Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1701/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi asiaa sinulle, voisitko sattua vastaan jossakin. Mun sydän pakahtuu kun olen sinuun niin ihastunut, pakko saada kertoa se sinulle. Ihanaa, että minullakin on taas pitkästä aikaa joku, jota kaivata ❤

Samat ajatukset myös täällä. Kiva tunne, mutta samalla myös erittäin stressaava. Haluaisin tietää kannattaako tässä odotella vai kehitellä jotain muuta. Paikallaan oleminen tuntuu erittäin ahdistavalta. Mikään ei tunnu miltään. Toivottavasti kohtaat ihmisen keneen olet ihastunut. :)

Kehen olet ihastunut.

Jane Doe.

Vierailija
1702/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mustasukkainen mamma taas selvästi luulee, että hänen mies kirjoittelee täällä.

No ei luule, mutta harmittaa toisten puolesta kun yksi haluaa omalla toiminnallaan pilata muidenkin elämän.

Mistä tiedät jos niiden elämä on ollut vaikka pelkkää riitaa.

Niinhän se kertoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T sinussa on kaikki!

T:llä on penis

Tosi pieni.

Ja onneton muutenkin siihen puuhaan. Luuseri tapaus. Terkut Maskuun.

Vierailija
1704/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kaipaan E:tä (mies)! Ois hauska nähdä pitkästä aikaa, mut varmaan ihan toivoton ajatus.

Samoja ajatuksia E naisesta.

Vierailija
1705/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, sinä kaivattuni. ❤ Mitähän kivaa keksisimme tänään, jos olisimme yhdessä. Mukavaa päivää sinulle. Halauksia.

Vierailija
1706/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Olen hyväksynyt tilanteen ettet ole minun. Minulla on oma vanha elämäni, joka uudistuu, eikä huonolla tavalla. Vaikka olen hyväksynyt tilanteen, se ei tarkoita sitä että olisin valinnut kulkemani tien. Halusin silloin muuta, mutta en tiennyt halusitko sinäkin samaa.

Tänä aamuna aurinko paistaa kauniisti ja aamun hiljaisuudessa ajattelen sua. En toivo sun haihtuvan mun mielestä, enkä haluaisi valita elämää ilman sinua, mutta tyydyn hyväksymään sen mitä on tarjolla, joka enemmänkin kuin riittävää. Silti sulla on aina eritynen paikka mun sydämessä. Juuri nyt kaipaan sua.

Millainen tuo tilanteenne oli tämän naisen kanssa? Oliko teillä siis suhde?

Ei ollut suhdetta. Oli muutamia hetkiä, jotka muuttivat sisäisen maailmani. Niistä hetkistä puhun.

Millaisista hetkistä puhut? Ja mistä tiedät mitä nainen olisi halunnut? Entä jos olisikin halunnut sinut?

Vierailija
1707/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kaipaan E:tä (mies)! Ois hauska nähdä pitkästä aikaa, mut varmaan ihan toivoton ajatus.

Samoja ajatuksia E naisesta.

Voidaan mennä vaikka kahville, jos vaan laitat viestiä ja ehdotat. Näin tiedän sinunkin haluavan. T. E nainen

Vierailija
1708/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaus on menneisyyteni ja tulevaisuuteni. kuolen sisäisesti, pala palalta. kaipaan sinua Hmies.

Vierailija
1709/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Olen hyväksynyt tilanteen ettet ole minun. Minulla on oma vanha elämäni, joka uudistuu, eikä huonolla tavalla. Vaikka olen hyväksynyt tilanteen, se ei tarkoita sitä että olisin valinnut kulkemani tien. Halusin silloin muuta, mutta en tiennyt halusitko sinäkin samaa.

Tänä aamuna aurinko paistaa kauniisti ja aamun hiljaisuudessa ajattelen sua. En toivo sun haihtuvan mun mielestä, enkä haluaisi valita elämää ilman sinua, mutta tyydyn hyväksymään sen mitä on tarjolla, joka enemmänkin kuin riittävää. Silti sulla on aina eritynen paikka mun sydämessä. Juuri nyt kaipaan sua.

Millainen tuo tilanteenne oli tämän naisen kanssa? Oliko teillä siis suhde?

Ei ollut suhdetta. Oli muutamia hetkiä, jotka muuttivat sisäisen maailmani. Niistä hetkistä puhun.

Millaisista hetkistä puhut? Ja mistä tiedät mitä nainen olisi halunnut? Entä jos olisikin halunnut sinut?

Yhteisistä hetkistä kahdestaan. Mukavaa keskustelua vailla fyysistä kontaktia. Ehkä hän tunsi samoin, tai ainakin näin luulen. Omalla osallani harvinaista kun en hevin kiinnostu kenestäkään. Oltaisiin varmaan yhdessä jos hän olisi edes hivenen vihjannut siihen suuntaan. 

