Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
En tiedä mitä sanoisin.
En saisi sanoa sinulle mitään.
Mutta niin kauan kun en sano mitään
on pakottava tarve sanoa jotain,
ihan mitä tahansa,
jotta levoton sisimpäni rauhoittuisi
edes vähäsen,
edes hetkiseksi,
edes pieneksi hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miulla alko syysloma ja sain laillisesti yllättävältä taholta hieman ylmäärästä rahaa. Vosinpa käyttää ne yhessä siun kanssais vapaalla viikolla. Gute Nacht liebchen l. hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle mieheltä kahen k-rajan ja 30km takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Ikävä. Nuku hyvin rakas! Voispa sanoa tämän el.elämässä henk.koht!
Mikset voi sanoa mitään livenä vaikka täällä niin paljon kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kusit quoten niin en lainaa viestiä vaan vastaan, että mitä sä oikein odotat? Tasaisin väliajoin piipität tota samaa, aikaisemmin olen ollut hiljaa. Moni muu olisi tuossa tilanteessa vihainen ITSELLEEN että ei tehnyt toisin, mutta mitä teet sinä? Valitat, että joku on ilkeillyt sinulle noin 2 vuotta sitten kun on käyttänyt tunnisteita ja normaalina ihmisenä siirtynyt eteenpäin. Jos katuisit omaa tekemistäsi niin voisin tuntea sympatiaa, mutta se mihin tapaan kirjoitat toista ihmistä syyllistävästi siitä että olet jäänyt tänne foorumille huono itsetuntoisena etsimään lisää tunnisteita jos joku kaipaisi niin voi voi. Pitäisikö taputella otsalle, että voi sinua?
Eiköhän se ihminen ole siirtynyt eteenpäin eikä ole enää foorumilla. Ei ole siis mitään hyötyä näistä "huhuu, olen vielä täällä sinulta viestiä odottamassa" kalastuksista joita jaksat vähintään kerran kuukaudessa tänne postailla. Vähän kuin Robinson Crusoe autiollasaarella sytyttelemässä kokkoa jos joku laiva näkisi. "Friend Friday, friend".
Tunnistin sut!!! Sulla on pitkä tumma, aaltoileva tukka ja sun etunimi alkaa T:llä ja sukunimi ässällä, ja sä sekoilet twitterissä! Maailma on pieni! Sä oot siis nainen, joka häröilet pahasti eikä sua kaivata.
Pieni maailma...
Vakavasti ottaen en ole edes nainen, mutta jatka vaan tunnistelua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun nähtäisiin vielä. Olisi mukava törmätä sinuun jossain yllättäen ja vaihtaa kuulumisia. Salaa toivon myös, että laittaisit minulle viestiä, pyytäisit lähtemään kanssasi jonnekin ja ystävystyttäisiin. Haluaisin tietää olenko melko hyväksi ihmistuntijaksi oppineena oikeassa myös sinun suhteesi. Toivon niin, sillä sinä jäit mieleeni erityisen kiehtovana sieluna ja hyvänä ihmisenä. Ystävyyttä toivon sillä enempään minulla ei ole lupaa eikä tarvetta.
Tämä oli varmaan miehelle? Nimikirjain?
Naiselle.
Kerro jotain lisää tästä naisesta. Miten ja milloin tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun nähtäisiin vielä. Olisi mukava törmätä sinuun jossain yllättäen ja vaihtaa kuulumisia. Salaa toivon myös, että laittaisit minulle viestiä, pyytäisit lähtemään kanssasi jonnekin ja ystävystyttäisiin. Haluaisin tietää olenko melko hyväksi ihmistuntijaksi oppineena oikeassa myös sinun suhteesi. Toivon niin, sillä sinä jäit mieleeni erityisen kiehtovana sieluna ja hyvänä ihmisenä. Ystävyyttä toivon sillä enempään minulla ei ole lupaa eikä tarvetta.
Anna oikeassa elämässä joku merkki. Käy tykkään vaikka jostain mun kuvasta instassa tai facessa. Laitan sitten sulle viestin.
Mä rakastan nähdä sun hymyilevän. Sun hymy kirkastaa mun maailman.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet viimeksi nähnyt hänen hymynsä? Onko siitä pitkä aika?
J sinun ajatteleminen ei ole saanut päätäni vähään aikaan sekaisin, olen ollut viime aikoina suht tyyni.
Kunnes paukasit yllättäen vastaan odottamattomassa tilanteessa ja sinne meni mielenrauha. Voih... Siitä lähtien kuvasi on takonut päässäni taas niin kuin ennenkin...
Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
Olisi kyllä todella romanttista löytää täältä jotain itseen sopivia tunnisteita... O ouuuuuuu..... Ja lähteä siitä sitten vähitellen kokoamaan palapeliä, jonka viimeisen palan jälkeen odottaisi Hän syli avoimena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puoli tuntia.
Eipä ole kovin pitkään tarvinnut riutua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.
Ranskaa vai seksiä?
Miksi alapeukut?
Rakkauden kieliä ovat ranska ja seksi, that’s it.
Bonjour!
Vielä tämän pienen hetken vietän mielikuvitusmaailmassani, jossa pidän sinua kädestä ja suutelen hymyileviä huuliasi kiusoitellen. Katson sinisiin silmiisi ja rakastan niin, että jalat menevät heikoiksi. On kaikesta ihanasta huolimatta tullut aika poistua tuosta unelmasta, sillä oikea elämä jää muuten elämättä.
Toivon sinulle mies kaiken kauniin ja ihanan mitä ikinä toivot. Hymyillään edelleen kun tavataan.
Sivelehän hiukan hurrikasta,
maistele pyhää pihlajata,
jumalanluoma,
mainoisa ja ihanainen
Vaan elähän varmahda, routukkani,
vaik paljastuiskin umesäästä
vierolainen,
hiukan raini ja kisuri
Ja kuukkahainen mua jo soimaan,
kosk onhan peurakorvia kuin
suenpursuja
Mut valinko jo edessäin
Ja vaik pauhaa edessämme kurkkio,
on tuoll jossain myös järämä
Siis pyyhi konto silmistäs,
tytär maahiaisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puoli tuntia.
No ei, mutta tän hymyn näinkin somesta. Edellisestä livehymystä on paljon pitempi aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puoli tuntia.
No ei, mutta tän hymyn näinkin somesta. Edellisestä livehymystä on paljon pitempi aika.
Kuinka pitkä aika siitä livehymystä on? Kerro jotain siitä naisesta!
En mä jaksa tätä enää. Mä rakastan sua <3
Mä en ole saanut viestiä tänään. Siten kuten aiemmin toivoin. Enkä mitään muutakaan mistä voisi mitään päätellä. Voin vain arvailla.
Tiedät - ens kerran kun nähdään - siitä et olen hiljainen ja vakava, mut hymyilen kun katsot mua tai puhut mulle ja hymyilen sen jälkeen. Muuta aloitetta mä en voi tehdä ennen kuin tiedän et se on ok eli tarvin jotain sulta.
Kosketti, tiedän tämän, tyhjää kaikkialla, yhdentekevää ilman häntä. Kammottava kaipausketju ja sen ilkkujat, silti sen lähemmäs en minäkään kaivattuani pääse. Toivottavasti tavoitat omasi.