Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16261/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Hopeaketun lainaama lista ei kyllä oikein vakuuta. Jos kuvittelen unelmieni naisen, hän ennemminkin vaivautuisi tuollaisista kliseistä. Joko kyse on manipuloinnista tai sitten miehellä ei ole mielikuvitusta ilmaista tunteitaan muuten kuin kliseillä, ja toivoisin unelmani haluavan jotain enemmän. Ehkä on sellaisiakin naisia, jotka hurmaantuvat, jos joku satunnainen tyyppi vain tuollaisia latelee, mutta luulisin että jos nyt joku tuollaisista syttyy, niin lähinnä ihminen, jolla jo entuudestaan on voimakkaita tunteita. Silloin voi ehkä olla mukava kuulla joitakin noista asioista. Mutta listassa on mukana myös aika pelottavia takertumiseen tai läheisriippuvuuteen viittaavia juttuja. Melkein kaikkiin sisältyy jonkinlaista ehdottomuutta, jolla on synkkä kääntöpuoli.

Tuosta lihavoinnista voisi olettaa sinun olevan mies ja jos näin niin tiedät hyvin että meillä miehillä menee aina pieleen jos oletetaan jotain naisista tai heidän käyttäytymisestä XD 

Lähinnä ton linkin tarkoitin suuntaa antavaksi vihjeeksi mitä asioita kantsis (luultavasti) jotenkin käsitellä jos haluaa tänne palstalle tuottaa jotain omasta päästä :)

Niin, pieleen menee, jos alkaa tehdä yleistyksiä kaikista naisista. Siksi en sanokaan etteivätkö tuollaiset jutut joihinkuihin voisi toimiakin, mutta eivät kaikkiin, ja haluaisin lähinnä olla sellaisen kanssa, joka odottaa jotain enemmän. Ei ole itsellekään kovin mieltäylentävää, jos tuntuu siltä, että toisella on rima matalalla, ja näillä asioilla on minulle merkitystä ehkä siksi, että joissakin toisissa asioissa kuin tunteiden ilmaisussa sitten toivonkin kaivattuni katsovan vähän enemmän sormien läpi puutteitani :D.

Vierailija
16262/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän täällä ole useampikin runoilija.

Minua lähinnä hämmentää, miten vähän täällä on runoilijoita ottaen huomioon kirjoittajien olevan rakastaan kaipaavia ihmisiä.

No jos nyt joskus runoja rustaisin niin kyllä minä ne kirjoittaisin ihan paperille ja lukisin ääneen ainoastaan oikealle ihmiselle. Vaikka yleensä on kehuttu luovaksi ja huumorintajuiseksi niin kliseet ja siirappisuus ovat jotain mitä kammoksun. Edes anonyymisti en suostu lähtemään sille tielle. Sitä paitsi täällä ne runot eivät todennäköisesti tavoittaisi edes sitä oikeaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16263/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Hopeaketun lainaama lista ei kyllä oikein vakuuta. Jos kuvittelen unelmieni naisen, hän ennemminkin vaivautuisi tuollaisista kliseistä. Joko kyse on manipuloinnista tai sitten miehellä ei ole mielikuvitusta ilmaista tunteitaan muuten kuin kliseillä, ja toivoisin unelmani haluavan jotain enemmän. Ehkä on sellaisiakin naisia, jotka hurmaantuvat, jos joku satunnainen tyyppi vain tuollaisia latelee, mutta luulisin että jos nyt joku tuollaisista syttyy, niin lähinnä ihminen, jolla jo entuudestaan on voimakkaita tunteita. Silloin voi ehkä olla mukava kuulla joitakin noista asioista. Mutta listassa on mukana myös aika pelottavia takertumiseen tai läheisriippuvuuteen viittaavia juttuja. Melkein kaikkiin sisältyy jonkinlaista ehdottomuutta, jolla on synkkä kääntöpuoli.

Tuosta lihavoinnista voisi olettaa sinun olevan mies ja jos näin niin tiedät hyvin että meillä miehillä menee aina pieleen jos oletetaan jotain naisista tai heidän käyttäytymisestä XD 

Lähinnä ton linkin tarkoitin suuntaa antavaksi vihjeeksi mitä asioita kantsis (luultavasti) jotenkin käsitellä jos haluaa tänne palstalle tuottaa jotain omasta päästä :)

Minun makuun tulisi kyllä varsin kornia runoutta, jos noista lauseista inspiroituisi.

Toki täysin makukysymys.