Vierailija
1710/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mustasukkainen mamma taas selvästi luulee, että hänen mies kirjoittelee täällä.

No ei luule, mutta harmittaa toisten puolesta kun yksi haluaa omalla toiminnallaan pilata muidenkin elämän.

Ei mua ainakaan yhtään harmita anonyymien ihmisten asiat. Mulla onkin oma elämä ja mielenkiintoinen sellainen, että ei tarvitse anonyymien ihmisten viesteistä harmistua. Pitäiskö sunkin hankkia sellainen? Oma elämä? Oisko mitä?

Vierailija
1711/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoito potilaat taas kaipailee toinen toisiaan. 😀😀😀😀😀

Vierailija
1712/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, kyllä suljetultakin pääsee palstalle!

Vierailija
1713/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, kyllä suljetultakin pääsee palstalle!

Moderointi onnistuu myös suljetulta, voi huokaus!

Vierailija
1714/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketuksesi tuntui niin ihanalta - me kosketamme toisiamme niin monesti, ihan muuten vaan, mutta joskus mietin, tuntuuko se sinusta yhtä hyvältä kuin minusta. Me olemme varmasti maailman eriskummallisin yhdistelmä, täysin mahdoton parisuhdemielessä, mutta jotain salaperäistä meidän välillämme on. Kaikki näkevät yhteyden välillämme, mutta kukaan ei tajua sitä. En edes minä.

Vierailija
1715/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen tarjous laittoi hymyilemään, oli se sitten huumoria tahi ei. Muuten pidän eräänlaista pihtailuasi lähinnä hassuna.')

Vierailija
1716/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan yhtään harmita anonyymien ihmisten asiat. Mulla onkin oma elämä ja mielenkiintoinen sellainen, että ei tarvitse anonyymien ihmisten viesteistä harmistua. Pitäiskö sunkin hankkia sellainen? Oma elämä? Oisko mitä?

Oletkin selkeästi sellainen hieman yksinkertainen ja laajempaan ajatteluun kykenemätön egoistitallukka etkä siksi ymmärrä, että tietyt asiat todellakin kuuluvat muille.

Tuollaisten aikuisten haluamiset ja siitä traumatisoituneiden lasten ongelmat säteilevät laajalti yhteiskuntaan aloittaen pahimmillaan jopa sukupolvien mittaisen pahoinvoinnin kierteen.

Emotionaalista turvattomuutta, juurettomuutta, kiintymyssuhdeongelmia ym. jotka voivat eskaloitua masennukseksi ja sitä myötä päihdeongelmiksi ja muiksi addiktioiksi (esim. sokeri ja rasva, jatkuva matkustelu ja extreme-elämykset, videopelit, haitallinen seksikäyttäytyminen), jotka kuormittavat koko yhteiskuntaa monin eri tavoin.

”Mutkumähaluuuun ja mä nyt satuin rakastuun toiseen ja mun liitos on tylsä vaihe menossa ja mun puoliso loukkas mua”-aikuisten valintojen seurauksia ei kanna vain ne juuri ne aikuiset, vaan seurauksia kantavat tosiaan viattomat ihmiset pitkänkin ajan jälkeen.

Siksi tällaiset asiat kuuluvat kaikille ja siksi on oikein, että jotkut jaksavat tökkiä jopa tuntemattomia oikeaan suuntaan, vaikka tosiaan on se omakin elämä elettävänä.

Tämä koskien siis niitä, joilla on lapsia.

Sivusta

PS. Tänne kirjoittelu on kyllä ihan hyvä tapa purkaa tunteita jos on ihastunut toiseen, kunhan ei tee irl mitään liikkuja.

Vierailija
1717/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jeesustele ja saarnaa. Tuskin olet pyhimys itsekään.

Mikään ei ole niin luotaantyöntävää kun "mies" ikäväpalstalla 24/7. Vähän on naishormoonia...

Vierailija
1718/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen teksti koskee myös niitä ihmisiä, jotka lähtevät perheellisen miehen/naisen matkaan!

Tekin olette syyllisiä.

Lapsettomille ihan sama, mutta lapsista on jonkinlainen vastuu kaikilla.

Vierailija
1719/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jeesustele ja saarnaa. Tuskin olet pyhimys itsekään.

Mikään ei ole niin luotaantyöntävää kun "mies" ikäväpalstalla 24/7. Vähän on naishormoonia...

En luonnollisestikaan ole pyhimys, mutta lapsia en pahenna!

Mitä lie tunne-elämän ongelmia sinulla sitten, kun v*ttuilet jostain naishormonin määrästä miehille jotka täällä käyvät?

Itse en kyllä ole mies, mutta sukupuoli ei ole oleellinen

tässä.

Vierailija
1720/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä. Onko kaipaaminen feminiinistä?

Ketju on lukittu.