Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16301/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan nähdä sun hymyilevän. Sun hymy kirkastaa mun maailman.

Koska olet viimeksi nähnyt hänen hymynsä? Onko siitä pitkä aika?

Ehkä puoli tuntia.

Eipä ole kovin pitkään tarvinnut riutua :D

No ei, mutta tän hymyn näinkin somesta. Edellisestä livehymystä on paljon pitempi aika.

Tykkäsiks kuvasta? Olis reilua tietysti? Että toinenkin tietää.

Vierailija
16302/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Kanssasi on niin hyvä olla; kuunnella sinua, katsoa sinua, tuntea jokin välillämme. Sinä kosketat minua niin monella tasolla. Siksi olet minulle hän. Hän, jota kaipaan ja rakastan. Suudelma sinulle. Olisitpa luonani. Nuku hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16303/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.

Ranskaa vai seksiä?

Miksi alapeukut?

Rakkauden kieliä ovat ranska ja seksi, that’s it.

Bonjour!

Oui oui pupunen!

Vierailija
16304/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miulla alko syysloma ja sain laillisesti yllättävältä taholta hieman ylmäärästä rahaa. Vosinpa käyttää ne yhessä siun kanssais vapaalla viikolla. Gute Nacht liebchen l. hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle mieheltä kahen k-rajan ja 30km takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Ikävä. Nuku hyvin rakas! Voispa sanoa tämän el.elämässä henk.koht!

Mikset voi sanoa mitään livenä vaikka täällä niin paljon kaipailet?

Odotan otollista tilaisuutta voidakseni toimia oikein.

Vierailija
16305/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan nähdä sun hymyilevän. Sun hymy kirkastaa mun maailman.

Koska olet viimeksi nähnyt hänen hymynsä? Onko siitä pitkä aika?

Ehkä puoli tuntia.

Eipä ole kovin pitkään tarvinnut riutua :D

No ei, mutta tän hymyn näinkin somesta. Edellisestä livehymystä on paljon pitempi aika.

Tykkäsiks kuvasta? Olis reilua tietysti? Että toinenkin tietää.

Tykkäsin.

Vierailija
16306/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa tätä enää. Mä rakastan sua <3

Niin minäkin sua ihana! 💞 Jos olet eräs ihana mies. Voitasko me saada toisemme? En vaan voi elää ilman sua. Haaveilen susta koko ajan. Kauhea ikävä.

Vierailija
16307/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa perjantai iltana käymässä täällä. Ihan hyvin vieroittunut. Tiedät varmaan katseesta jos et muusta, että välitän sinusta. Nuku hyvin, hymysi ja naurusi saa minut aina päiviksi hyvälle tuulelle. Ansaitset parasta, minä en sitä ole mutta jonain päivänä saat ihan itse päättää kun olen tarpeeksi rohkealla päällä ja kunnollinen tilaisuus tulee.

Vierailija
16308/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa. Siis itseäni, enkä sinua haaveideni kohteena. Enkä ole edes sinun “tyyppiä”, en koskaan kuvitellutkaan niin, jos sellaista joskus ajattelit. Silti mietin sinua ilossa, surussa ja jostain syystä etenkin, kun olen hätääntynyt. En edes tiedä, mitä olisin sinusta halunnut, kun en enää mitään kenestäkään halua. Ota tästä nyt sitten selvää ja jatka matkaa. Ihan arsusta kaikki, minä, sinä ja puutarhatontut.

Vierailija
16309/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa perjantai iltana käymässä täällä. Ihan hyvin vieroittunut. Tiedät varmaan katseesta jos et muusta, että välitän sinusta. Nuku hyvin, hymysi ja naurusi saa minut aina päiviksi hyvälle tuulelle. Ansaitset parasta, minä en sitä ole mutta jonain päivänä saat ihan itse päättää kun olen tarpeeksi rohkealla päällä ja kunnollinen tilaisuus tulee.

Saatat silti olla parasta juuri hänelle. Ei kukaan ole täydellinen.

Vierailija
16310/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo päättänyt, odotan sinua.

Vierailija
16311/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaikuttavalle, ihanalle naiselle mieheltä 30km ja kuntarajain takaa. Kaipaan siua. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Ikävä vaivaa.

Vierailija
16312/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ahdistanut koko päivän. Ahdistaa miettiä kaikkia asioita. Sinuakin ikävöin, vaikka ehkä se on turhaa. Haluaisin vain painautua syliisi. Hyvää yötä ja hyvää viikonloppua sinulle. Sinulla taisi alkaa syyslomakin nyt. Kauniita unia ja tuhat miljoonaa halausta. Olet rakas.

Vierailija
16313/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat silti olla parasta juuri hänelle. Ei kukaan ole täydellinen.

Ei tässä itsesääliä olekaan. Joku toinen nainen jos olisi kyseessä niin en miettisi edes näitä.

Vierailija
16314/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovutan :`(

Vierailija
16315/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on ahdistanut koko päivän. Ahdistaa miettiä kaikkia asioita. Sinuakin ikävöin, vaikka ehkä se on turhaa. Haluaisin vain painautua syliisi. Hyvää yötä ja hyvää viikonloppua sinulle. Sinulla taisi alkaa syyslomakin nyt. Kauniita unia ja tuhat miljoonaa halausta. Olet rakas.

Mikä ahdistaa?

Vierailija
16316/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
16317/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Liian vaikea ja liian pitkä juttu. Ei sitä kiinnosta.

Vierailija
16318/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No voi :(

Vierailija
16319/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No voi :(

Ehkä parempi tää tässä vaiheessa tajuta vaik sattuuki ihan perk*leesti.

Vierailija
16320/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs on söpö höpö pikkuinen mutta ei ole mitään saumaa. Miten saan hänet pois päästäni ja sydämestäni. Hän näyttää haluavan pysyä etäällä kaikin tavoin joten miksi tämä ei mene pois....

Ketju on lukittu.