Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se yksi pallura🔴viesti sulta?
Ei kun sinulta!
Koitan miettiä, mutta en tajua... 🤔
Mä olenkin se viisaampi ja tajuan 😉
Minne olit menossa kun tänään nähtiin? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sinulta!
Niin, koska keksit koko pallurajutun! 😁
Vierailija kirjoitti:
Minne olit menossa kun tänään nähtiin? 😊
En vielä minnekään, mutta olen menossa myöhemmin tänään kauppaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sinulta!
Niin, koska keksit koko pallurajutun! 😁
Mitä te sekoilette? Minä keksin palluviestit ja kirjoitin ton kysymyksen, joka ei ollut kohdistettu kummallekaan teistä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tarjolla rakkaus light. Ohut yläpilvi kattaa taivaankannen, kuin minun mieleni sinut. Se taittaa auringon julmimman terän, ja alapuolella kiitävät pienet hattarat, muistikuvani sinusta, alati muuttuvat, alati kauniit. Ja maan ja taivaan välissä kiitävät pääskyt, kotonaan lämpimässä tuulessa. Tänään ei aikaa, ei epäilyä. Vain tieto, rakkaus.
Niin kauniisti kirjoitettu. Olisipa tämä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies koskaan miettinyt, millaista elämämme olisi jos emme olisi koskaan kohdanneet ja tutustuneet?
Joskus ajattelin, että olisi ollut parempi niin, koska en halua kokea tällaista tunteiden vuoristorataa. Toisaalta sitten en olisi saanut koskaan tietää, miltä tuntuu välittää toisesta niin paljon, että tekisi mitä tahansa hänen vuokseen. Tulet aina olemaan minulle se oikea, vaikka meillä on omat elämämme, enkä voi sinua saada.
Olisitkohan halunnut ystävystyä mun kanssa siinä tapauksessa, jos en olisi koskaan kertonut sinulle tunteistani? Tämä mietityttää välillä edelleen, vaikka olenkin löytänyt syitä olla tykkäämättä sinusta.
n->n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies koskaan miettinyt, millaista elämämme olisi jos emme olisi koskaan kohdanneet ja tutustuneet?
Joskus ajattelin, että olisi ollut parempi niin, koska en halua kokea tällaista tunteiden vuoristorataa. Toisaalta sitten en olisi saanut koskaan tietää, miltä tuntuu välittää toisesta niin paljon, että tekisi mitä tahansa hänen vuokseen. Tulet aina olemaan minulle se oikea, vaikka meillä on omat elämämme, enkä voi sinua saada.
Mistä sulle tulee tuo varmuus siitä että hän on sulle se oikea?
Hyvää viikonloppua sinulle ihana mies! Toivottavasti juhannuksen jälkeen pystytään näkemään. Haluaisin päästä siihen omalle paikalleni, joka on kuin luotu minua varten. Sinä tiedät kyllä, mitä tarkoitan, koska olet sen itse minulle sanonut.
Ei ole enää mitään sanottavaa. Kun ei tarvitsisi nähdäkään enää ikinä.
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että olemme kaikin puolin samanlaisia ihmisiä. Hän ymmärtää minua eri tavalla kuin kukaan muu ja hänen seurassaan on niin luonnollista olla silloin kun muita ei ole läsnä. Sellaisia hetkiä on liian harvoin. Kaikkea ei pysty selittämään, mutta hän vain tuntuu siltä oikealta, enkä ole tuntenut vastaavaa koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää mitään sanottavaa. Kun ei tarvitsisi nähdäkään enää ikinä.
Et halua nähdä enää ikinä, mutta silti kaipaat täällä? Miten hän on sinua loukannut?
Vierailija kirjoitti:
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että olemme kaikin puolin samanlaisia ihmisiä. Hän ymmärtää minua eri tavalla kuin kukaan muu ja hänen seurassaan on niin luonnollista olla silloin kun muita ei ole läsnä. Sellaisia hetkiä on liian harvoin. Kaikkea ei pysty selittämään, mutta hän vain tuntuu siltä oikealta, enkä ole tuntenut vastaavaa koskaan ennen.
Onko hän E?
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Poistun haaveilemasta. Tämä kaipaus on kuin syöpä joka on levinnyt kaikkialle. Pakenen sitä, mutta seuraat minua. Toivon sulle helpompaa elämää. Rakastan sua.
-Sinä oot se mihin loppuu kohtuus, mistä alkaa hulluus, järjetön rakkaus. Miksi se uskoo, miksi se toivoo? Miksi se kärsii mutta kestää? Miksi se vain riuhtoo, miksei se irtoo? Miksei sitä hengiltä saa?
Järjetön rakkaus, pelottavan vahva,kuristava voima. Rakkaus riuhtaisee sut takaisin aina.
Jos joskus meillä olisi mahdollisuus rakastella, pystyisitkö mies vastustamaan kiusausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt jo hänen vuokseen mitä tahansa? Tunteeko hän samoin sinua kohtaan?
Olen miettinyt joskus millaista olisi, jos ei oltaisi tavattu. Huh... en tiedä yhtään millaista olisi. On vaikea kuvitella. 🤯