Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Luulen että runoilijoita on kaksi.
Naiselle kirjoitti:
Taas se kaipaus iski,
silmää minulle,
sinut mieleeni toi,
ja niin elävästi
ja ihanasti,
että mitä minä muuta voin,
kun olla sanaton,
sekaisin sinusta,
rakastuneempi kuin koskaan,
tätä kaikkea samaan aikaan,
perhosia vatsanpohjassa,
suudelmaamme kuvitellen,
sinuun haaveissa nojailen,
vau mikä nainen olet,
täysin mun sydämen veit,
tosta vain katseellas sielukkaalla,
sen teit.
Milloin sä olet viimeksi nähnyt tätä naista?
Tykkään sinussa mies siitä, että olet niin herkkä, kiltti ja empaattinen. Samaan aikaan kuitenkin hyvin vahva, rauhallinen, sinnikäs, älykäs ja joskus itsepäinenkin. Ihailen sinua valtavasti. Mistä sinä tykkäät minussa?
Vaikka en oo enää ihastunut, niin en silti tiedä miten lakata kokonaan tykkäämästä sinusta. Vai tarviiko mun? Sun persoona on vaan niin kiva.
Naiselle kirjoitti:
Taas se kaipaus iski,
silmää minulle,
sinut mieleeni toi,
ja niin elävästi
ja ihanasti,
kun olla sanaton,
sekaisin sinusta,
perhosia vatsanpohjassa,
suudelmaamme kuvitellen,
vau mikä nainen olet,
täysin mun sydämen veit,
sen teit.
Kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että runoilijoita on kaksi.
Mistä noin päättelet?
🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴⚪️⚪️🔴
🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴
🔴🔴🔴⚪️🔴🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴
🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴
🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴⚪️⚪️🔴
Eiköhän täällä ole useampikin runoilija.
Minua lähinnä hämmentää, miten vähän täällä on runoilijoita ottaen huomioon kirjoittajien olevan rakastaan kaipaavia ihmisiä.
Naiselle kirjoitti:
Taas se kaipaus iski,
silmää minulle,
sinut mieleeni toi,
ja niin elävästi
ja ihanasti,
kun olla sanaton,
sekaisin sinusta,
perhosia vatsanpohjassa,
suudelmaamme kuvitellen,
vau mikä nainen olet,
täysin mun sydämen veit,
sen teit.
Sä käytät aika paljon ilmaisua "sekaisin sinusta". Se on se, miksi takerrun aina viesteihisi.
Koska mä olen niin sekaisin. En muuten, mutta hänestä..
Voisitko laittaa jonkin tunnisteen naisestasi?
Kun mä olen näinkin sekaisin niin mä kohta luulen ihan outoja.
Onko pahempi olla hulluna johonkin kuin sekaisin jostain? Se kai olisi seuraava aste tässä sekoamisessani.
Ja ei. En ole mielenterveysongelmainen vaikka taatusti siltä kuulostaakin.
Vaikka niin kai ne kaikki hullut väittää😂
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän täällä ole useampikin runoilija.
Minua lähinnä hämmentää, miten vähän täällä on runoilijoita ottaen huomioon kirjoittajien olevan rakastaan kaipaavia ihmisiä.
Tuoltapa ehkä aihepiiriä teksteihin :)
Lähde: https://www.voice.fi/suhteet/a-64274
Tietyillä lauseilla voi saada naisen kuin naisen polvet veteliksi.
Jos naiset saisivat toivoa, miehet kuiskisivat heidän korvaansa säännöllisin väliajoin juuri oikeita asioita. Kokosimme listan niistä lauseista, joita naiset haluavat miestensä suusta kuulla. On tietenkin muistettava, että sanat ovat sanoja, mutta jos niitä oikeasti tarkoittaa, on nainen virallisesti valloitettu:
"Joskus inhoan sitä tunnetta, miten mustasukkaiseksi sinusta tulenkaan."
"Ansaitset vain parasta, rakas."
"En voi lakata ajattelemasta sinua."
"Ikävöin sinua enemmän kuin voit ikinä arvata."
"Minä en pidä vain tietyn tyyppisistä naisista. Pidän sinusta, niin pidän sinusta."
"Rakastan sitä, kun hymyilet. Olet niin suloinen silloin."
"Olet niin seksikäs tänään."
"Sinä olet kaikkeni."
"Oma tyttöni."
"Miten sinun päiväsi meni? Kerro kaikki."
"En voi lakata ajattelemasta sinua. Olisitpa täällä."
"Jos olisit täällä, tekisin sinulle hyvin tuhmia juttuja."
"Kuinka onnekas olenkaan, kun olen löytänyt sinut."
"Haluan sinua tänään, huomenna ja ikuisesti."
"Olet upea."
"Suojelen sinua kaikelta."
"Tulen niin mustasukkaiseksi, kun vaan ajattelenkin sinua siellä."
"Olet niin kuuma."
"Voidaanko olla sängyssä koko päivä yhdessä."
"Haluan antaa sinulle monta orgasmia."
"Ajattelen sinua parhaillaan."
"Kun puhelimeeni tulee tekstiviesti, toivon aina, että se olisi sinulta."
"Minulla on sinulle yllätys. Pakkaa matkalaukkusi, huomenna lähdetään. Älä unohda pakata bikineitä mukaan."
"Lopetetaan tekstaaminen - saanhan tulla luoksesi."
"Tavataan lounastauolla kotona, lupaan tehdä sinut hyvin onnelliseksi."
"Onko mitään kauniimpaa kuin sinä? Ei."
"Näytät tänään jotenkin erityisen kuumalta."
"Lupaa, ettet hylkää minua koskaan."
"Tulet seksikkäämmäksi vuosi vuodelta."
