkemisestä enkä ole sitten ollenkaan parhaimmillani.

Haluan tietää mielellään viikkoa aiemmin tai vähintään kolmea päivää ennen jos tapaan ihastuksen, ja valmistautua siihen henkisesti ja fyysisesti (nukkua hyvin jne. ettei olisi rumana ja ryytyneenä).

Muuten menee helposti aivot ylikierroksille ja solmuun, ja se sitten näkyy, kuuluu ja tuntuu.

Nuorempana perseilin ihan urakalla ja olen esim. nukkunut pommiin useamman kerran esim. sovitun viikonloppureissun kyydiltä, myöhästynyt tapaamisesta pahimmillaan neljä tuntia jne., mutta sittemmin skarpannut.

Edelleen myöhästelen, mutta enää max tunnin ja pommiin en nuku.

Ihmisillä nyt on kaikenlaisia tilanteita, persoonapiirteitä ja opittuja käytösmalleja, mutta kyllä viileys ja epämääräisyys yleensä kielii kiinnostuksen puutteesta.

Ihminen joka välittää ja on kiinnostunut voi kyllä mokata, mutta haluaa selvittää aina ne ja pyytää anteeksi yms.

Vierailija
1845/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka nyt aina onkin mahdollisuus siihen, että taustalla on jokin traaginen tilanne, niin todennäköisemmin kyse on kuitenkin ihan ”vaan” pelailijaluonteesta.

Vierailija
1846/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata liikaa mitään ”nobodya” ymmärtää, sillä ymmärtelijöitä käytetään helposti vaan hyväksi.

Tietysti voi itsekseen ymmärtää, mutta ei ilmaise sitä toiselle mitenkään.

Siitä voi tulla sellanen hirressäroikkumisen itseään toistava kehä, jos lähtee ymmärtäjäksi ja etsiin jotain sielukkaita selityksiä perseilylle ilman, että toinen tulee TODELLA vastaan ja ansaitsee ymmärryksen.

Vierailija
1847/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin tuskallisesta peräaukon kutinasta. :'(

Hae, hyvä ihminen, pukamavoidetta apteekista. Se auttaa. Älä turhaan kärsi.

Vierailija
1848/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku päivä taas törmätään kaupan hyllyvälissä. Saat multa jalat ihan hyytelöksi

Vierailija
1849/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt pysähtyä juttelemaan... No se on nyt myöhäistä. Hyvää viikonloppua sulle!

Vierailija
1850/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä yhtä asiaa? 

Kysymys ei ehkä ollut juuri minulle, mutta olen stressannut terveyteni ja töiden takia. Kiitos kysymästä sinulle.

Silloin kun minulla on vaikeaa, koitan ajatella että asiat järjestyvät lopulta jollain tavalla. Se helpottaa jonkin verran. 💛

Kiitos sanoistasi. ❤ Kyllä tämä varmasti helpottaa tästä. Joskus sattuu näin, että monta ikävää asiaa tapahtuu samaan aikaan, mutta eiköhän tästä selvitä. Viikonlopuksi on suunnitteilla kivaa tekemistä, joten saa ajatukset muihin asioihin.

Vierailija
1851/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se yksi pallura🔴viesti sulta?

Vierailija
1852/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin niin kuollakseni vielä kuulla susta ja päästä edes tuttavuusasteelle. Ymmärrän jos loukattiin toinen toisiamme ja molempiin sattui, mutta onko pakko olla niin ehdoton ja jyrkkä? Ei meistä enää mitään tule, mutta mä en oo ikinä lakannut susta tykkäämästä. Sä olet niin kaunis ja ihana kuitenkin. Vastaisit mulle. Kertoisit edes kuulumiset. Mä olin typerä silloin, muttet täysin viaton ollut sinäkään. Sä olit mun ihan ensimmäinen ihastukseni ikinä. Kai se jostain kertoo..

Vierailija
1853/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä palluraviesti? 🤨

Vierailija
1854/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies koskaan miettinyt, millaista elämämme olisi jos emme olisi koskaan kohdanneet ja tutustuneet? 

Vierailija
1855/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sinulta!

Vierailija
1856/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sinulta!

Koitan miettiä, mutta en tajua... 🤔

Vierailija
1857/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tarjolla rakkaus light. Ohut yläpilvi kattaa taivaankannen, kuin minun mieleni sinut. Se taittaa auringon julmimman terän, ja alapuolella kiitävät pienet hattarat, muistikuvani sinusta, alati muuttuvat, alati kauniit. Ja maan ja taivaan välissä kiitävät pääskyt, kotonaan lämpimässä tuulessa. Tänään ei aikaa, ei epäilyä. Vain tieto, rakkaus.

Vierailija
1858/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän yön toivotuksia sinulle kaikkein rakkaimmalle. Ikävä on koko ajan. En saa sinua pois mielestäni. Saisinpa vain painautua sinua vasten. Olisin kanssasi maailman onnellisin.

Nimesi alkaa vokaalilla, joka on minun nimeni alkukirjaimesta katsottuna seuraava vokaali aakkosissa. 

Monta kirjainta teidän nimissä on yhteensä; sun ja hänen (etunimet ja sukunimet)?

26, jos laskin näin pikaisesti oikein. 

Onko kaivattusi mies vai nainen?

Kaivattuni on nainen.

Ketä itse kaipaat ja onko sinun ja kaivattusikin nimissä 26 kirjainta?

Vierailija
1859/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies koskaan miettinyt, millaista elämämme olisi jos emme olisi koskaan kohdanneet ja tutustuneet? 

Hyvä kysymys. Kai minä olisin jotenkin paikalleen jämähtäneessä tilassa. Sinä herätit minut elämään. Toisaalta en osaa oikein edes kuvitella mitä minun mielessäni pyöri silloin, kun sinä et vielä täyttänyt ajatuksiani. Olet täyttänyt ajatukseni niin kauan. Oletko sinä ajatellut tätä kysymystä ja jos olet, niin mihin tulokseen päädyit?

Vierailija
1860/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä yhtä asiaa? 

Kiitos sanoistasi. ❤ Kyllä tämä varmasti helpottaa tästä. Joskus sattuu näin, että monta ikävää asiaa tapahtuu samaan aikaan, mutta eiköhän tästä selvitä. Viikonlopuksi on suunnitteilla kivaa tekemistä, joten saa ajatukset muihin asioihin.

Ole hyvä. 😊 Niin, pitää keskittyä hyviin asioihin ja katsoa eteenpäin. Tulevaisuudessa voi tapahtua vielä vaikka mitä mukavaa. 🧡

Ketju on lukittu.