Mutta kerrankin olen täysin samaa mieltä kanssasi; metsään menee aina, kun mies olettaa ja kohtelee naista joidenkin stereotypisten ”näin naiset toimivat”-vinkkien pohjalta.

Vierailija
16264/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä hämmentää, miten vähän täällä on runoilijoita ottaen huomioon kirjoittajien olevan rakastaan kaipaavia ihmisiä.

Tuoltapa ehkä aihepiiriä teksteihin :)

Lähde: https://www.voice.fi/suhteet/a-64274

Tietyillä lauseilla voi saada naisen kuin naisen polvet veteliksi.  

Jos naiset saisivat toivoa, miehet kuiskisivat heidän korvaansa säännöllisin väliajoin juuri oikeita asioita. Kokosimme listan niistä lauseista, joita naiset haluavat miestensä suusta kuulla. On tietenkin muistettava, että sanat ovat sanoja, mutta jos niitä oikeasti tarkoittaa, on nainen virallisesti valloitettu:

"Joskus inhoan sitä tunnetta, miten mustasukkaiseksi sinusta tulenkaan."

"Ansaitset vain parasta, rakas."

"En voi lakata ajattelemasta sinua."

"Ikävöin sinua enemmän kuin voit ikinä arvata."

"Minä en pidä vain tietyn tyyppisistä naisista. Pidän sinusta, niin pidän sinusta."

"Rakastan sitä, kun hymyilet. Olet niin suloinen silloin."

"Olet niin seksikäs tänään."

"Sinä olet kaikkeni."

"Oma tyttöni."

"Miten sinun päiväsi meni? Kerro kaikki."

"En voi lakata ajattelemasta sinua. Olisitpa täällä."

"Jos olisit täällä, tekisin sinulle hyvin tuhmia juttuja."

"Kuinka onnekas olenkaan, kun olen löytänyt sinut."

"Haluan sinua tänään, huomenna ja ikuisesti."

"Olet upea."

"Suojelen sinua kaikelta."

"Tulen niin mustasukkaiseksi, kun vaan ajattelenkin sinua siellä."

"Olet niin kuuma."

"Voidaanko olla sängyssä koko päivä yhdessä."

"Haluan antaa sinulle monta orgasmia."

"Ajattelen sinua parhaillaan."

"Kun puhelimeeni tulee tekstiviesti, toivon aina, että se olisi sinulta."

"Minulla on sinulle yllätys. Pakkaa matkalaukkusi, huomenna lähdetään. Älä unohda pakata bikineitä mukaan."

"Lopetetaan tekstaaminen - saanhan tulla luoksesi."

"Tavataan lounastauolla kotona, lupaan tehdä sinut hyvin onnelliseksi."

"Onko mitään kauniimpaa kuin sinä? Ei."

"Näytät tänään jotenkin erityisen kuumalta."

"Lupaa, ettet hylkää minua koskaan."

"Tulet seksikkäämmäksi vuosi vuodelta."

"En näe ketään muita kuin sinut."

"Olet täydellinen minulle."

Siis väittääkö tuo linkki tosissaan, että NAISEN KUIN NAISEN polvet menevät tuosta paskasta veteliksi? En itse jaksa kuunnella minkäänlaista lirkuttelua, se on musta tosi teennäistä ja vaivaannuttavaa, ja noi kaikki suojelu- ja mustasukkaisuusviittaukset olisi täysin pelkästään ahdistavia!

Kerrankin olen tosi mielelläni tällainen anomalia.

Vierailija
16265/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt joskus runoja rustaisin niin kyllä minä ne kirjoittaisin ihan paperille ja lukisin ääneen ainoastaan oikealle ihmiselle. Vaikka yleensä on kehuttu luovaksi ja huumorintajuiseksi niin kliseet ja siirappisuus ovat jotain mitä kammoksun. Edes anonyymisti en suostu lähtemään sille tielle. Sitä paitsi täällä ne runot eivät todennäköisesti tavoittaisi edes sitä oikeaa ihmistä.

Kuulostat kyllä luovalta, kun rakastumisen myötä seuraava verbaalinen siiville nousu näyttäytyy kliseinä, siirappisuutena ja selkeinä runoina.

Vierailija
16266/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi massiivinen turn-off on myös miehet, jotka selittävät oman sössiluonteensa naisten hankaluudella.

Jape ihastui vääriin tai sössi itse asiansa, mutta sitähän Jape ei tule ikinä näkemään saati myöntämään.

Höröttelee vaan, miten hankalia naiset on ja ei niitä voi mies ymmärtää HEHHEH.

Eli tyhmät miehet.

