Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1921/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että olet varattu, ihana A-nainen.

Vierailija
1922/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Sydämeni sinulle menettäneenä mietin vain, mitä meillä voisi olla. Ajatusten tiellä kaipuuni siivin luoksesi käyn. Lähetän sinulle rakkaimmalle suudelman suullesi, korvaasi rakkauden sanoja, katseen syvän silmiisi luon ja rakkauden viestin tuon. Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Miten kauniisti kirjoitettu. Toivottavasti saat jonain päivänä sanoa sen kaivatullesi. Kirjoittaisipa kaivattuni minulle näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, olen tosi paljon ikävöinyt sinua mies. Oletko ehtinyt kaivata minua?

Vierailija
1924/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että osaat käyttää pilkkuja noin hyvin joten et ole kaipaamani henkilö.

Vierailija
1925/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en puhuis epärehellisyydestä mitään.

Vierailija
1926/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤Lotta❤

Vierailija
1927/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Iso pudotus, tosi iso ⬇️

🌜

Perustatko päivän prosentin senpäiväisen käyttäytymisen mukaan vai mihin nämä nuolet viittaavat? Ihan mielenkiinnosta kysyn ulkopuolisena. Jos työskentelet tilastojen parissa ⬇️

Enpäs nyt kerrokaan ulkopuoliselle. Porrasräyhääjälle itselleen voin kertoa.

Vierailija
1928/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse varattu?

Vierailija
1929/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee ja potkii, mutta asia ei ole ihan niin yksinkertainen.

Vierailija
1930/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Iso pudotus, tosi iso ⬇️

🌜

Perustatko päivän prosentin senpäiväisen käyttäytymisen mukaan vai mihin nämä nuolet viittaavat? Ihan mielenkiinnosta kysyn ulkopuolisena. Jos työskentelet tilastojen parissa ⬇️

Miksi et kerro?

Vierailija
1931/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaiset herätykset ei tunnu enää missään, kun päivän paras hetki on töissä kun pääsee sanomaan sulle huomenet. Harmi vaan, että me ei sen syvällisemmin päästä tutustumaan, koska eri tehtävät enkä mä kyllä edes tiedä oletko sä sinkku ja kiinnostutko ylipäätään mun kaltaisista mieslapsista. Plus, että muutat varmaan toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, koska tää on varmasti sun vuotesi.

Jummijammi tätä elämää, eka kerta pitkään aikaan ku perhosia vatsassa ja jänskättää toisen seurassa, mutta toisaalta onhan mulla vielä tää kesä jäljellä. Ehkä myös joskus tulevaisuudessa törmätään, ehkä ei, mutta lähtemättömän vaikutuksen sä kyllä teit.

Teit myös minuun lähtemättömän vaikutuksen ja yritin tänään kertoa sen viestissä, mutta et vastannut.

Vierailija
1932/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Iso pudotus, tosi iso ⬇️

🌜

Miksi et kerro?

Koska se on mun ja hänen välinen asia.

Vierailija
1933/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaiset herätykset ei tunnu enää missään, kun päivän paras hetki on töissä kun pääsee sanomaan sulle huomenet. Harmi vaan, että me ei sen syvällisemmin päästä tutustumaan, koska eri tehtävät enkä mä kyllä edes tiedä oletko sä sinkku ja kiinnostutko ylipäätään mun kaltaisista mieslapsista. Plus, että muutat varmaan toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, koska tää on varmasti sun vuotesi.

Jummijammi tätä elämää, eka kerta pitkään aikaan ku perhosia vatsassa ja jänskättää toisen seurassa, mutta toisaalta onhan mulla vielä tää kesä jäljellä. Ehkä myös joskus tulevaisuudessa törmätään, ehkä ei, mutta lähtemättömän vaikutuksen sä kyllä teit.

Teit myös lähtemättömän vaikutuksen ja yritin tänään kertoa siitä viestissä, mutta et vastannut..

Vierailija
1934/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole. Kerro lisää.

Vierailija
1935/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun pitänyt suhun ihastua ja myönsinkin sen itselleni vasta tänävuonna. Se oli muuten väsyneen ja kiitollisen katse. En yrittänyt pokailla sinua. Sori.

On tullut hyvin selväksi mitä mieltä minusta olit, mitä sun enää tänne sitä tarvii toitottaa. Ja sun katseet ja kaikki muukin ovat olleet sellaisia, ettei kukaan ota selvää, ole huoleti. Hyvää kesää.

Vierailija
1936/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Iso pudotus, tosi iso ⬇️

🌜

Miksi et kerro?

Sen on kuule sun, hänen ja koko Suomen asia, jos tässä ei nyt tapahtu edistystä.

Vierailija
1937/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Iso pudotus, tosi iso ⬇️

🌜

Miksi et kerro?

Sen on kuule sun, hänen ja koko Suomen asia, jos tässä ei nyt tapahtu edistystä.

Voi se joskus helposti olla sitäkin. Malta mielesi.

Vierailija
1938/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaalleni. Ikävä luoksesi on aina yhtä suuri. Saisinpa olla vieressäsi juuri nyt. Helliä hyvän yön silityksiä ja suudelmia. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
1939/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole. Kerro lisää.

Ei ehdi. Palsta menee kiinni.

Vierailija
1940/16650 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun pitänyt suhun ihastua ja myönsinkin sen itselleni vasta tänävuonna. Se oli muuten väsyneen ja kiitollisen katse. En yrittänyt pokailla sinua. Sori.

On tullut hyvin selväksi mitä mieltä minusta olit, mitä sun enää tänne sitä tarvii toitottaa. Ja sun katseet ja kaikki muukin ovat olleet sellaisia, ettei kukaan ota selvää, ole huoleti. Hyvää kesää.

Olen kyllä ihan hetero.

Ketju on lukittu.