"En näe ketään muita kuin sinut."
"Olet täydellinen minulle."
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu, miten tuo nyt liittyi?
Ja eikös nuo jutut toimi miehiinkin ja tuntuisi miehestäkin hyvältä kuulla tuollaisia asioita (muutamat kohdat tosin hieman varioituna)?
Miks oot ensin läheinen ja sitte etäinen. Ootan vaan sydämiä ja jotain.. Sä oot sellainen mies M ettei mulla oo sanoja. Salaisuuksia vaan, joita en ikinä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.
Ranskaa vai seksiä?
Vai ehkä mongolin kieltä? Mikä olisikaan parempi rakkauden piilopaikka kuin kuuma jurtta keskellä karua aroa? Bi tantai uulzsandaa ix bayarlaj wain - olen onnellinen, että olen tavannut sinut.
Siäkö et koskaan palauttanut kirjastoon halhan kielikurssia?
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös nuo jutut toimi miehiinkin ja tuntuisi miehestäkin hyvältä kuulla tuollaisia asioita (muutamat kohdat tosin hieman varioituna)?
Niin, kovin vähän täällä on tosiaan sanansäilän heiluttelijoita, sydänverellä älykännyyn naputtelijoita.
Alku kait runoista vaikein, vaik kuinka mielitiettyä miettii aatoksin haikein. Vinkiksi kirjoittamisen alkuun on aihepiirilista hyvä, niin tulee tekstistä syvä :)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös nuo jutut toimi miehiinkin ja tuntuisi miehestäkin hyvältä kuulla tuollaisia asioita (muutamat kohdat tosin hieman varioituna)?Niin, kovin vähän täällä on tosiaan sanansäilän heiluttelijoita, sydänverellä älykännyyn naputtelijoita.
Alku kait runoista vaikein, vaik kuinka mielitiettyä miettii aatoksin haikein. Vinkiksi kirjoittamisen alkuun on aihepiirilista hyvä, niin tulee tekstistä syvä :)
Kuinka ja miksi KaffeBulla muuttui Hopeaketkuksi? Lasikuution vaatimus?
Tuo Hopeaketun lainaama lista ei kyllä oikein vakuuta. Jos kuvittelen unelmieni naisen, hän ennemminkin vaivautuisi tuollaisista kliseistä. Joko kyse on manipuloinnista tai sitten miehellä ei ole mielikuvitusta ilmaista tunteitaan muuten kuin kliseillä, ja toivoisin unelmani haluavan jotain enemmän. Ehkä on sellaisiakin naisia, jotka hurmaantuvat, jos joku satunnainen tyyppi vain tuollaisia latelee, mutta luulisin että jos nyt joku tuollaisista syttyy, niin lähinnä ihminen, jolla jo entuudestaan on voimakkaita tunteita. Silloin voi ehkä olla mukava kuulla joitakin noista asioista. Mutta listassa on mukana myös aika pelottavia takertumiseen tai läheisriippuvuuteen viittaavia juttuja. Melkein kaikkiin sisältyy jonkinlaista ehdottomuutta, jolla on synkkä kääntöpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.
Ranskaa vai seksiä?
Vai ehkä mongolin kieltä? Mikä olisikaan parempi rakkauden piilopaikka kuin kuuma jurtta keskellä karua aroa? Bi tantai uulzsandaa ix bayarlaj wain - olen onnellinen, että olen tavannut sinut.
Siäkö et koskaan palauttanut kirjastoon halhan kielikurssia?
Ostin sen ihan omaksi kirjaston poistomyynnistä, jos vaikka joskus tulisi lähdettyä katsomaan jakkeja ja kuuntelemaan khöömeilaulajia :).
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hopeaketun lainaama lista ei kyllä oikein vakuuta. Jos kuvittelen unelmieni naisen, hän ennemminkin vaivautuisi tuollaisista kliseistä. Joko kyse on manipuloinnista tai sitten miehellä ei ole mielikuvitusta ilmaista tunteitaan muuten kuin kliseillä, ja toivoisin unelmani haluavan jotain enemmän. Ehkä on sellaisiakin naisia, jotka hurmaantuvat, jos joku satunnainen tyyppi vain tuollaisia latelee, mutta luulisin että jos nyt joku tuollaisista syttyy, niin lähinnä ihminen, jolla jo entuudestaan on voimakkaita tunteita. Silloin voi ehkä olla mukava kuulla joitakin noista asioista. Mutta listassa on mukana myös aika pelottavia takertumiseen tai läheisriippuvuuteen viittaavia juttuja. Melkein kaikkiin sisältyy jonkinlaista ehdottomuutta, jolla on synkkä kääntöpuoli.
Tuosta lihavoinnista voisi olettaa sinun olevan mies ja jos näin niin tiedät hyvin että meillä miehillä menee aina pieleen jos oletetaan jotain naisista tai heidän käyttäytymisestä XD
Lähinnä ton linkin tarkoitin suuntaa antavaksi vihjeeksi mitä asioita kantsis (luultavasti) jotenkin käsitellä jos haluaa tänne palstalle tuottaa jotain omasta päästä :)
Voi kun nähtäisiin vielä. Olisi mukava törmätä sinuun jossain yllättäen ja vaihtaa kuulumisia. Salaa toivon myös, että laittaisit minulle viestiä, pyytäisit lähtemään kanssasi jonnekin ja ystävystyttäisiin. Haluaisin tietää olenko melko hyväksi ihmistuntijaksi oppineena oikeassa myös sinun suhteesi. Toivon niin, sillä sinä jäit mieleeni erityisen kiehtovana sieluna ja hyvänä ihmisenä. Ystävyyttä toivon sillä enempään minulla ei ole lupaa eikä tarvetta.