Vierailija
16267/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korni, siirappinen ja klisee, katsotaas... Joo ei, ei ainakaan mun sanavarastoa. Onko täällä muita kaipaajia jotka ovat hukanneet tuollaisen kriitikon itsestään sen myötä kun rakastuivat?

Vierailija
16268/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kyllä luovalta, kun rakastumisen myötä seuraava verbaalinen siiville nousu näyttäytyy kliseinä, siirappisuutena ja selkeinä runoina.

Joo, mutta runoissa pitäisi olla kunnolla tunnisteita että ne eivät olisi kliseisiä. Jos joku rustaa jotain ihan ympäripyöreää niin siitä vaan, mutta silloin niissä ei ole mielestäni ole sitä jotakin mitä luova runous vaatii. Mun on tosin myönnettävä, että en ole koskaan seurannut erityisemmin runoutta , vaikka joskus olenkin tutkinut miten hyvä runo muodostuu. Jos pitäisi nimetä nyt yhtään googlettamatta kolme runoilijaa niin osaisin nimetä William Blaken, Edgar Allan Poen ja kolmantena puolen minuutin miettimisen jälkeen Tommy Tabermanin jos ei mitään antiikinajan kreikkalaisia tai itämaisia runoilijoita aleta kaivamaan jotka ovat enemmän tai vähemmän yleistietoa.

Vierailija
16269/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi massiivinen turn-off on myös miehet, jotka selittävät oman sössiluonteensa naisten hankaluudella.

Jape ihastui vääriin tai sössi itse asiansa, mutta sitähän Jape ei tule ikinä näkemään saati myöntämään.

Eli tyhmät miehet.

Sama. Toi on todellakin nimenomaan massiivinen turn-off. Samaa kokoluokkaa kuin Mars ja Venus yhteensä.

Vierailija
16270/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta runoissa pitäisi olla kunnolla tunnisteita että ne eivät olisi kliseisiä. Jos joku rustaa jotain ihan ympäripyöreää niin siitä vaan, mutta silloin niissä ei ole mielestäni ole sitä jotakin mitä luova runous vaatii. Mun on tosin myönnettävä, että en ole koskaan seurannut erityisemmin runoutta , vaikka joskus olenkin tutkinut miten hyvä runo muodostuu. Jos pitäisi nimetä nyt yhtään googlettamatta kolme runoilijaa niin osaisin nimetä William Blaken, Edgar Allan Poen ja kolmantena puolen minuutin miettimisen jälkeen Tommy Tabermanin jos ei mitään antiikinajan kreikkalaisia tai itämaisia runoilijoita aleta kaivamaan jotka ovat enemmän tai vähemmän yleistietoa.

Sori, mutta missä sun mielikuvitus?

En näe yhtään noita rajoitteita mistä selität, mutta jos sinusta tuntuu ettet halua harjoittaa täällä runollista kerrontaa tuntemuksistasi tai ihan kirjoittaa runoja, niin kaikin mokomin, ei tarvitse.:)

Vierailija
16271/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun nähtäisiin vielä. Olisi mukava törmätä sinuun jossain yllättäen ja vaihtaa kuulumisia. Salaa toivon myös, että laittaisit minulle viestiä, pyytäisit lähtemään kanssasi jonnekin ja ystävystyttäisiin. Haluaisin tietää olenko melko hyväksi ihmistuntijaksi oppineena oikeassa myös sinun suhteesi. Toivon niin, sillä sinä jäit mieleeni erityisen kiehtovana sieluna ja hyvänä ihmisenä. Ystävyyttä toivon sillä enempään minulla ei ole lupaa eikä tarvetta.

Tämä oli varmaan miehelle? Nimikirjain?

Vierailija
16272/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tyhmät miehet.

Sama. Toi on todellakin nimenomaan massiivinen turn-off. Samaa kokoluokkaa kuin Mars ja Venus yhteensä.

Jep, en itsekään heitä mitään rahvaanomaisia miesvitsejä enkä voi täysin kunnioittaa miestä, joka heittää niitä naisista.

Tai syytä rakkaudessa epäonnistumisestani miessukupuolen hankaluutta tms.

Vierailija
16273/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkin vietät perjantai-iltaasi palstalla. Minäkin olen täällä, kun haluaisin niin paljon olla kanssasi enkä osaa enää miettiä vaihtoehtoja. Jos hyppäät nyt autoon tai bussiin, ehditään vielä vaikka tehdä pitsaa ja jutella yömyöhään. Mutta ethän tiedä juuri minun sinua täällä kaipailevan, ja minä taas en tiedä mistä sinut tavoittaisin. (naiselle joka puhuu aika hiljaa.. ainakin minun seurassani)

Vierailija
16274/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus soittaa sinulle pianoa ihan kahdestaankin. Ehkä sitten tietäisit miltä minusta tuntuu, kun en sitä muuten osaa sanoa.

Tää. Voi herraisä tuo olisi yksi parhaista jutuista, mitä saatan kuvitella (ja olenkin usein kuvitellut sillä musiikki usein pukee itseni kohdalla ainakin ilmentää tunteet paremmin kuin mitkään sanat). Saisi kerrankin kuunnella ja olla vaan rauhassa kaksin ilman ketään muuta. Saisi nauttia siitä, miten kaunista toinen saa aikaan, vaikka sitä ei sillä hetkellä kuulisikaan kuin meidän kahden korvat. Jos vielä saisi luvan kanssa nauttia kontroilloimatta reaktioita. Saisi laittaa silmät kiinni, huokaista. Saisi katsoa silmät tuikkien toista aivan sisältä sulana. Saisi sointujen lipuessa päätökseensä, mennä halaamaan toista takaa. Silittää olkapäitä, käsivarsia ja nuuhkia hiuksia. Sanoa kuinka tuntui tosi hyvältä ja oli kaunista.

Vierailija
16275/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tyhmät miehet.

Jep, en itsekään heitä mitään rahvaanomaisia miesvitsejä enkä voi täysin kunnioittaa miestä, joka heittää niitä naisista.

Sitten olet todella väärällä palstalla. Juokse.

Vierailija
16276/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun nähtäisiin vielä. Olisi mukava törmätä sinuun jossain yllättäen ja vaihtaa kuulumisia. Salaa toivon myös, että laittaisit minulle viestiä, pyytäisit lähtemään kanssasi jonnekin ja ystävystyttäisiin. Haluaisin tietää olenko melko hyväksi ihmistuntijaksi oppineena oikeassa myös sinun suhteesi. Toivon niin, sillä sinä jäit mieleeni erityisen kiehtovana sieluna ja hyvänä ihmisenä. Ystävyyttä toivon sillä enempään minulla ei ole lupaa eikä tarvetta.

Naiselle.

Vierailija
16277/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nolouden huippu.

Onnea sarjapostaaja! Kyllä tähän lempi-ihminen, runosuoni, jne ilmiselvään itsekseen kirjoitteluun joku lähtee.

Nolo.

Vierailija
16278/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tyhmät miehet.

Sitten olet todella väärällä palstalla. Juokse.

Välttelen tätä palstaa yleisesti, pyrin käymään vain tässä ketjussa ja muissa ketjuissa vieraillessani katson otsikot tarkkaan.

Tietyn tyyppisiä ”keskusteluita” (kilpaölinöitä) ei kannata edes avata.

Vierailija
16279/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kusit quoten niin en lainaa viestiä vaan vastaan, että mitä sä oikein odotat? Tasaisin väliajoin piipität tota samaa, aikaisemmin olen ollut hiljaa. Moni muu olisi tuossa tilanteessa vihainen ITSELLEEN että ei tehnyt toisin, mutta mitä teet sinä? Valitat, että joku on ilkeillyt sinulle noin 2 vuotta sitten kun on käyttänyt tunnisteita ja normaalina ihmisenä siirtynyt eteenpäin. Jos katuisit omaa tekemistäsi niin voisin tuntea sympatiaa, mutta se mihin tapaan kirjoitat toista ihmistä syyllistävästi siitä että olet jäänyt tänne foorumille huono itsetuntoisena etsimään lisää tunnisteita jos joku kaipaisi niin voi voi. Pitäisikö taputella otsalle, että voi sinua?

Eiköhän se ihminen ole siirtynyt eteenpäin eikä ole enää foorumilla. Ei ole siis mitään hyötyä näistä "huhuu, olen vielä täällä sinulta viestiä odottamassa" kalastuksista joita jaksat vähintään kerran kuukaudessa tänne postailla. Vähän kuin Robinson Crusoe autiollasaarella sytyttelemässä kokkoa jos joku laiva näkisi. "Friend Friday, friend".

Tunnistin sut!!! Sulla on pitkä tumma, aaltoileva tukka ja sun etunimi alkaa T:llä ja sukunimi ässällä, ja sä sekoilet twitterissä! Maailma on pieni! Sä oot siis nainen, joka häröilet pahasti eikä sua kaivata.

Vierailija
16280/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle.

Nainen odottaa että laitat viestin😍

Ketju on lukittu.